Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle-OB 26.8.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Kenneth Emil Pedersen trænede med.
    KEP har egentlig aldrig været god nok i hans OB tid. Der gik 5 runder inden JM også så det.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    De er vist begge skader.
    Kenneth Emil Pedersen trænede med.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Desler er vel stadig skadet.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Hold da op. KEP og Desler helt ude af truppen på bekostning af Kamil og Ramon.
    De er vist begge skadet.
    Last edited by OleKBH; 25-08-2018, 15:58.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Hold da op. KEP og Desler helt ude af truppen på bekostning af Kamil og Ramon.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Tager turen fra Århus i morgen - lover at smide flæskesværd efter linjevogter hver gang han dømmer speedy Jørgensen fejlagtigt offside

    Leave a comment:


  • thesheep
    replied
    Kører fra Haderslev til Vejle og tilbage igen hvis nogle skulle få lyst til at køre med

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Sidst jeg var der blev Preben Elkjær udvist. Husker ikke resultatet, men ved at vi vandt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Nååå, jeg skulle egentligt ikke afsted pga konen skulle på aftenvagt, og jeg derfor passe barn, men hurra for en elendig chef, som åbenbart har lavet aftenvagten til en morgenvagt, uden at informere min kone ... amatørnisse, men lige nu passer det mig fint.
    Det er min fars fødselsdag, men jeg har på OUH med ham 23-0530 i nat, hvor han blev indlagt- så der skal ikke fejres noget i morgen ...
    konen mødte ind til morgen 0600, så jeg var hamrende frisk, da vores datter vågnede 0715, og jeg havde fået en times tid på øjet ...
    Nå, til gengæld fik jeg en billig 90’er billet fra en striwet, så konen er da også ude af vagten i aften ... så kan jeg da lave regnskab etc i fred, når datteren er lagt ...

    Tror faktisk godt jeg kunne trænge til en tur i skoven i morgen?

    I øvrigt en altid sympatisk Jacob Schoop, ønsker ham alt det bedste.

    Løb ind i en af vores angribere i det lokale supermarked i går - han melder at truppen er tændt og tror på det, men de er lidt spændte på, om vi stadig kan/vil fyre op under tribunen i Vejle, når de nu ikke helt har belønnet vores indsats endnu!

    Tror faktisk jeg skal i skoven ... lige koble fra nogle timer, være mig selv, men uden at være alene, sammen med nogle få venner, og en masse jeg bare kender ...
    Tror faktisk jeg skal i skoven ... lige være endelig af noget større, noget vi er fælles om ...

    Trænger du ikke også til en tur i skoven?
    Skal på kæmpe druk her senere så jeg må lige vurdere i morgen formiddag hvor slemt det er. Men håber på vi kører 2-3 mand derover også.
    Tror det bliver en fed kulisse

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Nååå, jeg skulle egentligt ikke afsted pga konen skulle på aftenvagt, og jeg derfor passe barn, men hurra for en elendig chef, som åbenbart har lavet aftenvagten til en morgenvagt, uden at informere min kone ... amatørnisse, men lige nu passer det mig fint.
    Det er min fars fødselsdag søndag, men jeg var på OUH med ham 23-0530 i nat, hvor han blev indlagt- så der skal ikke fejres noget i morgen ...
    konen mødte ind til morgen 0600, så jeg var hamrende frisk, da vores datter vågnede 0715, og jeg havde fået en times tid på øjet ...
    Nå, til gengæld fik jeg en billig 90’er billet fra en striwet, så konen er da også ude af vagten i aften ... så kan jeg da lave regnskab etc i fred, når datteren er lagt ...

    Tror faktisk godt jeg kunne trænge til en tur i skoven i morgen?

    I øvrigt en altid sympatisk Jacob Schoop, ønsker ham alt det bedste.

    Løb ind i en af vores angribere i det lokale supermarked i går - han melder at truppen er tændt og tror på det, men de er lidt spændte på, om vi stadig kan/vil fyre op under tribunen i Vejle, når de nu ikke helt har belønnet vores indsats endnu!

    Tror faktisk jeg skal i skoven ... lige koble fra nogle timer, være mig selv, men uden at være alene, sammen med nogle få venner, og en masse jeg bare kender ...
    Tror faktisk jeg skal i skoven ... lige være en del af noget større, noget vi er fælles om ...

    Trænger du ikke også til en tur i skoven?

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Han er venstrebenet. Men ellers er det godt for ham, at han har udviklet sig positivt. Er nu stadig i tvivl om, hvorvidt han ville forstærke vores start 11.
    Det kan være en kvalitet som højre midt i en 3-5-2; bl.a. nemmere at trække ind til skud, hvis man har sådan et. I Vejle er han i høj grad playmaker centralt.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Du har helt ret. Vejlekampen er helt sindsygt vigtig. Det er som altid en svær kamp, men det er nu alle spillere skal træde i karakter og viser at vi ikke er Superligaens dårligste hold, hvilket tabellen pt fortæller.
    En sejr vil kunne være starten på en ny positiv fortælling om den her sæson.
    Jeg har en god fornemmelse. Vejle har lidt kritiske skader, og vi er væsentligt forstærket ved at KEP ikke spiller. Helenius kan ikke blive ved med at spille så ringe. Nu har han fået scoret. Min eneste frygt er at der går arrogance i den - hvis spillerne tænker, at det er kun Vejle, så går det galt. VB er ikke dårligere end Hobro og Vendsyssel

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Schoop er jo lidt den type, som vi har manglet på midten nu her - og som Kamel Vacek måske er udset til at være. Teknisk god, kan lægge gode afleveringer, fint spark. Som den højre eller midterste på en 3-mands midtbane kunne han passe super ind.

    Men sådan er livet - jeg kan passende tage min Schoop-OB trøje på i morgen:-)
    Tænkt det samme i går. Gad vide om Den fynske Pirlo havde fået samme behandling herinde i dag hvis han havde været på holdet. Umiddelbart husker jeg at han lagde flere sukkerballer end JJT, men det kan være jeg husker galt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvornår har vi egentligt sidst vundet på udebane i superligaen?
    Mener det var oktober 2017 i Aalborg. Tror jeg

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Schoop er jo lidt den type, som vi har manglet på midten nu her - og som Kamel Vacek måske er udset til at være. Teknisk god, kan lægge gode afleveringer, fint spark. Som den højre eller midterste på en 3-mands midtbane kunne han passe super ind.

    Men sådan er livet - jeg kan passende tage min Schoop-OB trøje på i morgen:-)
    Han er venstrebenet. Men ellers er det godt for ham, at han har udviklet sig positivt. Er nu stadig i tvivl om, hvorvidt han ville forstærke vores start 11.

    Leave a comment:

Working...
X