Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 og U19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U17 og U19.

    OB u19 - FCK U19 2-3

    De tabte 3-2 men havde faktisk fortjent en uafgjort, da der blev fightet godt og brændt et par chancer.
    Frøkjær har et par gode løb og afleveringer, men han bliver meget påvirket hvis noget går imod ham, fik gult og blev skiftet ud.
    Han har faktisk et rigtig godt løb med bolden og et godt blik for spillet, det jeg ser er at han måske har problemer med at gøre det mange gange i en kamp og så skal der arbejdes med humøret ... han er for påvirkelig.
    FCK vinder på et mål fra en 16-årig som ligner en kommende landsholdsspiller, hurtig, teknisk og stærk, tilføj "meget" til alle 3 ... Mohamed Daramy!
    Jeg ser fortsat u19 savne spillere der lige kan lidt ekstra og så er defensiven sårbar.

    OB u17 - FCK U17 4-4

    En vild kamp hvor holdene scorer på ulogiske tidspunkter.
    2 røde kort hvor det ligner at de måske begge skulle have været gule, den ene for hånd i feltet og den anden for et skub eller slag, men det så overspillet ud.

    FCK styrer totalt de første 20 min og så scorer OB.
    I perioden hvor FCK udligner og OB får rødt er kampen mere lige?!
    FCK scorer efter få sekunder i 2. halvleg til 2-1.
    FCK dominerer men så scorer OB 2 gange på 2 minutter.
    Så får FCK en mand smidt ud, de reagerer ved at score 2 gange på 3 minutter 4-3 til FCK.
    De sidste 5-10 min presser OB og udligner efter hjørne ... 4-4.

    Set over kampen var FCK det bedste hold, men det er fortjent nok at OB får uafgjort da FCK bliver for defensive til sidst.

    OB er meget sårbare defensivt, det lykkedes gang på gang FCK at spille i dybden og komme til helt åbne chancer efter flade indlæg, men der bliver fightet for sagen ... her savner jeg også lige lidt spillere der kan lidt ekstra.
    Obbekjær har suveræn boldkontrol, minder om Andreas Christensen, men er godt nok noget langsom ... han kan godt blive til noget, hvis han kan positionere sig ud af den manglende hurtighed.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Working...
X