Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Man bliver sgu glad i låget, når det rent faktisk lykkes at stable en stemning på benene, som jeg ikke havde regnet med, vi ville komme i nærheden af det næste halvandet år.

    Når den tid er gået ser jeg frem til, at tidligere tiders uenigheder kan blive lagt til side, så alle parter kan levere endnu bedre stemning. Ikke for de uofficielles skyld. Ikke for De Stribede. Men for os alle.

    Det lugtede lidt af tidligere tider i dag, det lugtede af potentiale.

    MvH ChrisOB
    Det lugter af fremtiden. :-)
    Havde hele tid fornemmelsen at stemnigen blev bedre og bedre. Fra uge til uge udviklede sig det og vi prøvede og arbejdede på det og kæmpede os skridt for skridt ud af hullet. Og nu bliver de skridt pludselig større. Det er fantastisk at opleve. Det var mange som bidrog i dag. Det var forskellige grupper som startede sange og de capos gav det videre til alle. Tror vi bliver langt stærkere end før boykotten hvor vi var ret afhængigt af én gruppe. Nu er det en fanscenen som bærer stemningen, ikke kun én gruppe og det er en rigtig, rigtig godt udvikling.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Fantastisk sonisk udtryk i dag! Gid det længe leve må. :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tror vi bliver langt stærkere end før boykotten hvor vi var ret afhængigt af én gruppe. Nu er det en fanscenen som bærer stemningen, ikke kun én gruppe og det er en rigtig, rigtig godt udvikling.
        Det tror jeg du har ret i. Det virker som om, at folk var lidt for komfortable ved at have én gruppe der stod for stemningen. Nu kommer vi tilbage om, stadig alt for lang tid, til en allerede eksisterende stemning. Her kan vi forhåbentlig finde en overensstemmelse parterne imellem - ellers er vi tilbage i den samme konflikt suppedas som per nuværende.

        ... Men kæft hvor har jeg egentlig ondt i røven over, at vi pludselig vinder alt så snart vi er væk. Så bruger man jeg ved snart ikke hvor mange år på at trække læsset gennem Kent Nielsens cirkus til middelmådig stemning at best.
        I står i en god situation lige nu, og det er med at drage nytte af det, hvis fundamentet i den officielle fanklub skal styrkes.
        Last edited by Whoven; 04-03-2019, 08:29.

        Comment


          Bare lige en ros der skal vidergives fra nogle BIF tosser jeg kender. De stod nede på away, og var ganske imponeret over hvor meget gang der var i den på RMN. De kunne sagtens hører jer. Så stærkt gået af alle der bidrog på lægterne i søndags:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Arbejder på det. :-)
            Og i hvert er han rigtig god med på RMN. Selvom han taler ikke dansk så finder han sig rigtig godt i de mere simple sange og har en rigtig fedt og højt "Schalalala", "Ole, ole", "En gang Odense, altid Odense" osv. Jeg er en rigtig stolt far!

            Du og din søn er satme seje
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Bare lige en ros der skal vidergives fra nogle BIF tosser jeg kender. De stod nede på away, og var ganske imponeret over hvor meget gang der var i den på RMN. De kunne sagtens hører jer. Så stærkt gået af alle der bidrog på lægterne i søndags:-)
              Jeg genså kampen i går. Der var tydelig lyd i begge halvlege fra RMN. Det var ret fedt, når man nu selv var en del af det :D.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Bare lige en ros der skal vidergives fra nogle BIF tosser jeg kender. De stod nede på away, og var ganske imponeret over hvor meget gang der var i den på RMN. De kunne sagtens hører jer. Så stærkt gået af alle der bidrog på lægterne i søndags:-)
                Det var også hvad jeg hørte fra en BIF fan jeg kender👍

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Bare lige en ros der skal vidergives fra nogle BIF tosser jeg kender. De stod nede på away, og var ganske imponeret over hvor meget gang der var i den på RMN. De kunne sagtens hører jer. Så stærkt gået af alle der bidrog på lægterne i søndags:-)
                  Jeg fotograferede kampen, og var i 2. halvleg placeret i enden med BIF fansene. RMN tribunen gik klart igennem i modsatte ende, trods god lyd fra BIF'erne også.

