Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Kalmar FF 30.06.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OBstruktion
    replied
    Julius Eskesen kommer med hans syn på kampen.

    http://obstruktion.dk/eskesen-foeler...paa-spilletid/

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Mit indtryk efter kampen mod Kalmar.

    ��Spillerne arbejder stenhårdt
    �� De virker i bedre fysisk forfatning og de bliver herset igennem diverse løb selv efter udskiftning.
    �� Spillerne kommunikere meget mere, især Alexander Ludwig, han fylder godt verbalt,
    �� JM kommunikere også meget men positivt.
    �� Der forsøges at spille mere direkte, vores backer JBL, Desler, Ryan er meget offensive .
    �� Desler synes at have meget overskud og lykkedes med mange ting.
    �� Julius kæmper og har lagt på fysisk, bliver ikke bare viftet væk, løber meget.
    �� Casper arbejder over alt han giver rigtig meget til holdet, mangler lige det sidste slutprodukt.
    ��Forsvaret står godt Alexander Ludwig er rolig og sikker og slår nogle meget præcise diagonalafleveringer.
    ��AK og Fester arbejder også godt i front, skal lige koordinere deres pres/genpres lidt bedre.
    �� De unge spillere Anton U, Skolnik, MJ, gjorde det ganske fint, gled fint ind på holdet.

    Nu mangler vi lige de sidste to spillere vi er blevet lovet, og så er der lige 14 dage mere til at blive helt skarpe, så ser det fint ud.��������⚽️

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis man partout skal lave en HHA-parallel, så er Rømer nok et bedre bud.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Bliver han måske vores nye HHA 😎
    Målscoring, målscoring...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Det er sjovt, fordi jeg var nede til træningen for 2 dage siden. Her lavede Casper Nielsen ikke andet end at løbe med Janus Blond hele træningen. Det så fandeme hårdt ud. Tror de træner ham til at blive en eller anden form for midtbane-bulldozer
    Bliver han måske vores nye HHA 😎

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Det er sjovt, fordi jeg var nede til træningen for 2 dage siden. Her lavede Casper Nielsen ikke andet end at løbe med Janus Blond hele træningen. Det så fandeme hårdt ud. Tror de træner ham til at blive en eller anden form for midtbane-bulldozer
    👍👍👍
    Hvad glæder jeg mig til den nye sæson og om vores nye træner.
    Kan ikke forvente det.
    Lyder som vi oplever endelig igen noget på banen vi savner årevis nu.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Kalmars målmand er virkelig god, flere solide redninger. Det burde stå 5-0 til OB!
    Han er 23 og hans kontrakt udløber i slutningen 2019.
    https://www.transfermarkt.com/lucas-...spieler/205307

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Casper Nielsen imponerer, han kæmper som besat overalt på banen, har også været tæt på at score.
    Det er sjovt, fordi jeg var nede til træningen for 2 dage siden. Her lavede Casper Nielsen ikke andet end at løbe med Janus Blond hele træningen. Det så fandeme hårdt ud. Tror de træner ham til at blive en eller anden form for midtbane-bulldozer

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Alexander Ludwig ser rigtig god ud Har nogle gode diagonal skift som er meget præcise. God gejst og masser af god kommunikation mellem spillerne. Tydeligt at JM vil have mere pres/ genpres og mere direkte spil

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Det lyder ja rigtig godt. Kan ikke huske hvornår vi spillende sådan en overbevisende forberedning.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Casper Nielsen imponerer, han kæmper som besat overalt på banen, har også været tæt på at score.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    2-0Fester efter Greve på overliggeren.

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Enig god kamp Mere kommunikation mere pres Fester har lige scoret til 2-0

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...817532928?s=19
    I træningskampen mod Kalmar er OB kommet foran efter 38 minutter. Målscorer Ryan Johnson Laursen. En fin kamp hvor vi har spillet os til mange chancer og brændt et straffe. #obkff #obdk

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    1:0 men ved ikke hvem scorede.
    Ryan Johnson Laursen på hovedstød. AK brændte tidligere i kampen et straffe.

    Leave a comment:

Working...
X