Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Godt bytte af Jesper Hansen. Fucking røvhul!

    Comment


      #17
      Hvad sker der...........Håber da det bliver godt, men det her ser absurt vanvittigt ud på forkant. Det får jo transfers af Conor O´Brien, Fellah, Jeppe Hansen, Thomas Mikkelsen (angriber) til at blegne. Vi køber en målmand vis "salgstale" er, at han er den dårligste pt. i Norges bedste række........

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Hvad sker der...........Håber da det bliver godt, men det her ser absurt vanvittigt ud på forkant. Det får jo transfers af Conor O´Brien, Fellah, Jeppe Hansen, Thomas Mikkelsen (angriber) til at blegne. Vi køber en målmand vis "salgstale" er, at han er den dårligste pt. i Norges bedste række........
        Fra en random person på Twitter, så det ved jeg ikke hvad man skal lægge i...

        Jeg er dog heller ikke ligefrem imponeret, men han skal da have chancen for at modbevise min skepsis. Og ellers er jeg faktisk rimelig tryg med Mikkelsen og så håber jeg Oliver C er klar om et års tid

        Comment


          #19
          Godt bytte af Jesper Hansen. Fucking røvhul!

          Comment


            #20
            Mon denne skal omskrives lidt ;-)

            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...alt-kan-hente/
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Bevares, næsten alle de tweets er fra samme dag, d. 21. april. Det kan man ikke bruge til meget andet end han har haft en virkelig dårlig kamp.

              Vi må se når han lander.. Hvis ikke han er bedre end Mikkelsen, jamen så kommer han jo heller ikke til at spille. Vi må se..
              Problemet for OB er jo at Mikkelsen ikke er ret god.
              Han var blandt de dårligste målmænd i superligaen for Vestsjælland og det er 3 år siden, om et øjeblik bliver han 35.
              OB satser helt sikkert på den nye målmand, som åbenbart ikke har sin bedste periode.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Problemet for OB er jo at Mikkelsen ikke er ret god.
                Han var blandt de dårligste målmænd i superligaen for Vestsjælland og det er 3 år siden, om et øjeblik bliver han 35.
                OB satser helt sikkert på den nye målmand, som åbenbart ikke har sin bedste periode.
                TM stod rigtig godt i de træningskampe jeg har set i 2018. Men hans spil med fødderne er elendigt. Grytebust ligner Pirlo ved siden af

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Bevares, næsten alle de tweets er fra samme dag, d. 21. april. Det kan man ikke bruge til meget andet end han har haft en virkelig dårlig kamp.

                  Vi må se når han lander.. Hvis ikke han er bedre end Mikkelsen, jamen så kommer han jo heller ikke til at spille. Vi må se..
                  Nogle er fra 21/4, men de beskriver jo alle en længere dårlig periode.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    TM stod rigtig godt i de træningskampe jeg har set i 2018. Men hans spil med fødderne er elendigt. Grytebust ligner Pirlo ved siden af
                    Træningskampe er svære at bruge til så meget, jeg konstaterer bare at han over tid bestemt ikke var overbevisende for Vestsjælland ... hvilket vel også var årsagen til at han fulgte med ned og siden smuttede til en anden klub i 1 div.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Suk. Han kan få Kovals gamle trøje, tror han bliver ligeså stor en succes.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Suk. Han kan få Kovals gamle trøje, tror han bliver ligeså stor en succes.
                        Han kan også få Koval’s handsker , de er ikke slidt
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Bevares, næsten alle de tweets er fra samme dag, d. 21. april. Det kan man ikke bruge til meget andet end han har haft en virkelig dårlig kamp.

                          Vi må se når han lander.. Hvis ikke han er bedre end Mikkelsen, jamen så kommer han jo heller ikke til at spille. Vi må se..
                          så hænger vi jo “heldigvis” kun på ham i 4 år....The Idiot strikes again
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Bevares, næsten alle de tweets er fra samme dag, d. 21. april. Det kan man ikke bruge til meget andet end han har haft en virkelig dårlig kamp.

                            Vi må se når han lander.. Hvis ikke han er bedre end Mikkelsen, jamen så kommer han jo heller ikke til at spille. Vi må se..
                            3 ud af 7...

                            Den skal satme krydres godt for at komme til at hedde "næsten alle"... ;-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              https://www.youtube.com/watch?v=09IZ...ature=youtu.be

                              "No doubt #1 Goalkeeper in Tippeligaen the last two seasons".

                              Delte meninger, op og ned. Mon ikke han kan løfte sig.

                              Comment


                                #30
                                Og velkommen til...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X