                  Der var klart god lyd fra RMN, så kæmpe skulderklap herfra
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                    Det tror jeg du har ret i. Det virker som om, at folk var lidt for komfortable ved at have én gruppe der stod for stemningen. Nu kommer vi tilbage om, stadig alt for lang tid, til en allerede eksisterende stemning. Her kan vi forhåbentlig finde en overensstemmelse parterne imellem - ellers er vi tilbage i den samme konflikt suppedas som per nuværende.

                    ... Men kæft hvor har jeg egentlig ondt i røven over, at vi pludselig vinder alt så snart vi er væk. Så bruger man jeg ved snart ikke hvor mange år på at trække læsset gennem Kent Nielsens cirkus til middelmådig stemning at best.
                    I står i en god situation lige nu, og det er med at drage nytte af det, hvis fundamentet i den officielle fanklub skal styrkes.
                    Jeg sagde fra starten af, at OB ville få kæmpe gavn og boost af at de uoficielle blev væk.
                    Folk grinede - især da jeg hævdede at vi sågar kunne blive medalje aspiranter.
                    Det føles ualmindeligt godt at få ret.
                    Tak for boykot <3
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                      Det tror jeg du har ret i. Det virker som om, at folk var lidt for komfortable ved at have én gruppe der stod for stemningen. Nu kommer vi tilbage om, stadig alt for lang tid, til en allerede eksisterende stemning. Her kan vi forhåbentlig finde en overensstemmelse parterne imellem - ellers er vi tilbage i den samme konflikt suppedas som per nuværende.

                      ... Men kæft hvor har jeg egentlig ondt i røven over, at vi pludselig vinder alt så snart vi er væk. Så bruger man jeg ved snart ikke hvor mange år på at trække læsset gennem Kent Nielsens cirkus til middelmådig stemning at best.
                      I står i en god situation lige nu, og det er med at drage nytte af det, hvis fundamentet i den officielle fanklub skal styrkes.

                      Der var flere grunde til at folk ikke deltog i stemningen inden boykot, hvilket også er diskuteret rigeligt herinde. Når de uoficelle kommer retur så håber jeg da de tilpasser sig og søger samarbejdet og den vej får indflydelse på øget stemning.
                      At det endelig ser ud til at vi kommer i den bedste halvdel, bedre spil og en sympatisk træner løfter også stemningen og når det kulminerer mod Brøndby så er det et kæmpe boost.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Udover glæden ved OB sejrene, så hygger jeg mig ofte over, at der sidder en flok sure drenge hjemme i sofaen, mens vi andre ser et forvandlet hold på Odense Stadion. Måske de kan tage en del af æren for, at OB også leverer på udebane, og så er alle nok glade :-)

                        Comment


                          Dem fra det uofficielle miljø som ikke har karantæne er fortsat på stadion. Bla står en del af dem på står pladserne mellem Barfoed Group tribunen og RMN. Der står ofte en 5-6 stykker. Enkelte er også langsiden
                          Så helt boykot gør de ikke.

                          Comment


                            Det er da for fedt hvis der kan komme noget positivt ud af det her boykot. Fedt at de officielle har taget ansvar, og håber det bliver ved når de uofficielle vender tilbage. Der skal være plads til alle og der er brug for alle.

                            Næste skridt er nok at man skal finde lysten til at udvikle nye sange, og sætte sig ind i dem. De når aldrig noget tåleligt niveau på vores pisstadion hvis det kun et de få der kan den.

                            Så eneste malurt i bæret fra min side er, at lidt de samme sange går igen og igen. Er sikker på at vores sange kan få bedre volume, hvis de ikke bliver sunget 5-6 gange i en kamp. Så hellere holde dem kørende længere, og så vil de nå flere lydtoppe når der sker noget på banen.

                            Så svært er det sgu heller ikke at lære de nye sange. Det må hvertfald ikke ende med at de officielle kun synge med på nogle sange og de uofficielle kun synge med på andre sange.

                            Lad os i fællesskab løfte stemningen. Og kæmpe thumps op for indsatsen i søndags. Måske er fremtiden alligevel lys :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                              Dem fra det uofficielle miljø som ikke har karantæne er fortsat på stadion. Bla står en del af dem på står pladserne mellem Barfoed Group tribunen og RMN. Der står ofte en 5-6 stykker. Enkelte er også langsiden
                              Så helt boykot gør de ikke.
                              Ok. Det har aldrig været et stadion boykot.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                                Ok. Det har aldrig været et stadion boykot.
                                Så forstår jeg ærlig talt ikke hvem de vil “ straffe” med boykot .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X