Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamil Vacek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så i teorien kan den søndag hedde

    Sten Grytebust
    Ramon Tver Ludwig
    Ryan JBL
    Vacek Drach Eske
    AK Helenius
    Den der ville være mit gæt baseret på de to træninger, jeg har overværet i denne uge. Dog med det men, at Kamil først lige er kommet til i dag. Ved sgu ikke om det er for hurtigt at komme i kamp, når man dårligt kender sine medspilleres navne, og kun har nået 2 træningspas.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jamen det er da muligt, men hvad er det vi spiller for her på kort sigt? Man har jo ikke engang nosser til at melde en målsætning ud, så vi ved hvad vi går efter? Hvis vi bare går efter at overleve, kan vi da ligeså godt finde nogle spillere som man rent faktisk kan udvikle. Hvis det her er et desperat forsøg på at komme med i top 6, og at alt bare skal sættes ind på at nå det i den her sæson, ja så giver det da lidt mening, jeg har stadig bare svært ved at tro på, at vi har fået tilført nok kvalitet til, at det kan flytte os så markant.

      Og når man henter så mange +30 spillere, så SKAL vi præstere nu og her, ellers er det jo helt forfejlet.
      Sæsonmålet er vel stadig top6 men i den aktuelle situation er målet på den korte bane nok bare at komme væk fra bunden og komme op i tabellen og her er udviklingsspillere ikke nok. Nu er der tilført noget rutine og ro på så man ikke falder igennem og som jeg læser det noget ledelse på banen for at sætte en prop i hullet og så arbejde os frem derfra...

      Om de så kan løfte holdet med rutine og ledelse får vi at se .. om de så også kommer med mere fodboldkvalitet end vi hr i forvejen får vi at se...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Sæsonmålet er vel stadig top6 men i den aktuelle situation er målet på den korte bane nok bare at komme væk fra bunden og komme op i tabellen og her er udviklingsspillere ikke nok. Nu er der tilført noget rutine og ro på så man ikke falder igennem og som jeg læser det noget ledelse på banen for at sætte en prop i hullet og så arbejde os frem derfra...

        Om de så kan løfte holdet med rutine og ledelse får vi at se .. om de så også kommer med mere fodboldkvalitet end vi hr i forvejen får vi at se...
        Mener du ikke, at udviklingsspillere er nok til f.eks. at få OB til at ende nr. 10, som vi jo gjorde i sidste sæson? Har det ellers ikke været sommerens store slagsang, at vi reelt nærmest ikke er svækket med de afgange der har været?

        Jeg tror godt, at den trup vi havde i søndags kunne overleve i Superligaen. Jeg tror også godt at de kan ende nr. 10 igen, måske lidt højere. Derfor skal de nye spillere vel også være nogle der kan løfte holdet til top 6, for hvad får vi ud af at blive løftet fra nr. 10 til nr. 8?

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Sæsonmålet er vel stadig top6 men i den aktuelle situation er målet på den korte bane nok bare at komme væk fra bunden og komme op i tabellen og her er udviklingsspillere ikke nok. Nu er der tilført noget rutine og ro på så man ikke falder igennem og som jeg læser det noget ledelse på banen for at sætte en prop i hullet og så arbejde os frem derfra...

          Om de så kan løfte holdet med rutine og ledelse får vi at se .. om de så også kommer med mere fodboldkvalitet end vi hr i forvejen får vi at se...
          Det vil imø være en smule “hovski-snovski-arrogant” at melde top6. Der må og skal “bare” være fokus på at komme væk fra jumbopladsen, og derfra videre .. så må det gå så godt det kan. Sæsonen er lang endnu, og meget kan ske. Hvis chancen for top6 byder sig, skal den selvf. forfølges.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Mener du ikke, at udviklingsspillere er nok til f.eks. at få OB til at ende nr. 10, som vi jo gjorde i sidste sæson? Har det ellers ikke været sommerens store slagsang, at vi reelt nærmest ikke er svækket med de afgange der har været?

            Jeg tror godt, at den trup vi havde i søndags kunne overleve i Superligaen. Jeg tror også godt at de kan ende nr. 10 igen, måske lidt højere. Derfor skal de nye spillere vel også være nogle der kan løfte holdet til top 6, for hvad får vi ud af at blive løftet fra nr. 10 til nr. 8?
            Det kunne de måske nok men udgangspunktet 5 kampe inde i sæsonen er bare meget ringere end i sommerpausen .. det er tydeligvis ikke godt nok pt ...
            kender ikke mekanismerne men noget er jo forsvundet siden nogle spillere har forladt os og den tidligere træner ikke er her mere ... noget skal ske ..

