Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Og folk skal endelig bare hoppe med på bølgen - den nuværende succes på grønsværen skal da udnyttes til fulde, og så skal der bygges et stemningsmæssigt fundament ud fra den succes.

    Hvis de uofficielle kunne komme tilbage til et velfungerende fundament når størstedelens karantæner udløber, og dem uden karantæne ophører deres boykot, så står vi med et rigtig fornuftigt udgangspunkt ift. stemningen i Odense.
    Helt enig. Og så kan man håbe, at klubben vil pleje det fundament mere denne gang, i stedet for at bryde det ned.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
      Helt enig. Og så kan man håbe, at klubben vil pleje det fundament mere denne gang, i stedet for at bryde det ned.
      Det er nok bare forsent desværre
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Det er nok bare forsent desværre
        Det er aldrig for sent

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er aldrig for sent
          Slet ikke hvis man indser, at den gode stemning åbenbart ikke kun kan skabes af personer, som til tider åbenbart bevæger sig på kanten af loven før og efter kampene. Der har været meget fokus på, at stemning var utænkelig uden deres deltagelse og så måtte man bare acceptere, at nogle i den gruppe bragte sig på kant med loven eller i hvert fald bragte sig i situationer, som kunne tolkes som værende på kant med loven. "Sådan er stemningskabende fans jo."

          OB hverken kan eller skal lægge hånden over den type fans. Man kan ikke som seriøs sportsklub samarbejde med den type mennesker. At BIf måske gør det og det fremhæves som rigtig god fanpleje skriger jo til himlen.

          Jeg skal ikke kunne sige om OB vil samarbejde med nogen slags fans over hovedet. Men jeg kan godt forstå, hvis de ikke kan og vil samarbejde med visse fan-"typer". Stram op på opførslen før og efter kampene og bidrag til stemningen i og omkring OBs kampe på lovlig vis. Så er alle velkomne tilbage i min optik.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Det er nok bare forsent desværre
            Nu må jeg hellere passe på jeg ikke virker for tendentiøs, men jeg tror klubben føler sig komfortabel med de mennesker der skal forsøge at koordinere stemningen så længe de uofficielle er væk. Det er ingen hemmelighed, og noget der er blevet nævnt herinde, at de uofficielle kan være et underligt folkefærd med følelserne godt plantet udenpå tøjet. Derudover har de adskillige uskrevne regler m.m., som de arbejder ud fra.

            Derfor har man tit i det uofficielle miljø skulle holde f.eks. den kommercielle afdeling i ørene inden det hele blev for vildt og voldsomt med deres utallige, håbløse idéer. Det er f.eks. de trykte tifoer, røgkanoner i capotårnet som skulle startes ifm. mål, spillertunnel-projektet (som de alligevel fik færdiggjort bag ryggen på initiativtagerne) m.m. Nu står de med en fanklub, som gerne vil lege med dem og glædeligt tager imod de forslag, som der kommer frem. Og det er der egentlig heller ikke noget galt med, da de gør det i god mening, men det er bare ikke sådan det bør være.

            Så jeg er overbevist om, at man hos de fanansvarlige i OB er komfortable med dem der bygger et fundament op nu, fordi de får indflydelse. Indflydelse en fodboldklub/kommerciel afdeling ikke bør have i et fanmiljø.

            Nu skal der bygges et fundament på den succes vi oplever, håbe på det fundament bliver mere selvstændigt og uafhængigt af klubben, og så skal vi glæde os til, at de uofficielle kan komme tilbage og give deres bidrag til stemningen og fanmiljøet.
            Last edited by OBligation; 12-03-2019, 09:05.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
              Nu skal der bygges et fundament på den succes vi oplever, håbe på det fundament bliver mere selvstændigt og uafhængigt af klubben
              This.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
                Nu må jeg hellere passe på jeg ikke virker for tendentiøs, men jeg tror klubben føler sig komfortabel med de mennesker der skal forsøge at koordinere stemningen så længe de uofficielle er væk. Det er ingen hemmelighed, og noget der er blevet nævnt herinde, at de uofficielle kan være et underligt folkefærd med følelserne godt plantet udenpå tøjet. Derudover har de adskillige uskrevne regler m.m., som de arbejder ud fra.

                Derfor har man tit i det uofficielle miljø skulle holde f.eks. den kommercielle afdeling i ørene inden det hele blev for vildt og voldsomt med deres utallige, håbløse idéer. Det er f.eks. de trykte tifoer, røgkanoner i capotårnet som skulle startes ifm. mål, spillertunnel-projektet (som de alligevel fik færdiggjort bag ryggen på initiativtagerne) m.m. Nu står de med en fanklub, som gerne vil lege med dem og glædeligt tager imod de forslag, som der kommer frem. Og det er der egentlig heller ikke noget galt med, da de gør det i god mening, men det er bare ikke sådan det bør være.

