Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: ESBJERG-OB, 14. september, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Henrikhc
    replied
    Det er simpelthen så ustyrligt håbløst, at jeg ikke har ord for det.

    Endnu en sæson med nedrykningskamp, endnu en sæson milevidt fra toppen af dansk fodbold. Hvornår får den uendelige strøm af skuffende resultater konsekvenser for den sportsligt ansvarlige? Det kan jo for helvede ikke blive ved!

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg troede ellers det ville hjælpe da vi fik Henrik Hansen, men åbenbart ikke
    Det nytter jo ikke noget, når kun Eske og Kadrii kan slå indlæg. Så lander bolden ikke der hvor den er aftalt. Det ser heller ikke ud som modstanderne gør som til træning. Igen var holdet ikke nok forberedt på høje folk i centerforsvaret. Og vores egen Helenius , øh, nej skriver ikke mere om ham

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg mener ikke som sådan det er skidt af Ludwig, han er bare oppe imod en mand der er langt hurtigere, men hvis man skal følge fodboldloven er der frispark.
    Hvis du ikke mener det er skidt af ham, hvorfor skriver du så at det udstiller hans mangler?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    JM har fundet ud af hvad det vil sige at være træner i Odense. Tror mange ikke kan klare presset.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Vi spiller med 5 forsvarere mod en oprykker, og taber alligevel komfortabelt. Imponerende på sin egen sære måde!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg troede ellers det ville hjælpe da vi fik Henrik Hansen, men åbenbart ikke
    Må jeg spørge hvad du byggede den tro på ?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Og den fynske glæde fes helt ud..........trist.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg mener ikke som sådan det er skidt af Ludwig, han er bare oppe imod en mand der er langt hurtigere, men hvis man skal følge fodboldloven er der frispark.
    Hvis man er obsternasig, er der frispark.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    - 60 % boldbesiddelse
    - næsten dobbelt så mange afslutninger som modstanderen
    - langt højere afleveringsnøjagtighed end modstanderen

    Vi taber til os selv for femte gang i sæsonen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    sæt lige kløve på den liste også...hov må lige redigere og Casper Nielsen.....
    Ja tak

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Og man må spørge sig selv: hvem er det vi kan slå, når vi gang på gang kommer fint fra land, men taber?

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    + en dødboldstræner. Der er nok at tage fat på....
    Jeg troede ellers det ville hjælpe da vi fik Henrik Hansen, men åbenbart ikke

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    + en dødboldstræner. Der er nok at tage fat på....
    Vi har jo fået HH til den post. Bulletinerne gik på, at han skulle være aldeles fremragende til netop det.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Der er ikke én eneste forsvarer i Superligaen, der kan løbe op med Oti. Men her bruger Ludwig sin fysik og timing i duellen og vinder den. Flot forsvarsspil.
    Jeg mener ikke som sådan det er skidt af Ludwig, han er bare oppe imod en mand der er langt hurtigere, men hvis man skal følge fodboldloven er der frispark.

    Leave a comment:


  • obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Var det ikke på tide at de ansætter en mentaltræner og en angrebstræner.
    + en dødboldstræner. Der er nok at tage fat på....

    Leave a comment:

Working...
X