            Vil mene at vi får noget mentalt ud af at rykke os fra 14 til 10 og 10 til 8 ... det styrker nok ikke de unge at rode rundt i bunden ... selvom modgang gør stærk..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              rigtig rigtig meget enig. Vi kan ikke alle være FCN. Vores trup har brug for et mix af spillere. Vi skal bare sørge for at de lidt ældre spillere der kommer ind stadig har sulten og kvaliteten. Så kan jeg heller ikke se problemet

              Det kræver så bare at de aldrende lejesvende der hentes kan bidrage med noget og at de er klare forstærkninger . Nytter ikke at de i stil
              med Jønnson spiller godt 1 ud af 15 kampe men stædigt fastholdes i start 11’eren af en stædig træner som ikke vil indse at hans stjernekøb er et flop .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Syntes altså han lyder rigtig sympatisk og en der VIRKELIG gerne vil OB. Ikke bare være et sted hvor man hæver sin check

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ydmyge...lt-af-skiftet/

                Beskrives som boks til boks spiller

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det kræver så bare at de aldrende lejesvende der hentes kan bidrage med noget og at de er klare forstærkninger . Nytter ikke at de i stil
                  med Jønnson spiller godt 1 ud af 15 kampe men stædigt fastholdes i start 11’eren af en stædig træner som ikke vil indse at hans stjernekøb er et flop .
                  Umuligt at være uenig. Men det virker som om at at JM er mere konsekvent end Kent. Jønsson havde aldrig fået så mange kampe under JM. NO WAY

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Syntes altså han lyder rigtig sympatisk og en der VIRKELIG gerne vil OB. Ikke bare være et sted hvor man hæver sin check

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ydmyge...lt-af-skiftet/

                    Beskrives som boks til boks spiller
                    Lyder som en rigtig god fyr.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes altså han lyder rigtig sympatisk og en der VIRKELIG gerne vil OB. Ikke bare være et sted hvor man hæver sin check

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ydmyge...lt-af-skiftet/

                      Beskrives som boks til boks spiller
                      👍👍👍Ydmyghed og hårdt arbejde 👍👍👍

                      Det er rigtige OB-dyder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Lyder som en rigtig god fyr.
                        Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                        👍👍👍Ydmyghed og hårdt arbejde 👍👍👍

                        Det er rigtige OB-dyder.
                        Ja. Ja ham har i hvert fald den rigtige indstilling. "Jeg er fortrøstningsfuld om, at jeg snart kommer i topform og kan hjælpe de andre på banen" betyder vel at ham har brug for lidt tid og vi vil ikke se ham allerede på banen søndag.
                        Men får mere og mere følelsen at det bliver denne gang endelig en gang et transfervindue jeg kan glæde mig om og være tilfreds med.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Hans indstilling passer lige ind i klubben. Han virker ret overbevist om at han kan gøre en forskel, så lad os håbe det bliver et godt bekendtskab. Han virker umiddelbart som en der fortjener lidt medvind og stabilitet i tilværelsen, når det nu er det han gerne vil have.

                          Comment


                            - Václav og jeg tilbragte en del år sammen i Sparta Prag, og han kunne fortælle om den danske liga og niveauet. Det var specielt OB’s filosofi om at komme tilbage i toppen af dansk fodbold, der tiltalte mig. Jeg er sikker på, at jeg vil blive en vigtig del i den opbygning, men jeg kan kun love, at jeg vil gøre mit bedste.

                            Så han er blevet sat i udsigt, at man indenfor de næste to, måske tre, sæsoner skal tilbage til toppen af dansk fodbold? Det lyder da spændende, gad vide hvad man bygger det på, og om det er noget vi andre kan blive delagtiggjort lidt i med tiden?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              - Václav og jeg tilbragte en del år sammen i Sparta Prag, og han kunne fortælle om den danske liga og niveauet. Det var specielt OB’s filosofi om at komme tilbage i toppen af dansk fodbold, der tiltalte mig. Jeg er sikker på, at jeg vil blive en vigtig del i den opbygning, men jeg kan kun love, at jeg vil gøre mit bedste.

                              Så han er blevet sat i udsigt, at man indenfor de næste to, måske tre, sæsoner skal tilbage til toppen af dansk fodbold? Det lyder da spændende, gad vide hvad man bygger det på, og om det er noget vi andre kan blive delagtiggjort lidt i med tiden?
                              Men er toppen for OB, "bare" en top seks placering??
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Men er toppen for OB, "bare" en top seks placering??
                                Måske. Vil nu nok synes, at det vil være at udvande “toppen af dansk fodbold”-begrebet en del, hvis det bare handler om at være i den bedste halvdel. Man er vel heller ikke i toppen af engelsk fodbold, hvis man er nr. 9 i Premier League?

                                Comment

                                Working...
                                X