                Så jeg er overbevist om, at man hos de fanansvarlige i OB er komfortable med dem der bygger et fundament op nu, fordi de får indflydelse. Indflydelse en fodboldklub/kommerciel afdeling ikke bør have i et fanmiljø.

                Nu skal der bygges et fundament på den succes vi oplever, håbe på det fundament bliver mere selvstændigt og uafhængigt af klubben, og så skal vi glæde os til, at de uofficielle kan komme tilbage og give deres bidrag til stemningen og fanmiljøet.
                Jo mere indflydelse stemningsskaberne får på de officielle, via gensidig tillid og samarbejde (ikke modarbejde), jo mindre indflydelse vil klubben få på de officielle.

                Fundamentet betyder for mig "mindre ego" mere "togetherness" hvor de uofficielle OG de officielle nærmest bliver til én større stemningskerne med plads til forskellighed, uden at det skal kamme over i vold eller statueringer overfor andre fans, der giver grueligt bagslag.

                Følelserne ude på tøjet og højt til loftet, ja. Men også ansvarstagning. Uanset er både de uofficielle og de officielle OBs ansigt ud ad til. På godt, som såvel ondt.

                Der er stadig mange der imponeres over Brøndbys fanscene, på trods af de mange sager.

                Vi skal nå til det punkt, hvor kernen bliver større, så stemningen bliver fanatisk, ikke teenager bøvet a la fisse/kusse, og heller ikke gentagende og ensformig.

                Det kræver volumen. Fra en samlet kerne.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jo mere indflydelse stemningsskaberne får på de officielle, via gensidig tillid og samarbejde (ikke modarbejde), jo mindre indflydelse vil klubben få på de officielle.

                  Fundamentet betyder for mig "mindre ego" mere "togetherness" hvor de uofficielle OG de officielle nærmest bliver til én større stemningskerne med plads til forskellighed, uden at det skal kamme over i vold eller statueringer overfor andre fans, der giver grueligt bagslag.

                  Følelserne ude på tøjet og højt til loftet, ja. Men også ansvarstagning. Uanset er både de uofficielle og de officielle OBs ansigt ud ad til. På godt, som såvel ondt.

                  Der er stadig mange der imponeres over Brøndbys fanscene, på trods af de mange sager.

                  Vi skal nå til det punkt, hvor kernen bliver større, så stemningen bliver fanatisk, ikke teenager bøvet a la fisse/kusse, og heller ikke gentagende og ensformig.

                  Det kræver volumen. Fra en samlet kerne.

                  MvH ChrisOB
                  Helt enig. Hvor jeg dog håber det kan lade sig gøre at opbygge dette.

                  På trods af flotte præstationer på det sidste, så er der også ting der gør man krummer en smule tæer hehe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Jo mere indflydelse stemningsskaberne får på de officielle, via gensidig tillid og samarbejde (ikke modarbejde), jo mindre indflydelse vil klubben få på de officielle.

                    Fundamentet betyder for mig "mindre ego" mere "togetherness" hvor de uofficielle OG de officielle nærmest bliver til én større stemningskerne med plads til forskellighed, uden at det skal kamme over i vold eller statueringer overfor andre fans, der giver grueligt bagslag.

                    Følelserne ude på tøjet og højt til loftet, ja. Men også ansvarstagning. Uanset er både de uofficielle og de officielle OBs ansigt ud ad til. På godt, som såvel ondt.

                    Der er stadig mange der imponeres over Brøndbys fanscene, på trods af de mange sager.

                    Vi skal nå til det punkt, hvor kernen bliver større, så stemningen bliver fanatisk, ikke teenager bøvet a la fisse/kusse, og heller ikke gentagende og ensformig.

                    Det kræver volumen. Fra en samlet kerne.

                    MvH ChrisOB
                    👍👍👍
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      https://www.youtube.com/watch?v=3M8XfLi482s

                      Synes den her video fra 2012 er meget god.. Vildt at tænke der ikke er sket noget siden.
                      siden 1887

                      Comment


                        Jeg vil gerne give et skulderklap til capo idag. Det er godt kæmpet. Bliv ved med det!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Jeg vil gerne give et skulderklap til capo idag. Det er godt kæmpet. Bliv ved med det!
                          I timen op til kampen tænkte jeg godt nok at det ville blive lidt tamt idag.
                          Men da vi nærmede os kampstart blev der skruet op og der blev kæmpet godt hele kampen.

                          Comment


                            Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste denne. Så det blev her

                            https://www.fyens.dk/odense/Voldelig...rtikel/3333672

                            Comment


                              Er der stadig folk på tribunen der gider følges med Martin eller kommer han bare alene?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste denne. Så det blev her

                                https://www.fyens.dk/odense/Voldelig...rtikel/3333672
                                Det har intet med OB-fans at gøre, han udøver vold ude for stadion ikke engang i OB farver. Og så er billedet bla. en masse uskyldige som intet har at gøre i denne sag.
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X