Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Helt seriøst. Hvordan kan det her handle om at man på forhånd er sur over hvad OB gør end om at man glæder sig til at komme ud og hylde en mand som har betydet så meget for klubben.
    !!!!

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Helt seriøst. Hvordan kan det her handle om at man på forhånd er sur over hvad OB gør end om at man glæder sig til at komme ud og hylde en mand som har betydet så meget for klubben.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Jeg tror folk bliver skuffede.

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Navnet på en tribune?

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
    Skal vi ikle gætte på noget graffiti, som klubben har brugt før
    Det kan være "fansene" har hjulpet til igen

    Leave a comment:


  • longo
    replied
    Skal vi ikle gætte på noget graffiti, som klubben har brugt før

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Sikkert en lille plade med hans navn.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Nej, “i samme boldgade” skal forstås som et blivende, fysisk monument. Om det er federe, mindre fedt eller i samme kategori, må være en smagssag. Personligt kan jeg rigtig godt lide statuer/buster i teorien, men i praksis er de ofte ikke særligt vellignende, synes jeg
    Ja så er det jo et fotografi, eller et større maleri.

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    En buste måske?
    Nej, “i samme boldgade” skal forstås som et blivende, fysisk monument. Om det er federe, mindre fedt eller i samme kategori, må være en smagssag. Personligt kan jeg rigtig godt lide statuer/buster i teorien, men i praksis er de ofte ikke særligt vellignende, synes jeg

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Ved du noget???

    En buste måske?

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Det er ikke en statue, men vi er i den boldgade, vil jeg mene. Det er i al fald større end en omdøbning af fanzonen.
    Ved du noget???

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Selvfølgeligt er det ikke god nok. Men som du allerede siger: vi taler om OB...
    Det der med statuer på offentlige pladser, er altså ikke noget OB har indflydelse på ;) Hvis der rent faktisk kommer en, så tror jeg OB har gjort et godt stykke arbejde, og kommer der ikke nogen, så er det kommunen/lovgivning der spænder ben.

    Tror ikke man skal undervurdere OB's behov for at holde fast i historien og hylde gamle helte - det er en del af brandet og narrativet, der skal hjælpe med at få folk på stadion.

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Nyt navn, det er overhovedet ikke godt nok!! Men hvad kan man ellers forvente af OB..
    Det er ikke en statue, men vi er i den boldgade, vil jeg mene. Det er i al fald større end en omdøbning af fanzonen.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg håber fandeme de har fået lavet en statue af manden!
    Yes

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Stor tak til jer der lavede banneret. Jeg kan desværre ikke være på stadion søndag. Klap lige lidt ekstra højt fra mig.

    Leave a comment:

Working...
X