Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt tiltag søndag - støt op

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jafre
    replied
    Det er vel også fordi at der er så mange forskellige opfattelser og alle mener de har ret. På et tidspunkt vil jeg gerne skrive nogle punkter ned som jeg syntes er værd at debattere, det er jo ikke ensbetydende med at vi finder en løsning, men måske vi kan blive klogere på hvorfor de her konflikter opstår.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Lad os se området fyldt op igennem en længere periode, før vi begynder at snakke mere om hvordan vi får aktiveret flere folk.

    Det var vidst kun en kort periode for 10 år siden hvor der manglede plads i området.
    Jeg synes faktisk der har været en ok forståelse af hvor i området de mere sygende fraktioner har stået.

    Håber vi kan få opbygget en ny optimisme fra i dag, som kan sprede sig mellem spillerne og tribunerne

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jamen, så skal billetpriserne bare fordobles og stemningen åbenbart / åbenlyst forbedres og du er glad
    Næ .. men Far Fynbo skal nok bare evne at forstå at når han med sine to mindre drenge vælger at sætte sig på stemningstribunen så kan der forekomme larm og tilskuerne foran ham kan i perioder af kampene finde på at rejse sig og blive stående . Så nytter det ikke at blive siddende og brokke sig højlydt fordi de ikke vil sætte sig så lille Ivan ikke kan se noget ..

    Er det eksempel nok til at du forstår meningen ?

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jamen, så skal billetpriserne bare fordobles og stemningen åbenbart / åbenlyst forbedres og du er glad
    Eller dem der kommer for at se fodbold og ikke synge osv stiller sig Andre steder på stiften end lige i stemnings området

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja godt nok utrolig ..

    Syntes det med billig billetter til stiften var med til at dræbe stemningen . Det betød at der kom en masse folk som bestemt ikke ville bidrage til stemningen .

    Men fedt at der bliver forsøgt at samle fans fremfor tidligere tiders evige modarbejde grupperne imellem .
    Jamen, så skal billetpriserne bare fordobles og stemningen åbenbart / åbenlyst forbedres og du er glad

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Det har altid været sådan. Massevis af gange gennem de sidste 20 år er der blevet flyttet rundt og der er blevet regrupperet for at samle og sprede tropperne. Det er cyklisk, ligesom alt andet i fodboldverdenen.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
    Generelt forstår jeg ikke at der skal være sådan en firkantet holdning til at være en del af det gamle stiften, kræver det ikke mere en åben dialog end en diktering?
    Det man jo efterhånden nødt til pga rigtig mange ikke stemningsskabere placere sig i stemningsområdet

    Leave a comment:


  • Jafre
    replied
    Generelt forstår jeg ikke at der skal være sådan en firkantet holdning til at være en del af det gamle stiften, kræver det ikke mere en åben dialog end en diktering?

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Godt tiltag, men jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at virke i praksis. Der forefindes jo nogle typer i de enkelte grupperinger, som har en attitude og modarbejdende tendens. Jeg håber det kommer til at lykkes, og jeg glæder mig til at deltage.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Egentlig utroligt man er nødt til det. Altså stiller man sig i stemningsområdet hvor der ikke er siddepladser midt på stiften burde alle bidrage med stemningen når man står der som folk gjorde tidligere hen. Men ja idag stiller rigtig mange sig bare op i stemningsområdet for at se fodbold
    Ja godt nok utrolig ..

    Syntes det med billig billetter til stiften var med til at dræbe stemningen . Det betød at der kom en masse folk som bestemt ikke ville bidrage til stemningen .

    Men fedt at der bliver forsøgt at samle fans fremfor tidligere tiders evige modarbejde grupperne imellem .

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Egentlig utroligt man er nødt til det. Altså stiller man sig i stemningsområdet hvor der ikke er siddepladser midt på stiften burde alle bidrage med stemningen når man står der som folk gjorde tidligere hen. Men ja idag stiller rigtig mange sig bare op i stemningsområdet for at se fodbold

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Billedet?
    Du kan finde det i Facebook:
    https://www.facebook.com/34559085263...6009153930590/

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Billedet?

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Rigtig fint👍

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fantastisk idé

    i`ll be there

    Leave a comment:

Working...
X