Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Roskilde kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Kløve var, ligesom Marco Lund, ikke medi kamptruppen.
    Skidt ikke at have ham i fuld gear..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Det var ikke super godt idag. Rigtig dårlig første 1/2 time. Presset sad overhovedet ikke og vi blev flere gange overspillet.
    De sidste 60 min sidder vi mere eller mindre på men det kom aldrig op at ringe.

    Der blev også kun skiftet 2 gange. Casper ind for JJ og Desler ind for Eske på venstrekanten. Helenius og Rømer så lidt skuffet ud

    Tverskov var min MOM idag uden han får topkarakterer. Hvor er han dog god. Ryan,JBL og Fester var også gode

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Slet

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror ikke at Kløve er kampdygtig. Han varmede overhovedet ikke op
    Kløve var, ligesom Marco Lund, ikke medi kamptruppen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvornår har vi vundet fire kampe i træk sidst?
    珞珞珞
    Tror Miti spillede den gang

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Er vi heldige med nu at være foran på trods af skidt spil, eller er vi blevet bedre?

    Som en sidenote, hvor meget tror i man skal lægge i at Eske starter i dag fremfor Kløve f.eks.?
    Tror ikke at Kløve er kampdygtig. Han varmede overhovedet ikke op

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Hvornår har vi vundet fire kampe i træk sidst?
    🤗🤗🤗

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    4-2

    Ryan

    slut

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    3-2

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Selve spillet er ikke blevet særligt meget bedre. Kun presset.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    3-1

    Tverskov

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    3-1. Tverskov. Godt opspil, oplæg Barret. Presset sidder bedre nu.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg er enig at det har været statisk. I starten havde vi lige rigeligt med fejl i opspillet, hvor bedre hold havde straffet os med mere end det mål de scorede. Derfor virkede det til at vi lige gik lidt tilbage til Kents OB og fik styr på spillet, hvorefter vi så fik sat mere fart i spillet. Hånd eller ej, så var ryans mål første gang, hvor vi hurtigt flytter spillet og det giver et rimelig simpelt mål. Jeg håber vi kommer til at se mere af det, for det har ikke været et forandret OB-hold jeg har set her i 1. halveg.
    Nu skal man jo heller ikke forvente at alle idéer fra en ny træner har slået igennem til perfektion inden første turneringskamp overhovedet er spillet. Tror hellere vi må væbne os med lidt tålmodighed - forhåbentlig kan man dog se fremgang fra kamp til kamp.
    Samtidig er det jo ikke en dårlig evne at have, hvis man kan variere mellem det meget direkte spil og det mere boldkontrollerende. De færreste hold kan holde til at gøre fuld power i pres og angrebsspil i en hel kamp, så det er fint at variere det. Bare det at vi måske vil kunne mere end én ting er kæmpe fremskridt.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg vil ikke sige heldig, men spillet har været lidt statisk og Roskilde har lidt let til at komme til farlige situationer- specielt i starten, men vi har også haft vores muligheder. Bl.a. et par stykker til Greve.

    1-1 målet burde være blevet annulleret- Greve havde klart hånd på, da han tog den med og lagde den til Ryan, der sikkert eksekverede.

    MvH ChrisOB
    Jeg er enig at det har været statisk. I starten havde vi lige rigeligt med fejl i opspillet, hvor bedre hold havde straffet os med mere end det mål de scorede. Derfor virkede det til at vi lige gik lidt tilbage til Kents OB og fik styr på spillet, hvorefter vi så fik sat mere fart i spillet. Hånd eller ej, så var ryans mål første gang, hvor vi hurtigt flytter spillet og det giver et rimelig simpelt mål. Jeg håber vi kommer til at se mere af det, for det har ikke været et forandret OB-hold jeg har set her i 1. halveg.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Synes man kan se ideerne med det høje pres og direkte spil. Dog mangler der igen lige det sidste i forhold til at gøre det helt farligt, men vi kommer frem af banen og især i venstre side ved Barret er der kommet et par indlæg.

    Leave a comment:

Working...
X