Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Roskilde kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg vil ikke blive forbavset hvis Casper snupper den sammen med JJ
    Der er 3 mand (CN,JT,JJ) til 2 pladser. Jeg har ikke luret hvad JM foretrækker.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Der er 3 mand (CN,JT,JJ) til 2 pladser. Jeg har ikke luret hvad JM foretrækker.
      Altså Tverskov og JJ startede mod Roskilde. Men syntes ikke at JJ var specielt god.
      Casper kom ind og viste meget lovende takter. Vild fight, god i presset, gode stikninger osv. Alt var godt pånær afslutningerne :)

      Jeg bliver ikke forbavset hvis Tverskov og Casper starter centralt på mandag

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg synes ikke, at man kan lægge for meget i disse kampe.Det er de samme spillere (+Ludvig), som sidste år ikke kunne lægge etordentligt indlæg i 7 ud af 8 forsøg, som ikke kunne ramme målet i alt formange situationer, som manglede kvalitet i afslutningerne inden for rammen ogsom blev lukket helt ned, når modstanderen stod dybt (ja, find selv på fleresvagheder). Hvis der ikke hentes en kvalitetsmidtbanespiller, der kan sætte enmand, ender vi på 8-10-pladsen igen.
        Jeg synes, at spillerne har virket mere løbevillige ogtændte end under Kent – men de skal jo også vise en ny træner, at de skal istartopstillingen. Jeg tror vi ser den samme sløve, tilbageholdende, usikreomgang bold, når turneringen først kommer i gang og der kommer pres på. Holdetkan ikke præstere under pres – sådan når det rigtig gælder. Der manglerledertyperne – Ludvig har dog masser af lyd bedømt på de to træningskampe jeghar set. Håber han kan løfte det lidt på det parameter.
        Jeg synes også vores spil mod Roskilde helt op udligningen viste et glimt af vores bundniveau, som efter min bedste overbevisning ikke alene hænger sammen med færdigheder; det handler om den enkelte spillers mentale styrke og hvordan det hele blender sammen, når der, som du siger, kommer pres på; et pres som ikke er tilstede i en træningskamp.

        Jeg siger ikke, at det samme hold pludselig kommer til at genopfinde sig selv og pludselig ramme rigtigt på flere indlæg; men det er sket før, at en træner kommer ind og gør noget ved en trups tro på tingene, så de opsøger heldet noget mere; tør tage risikoer. Som Desler siger i interviewet med OBstruktion, så forsvandt aggressiviteten ofte i kampene; og én af forklaringerne kunne være Kent Nielsens fokusering på skabeloner og opspilsmønstre, som blev terpet og terpet, nærmest uden skelen til om den slags fodbold rent faktisk passede til truppen.

        Man skal aldrig undervurdere betydningen af "ny energi", spørgsmålet er så bare om den nye energi forsvinder som dug for solen, det øjeblik vi rammer bare en smule modgang. Og dér rammer du helt rigtigt med "ledertyperne", som i den grad var det helt store kardinalpunkt i forhold til, hvad der er og har været galt under Kent Nielsen. Sammensætningen - bredde - ledertyperne til at gå forrest når vi ikke lige fik kapital af vores såkaldte "dominans".

        Det hele kan bare blive mere af det samme - for én træner og én spiller ind med den samme spillertrup bliver næppe med et snuptag så meget bedre end en 10. plads over night.

        Jeg synes så, at udtrykket i vores træningskampe hidtid faktisk er et markant step up i forhold til de fleste træningskampe under Kent, der som oftest bare mindede om de kampe, vi så spillede i turneringen. Ineffektivt, tab af aggressivitet - passivitet.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #49
          Målene fra igår

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-maa...ejren-paa-4-2/

          Comment

          Working...
          X