Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Janus Drachmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Janus Drachmann har uden tvivl kostet nogle knaster, men jeg er ikke i tvivl om at hver en krone er givet rigtig godt ud her. Han er lige præcis sådan en type vores hold har skreget på de seneste mange år.
    Så mangler vi bare en skarp angriber ala Pål Kirkevold eller i den kaliber.
    Tror mere man kigger efter en kantspiller. Ikke en angriber

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Velkommen til.

    Kan se de på Ulvegraven skyder det til en pris på 1.5-2 millioner.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Janus Drachmann har uden tvivl kostet nogle knaster, men jeg er ikke i tvivl om at hver en krone er givet rigtig godt ud her. Han er lige præcis sådan en type vores hold har skreget på de seneste mange år.
    Så mangler vi bare en skarp angriber ala Pål Kirkevold eller i den kaliber.
    På FCMs debat forum snakker man om 1,5-2 millioner. Men de gætter jo også bare lidt ligesom vi gør. Så mon ikke det er ca 2 mill

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke vi snakker den største OB transfer i flere år?
    Janus Drachmann har uden tvivl kostet nogle knaster, men jeg er ikke i tvivl om at hver en krone er givet rigtig godt ud her. Han er lige præcis sådan en type vores hold har skreget på de seneste mange år.
    Så mangler vi bare en skarp angriber ala Pål Kirkevold eller i den kaliber.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Det tror jeg helt bestemt. 3 mio. måske? Uden at have noget at basere det på.
    Ja 2-3 millioner er mit gæt. Han er alligevel 30 år så det trækker nok lidt ned i prisen..

    Så har vi brugt 3-4 mill på transfers i dette vindue. Dertil kommer agenter og signon. Spenderbukserne er trukket op til navlen må man sige

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvis man skal komme med bare et minimum af skepsis, så er 4 år rimelig lang tid at skrive med en 30-årig? Eller er det bare mig?
    Vi henter en spiller fra den aktuelle mester lige for den position vi har brug, som er fra den "højere hylde" vi altid kræver for, som har erfaring, er hård arbejdende og har lederevner (måske det holder mangler mest).
    Umuligt for mig at finde et smule minimum af skepsis.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Synes faktisk det er nogle ret positive ord, og netop de ting har tilsyneladende har bidraget med i FCM er noget vi i høj grad har brug for. Jeg er umiddelbart positiv.
    Det er jeg bestemt også. Jeg er bare i tvivl om vi kan fortsætte i en 4-4-2 med Drachmann på holdet hvis det skal være helt optimalt.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke vi snakker den største OB transfer i flere år?
    Det tror jeg helt bestemt. 3 mio. måske? Uden at have noget at basere det på.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mon ikke vi snakker den største OB transfer i flere år?

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Synes faktisk det er nogle ret positive ord, og netop de ting har tilsyneladende har bidraget med i FCM er noget vi i høj grad har brug for. Jeg er umiddelbart positiv.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Drachmann vil gå forrest

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elig-ob-rolle/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Er Jens Jakob ikke ude?

    Kan både Tverskov og Drachmann ikke begge spille på midten samtidig? Ser sidstnævnte som mere duelstærk end Tverskov, hvor Tverskov omvendt er bedre med bolden.
    Jo han er ude umiddelbart. Så indtil han bliver klar ligner det Tverskov og Drachmann
    Mm vi signer KL i løbet af ugen. SÅ bliver der sgu først kamp om pladserne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt fra FCM om skiftet

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...etydningsfuld/

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Går ikke ud fra at Tverskov bænkes ... sætter man nyindkøbet Ludvig på bænken? Eller er det KEP’s tur??
    Er Jens Jakob ikke ude?

    Kan både Tverskov og Drachmann ikke begge spille på midten samtidig? Ser sidstnævnte som mere duelstærk end Tverskov, hvor Tverskov omvendt er bedre med bolden.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvis man skal komme med bare et minimum af skepsis, så er 4 år rimelig lang tid at skrive med en 30-årig? Eller er det bare mig?
    Perfekt kontrakt efter mi hovede. Hvis klubben sørger for at holde ham fit, så har vi altså en klassespiller på midtbanen de næste fire år! Han er præcis det vi har manglet de sidste mange år, hvis du spørger mig.

    Anti jinx!

    Leave a comment:

Working...
X