Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB og (pige) talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det ville give mening, men det var ikke det, der stod på det Instagram, jeg fandt, da jeg søgte, for der stod "år" - altså 11 år.
    Og nu kan jeg ikke finde det, for der er redigeret i artiklen, så mellemnavnet med P er VÆK.
    Jo det er det der står!
    "Far til *** '11, *** '14 og *** '16. Gift med Ann-Sophie. 👌 Risiko for baby-spam 👼".

    Altså ikke på 11 osv. men det år de blev født ... hvilket du havde forstået hvis du havde læst det sidste.

    Der er intet fusk ved historien, men man kan så være enig eller uenig i om OB skal udelukke piger fra fodbold i OB ...

    For mig at se er det håbløst, hvorfor er det lige pigerne der ikke må spille der?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Så vidt jeg lige kan se, så skal det forstås sådan at pigerne er født i henholdsvis 2011 og 2014 og drengen i 2016.

    Jeg synes ikke umiddelbart der er nogen sag. Jeg håber dog at OB vitterligt er reelle overfor de forældre som melder deres piger ind i klubben i en tidlig alder, og henviser til Odense Q eller lignende. I så fald er det sgu en fair nok beslutning, de manglende faciliteter taget i betragtning. Jeg kan ikke se hvad OBs incitament skulle være for ikke at ønske en pige-/kvindeafdeling, og jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det skulle være tilfældet.
    Det ville give mening, men det var ikke det, der stod på det Instagram, jeg fandt, da jeg søgte, for der stod "år" - altså 11 år.
    Og nu kan jeg ikke finde det, for der er redigeret i artiklen, så mellemnavnet med P er VÆK.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Synes det er lidt pinligt at x-Michael Larsen og konen har henvendt sig til TV2Fyn - som Ekstra Bladet har skrevet af efter.
    Hvis de bare er fornærmede curlingforældre der ikke VIL forstå de gode argumenter, synes jeg de burde have tænkt sig lidt mere om først..
    Ja, det er synd for de små piger.
    Det undrer mig, at på Michaels Instagram-profil står de har tre børn - to piger på 11 og 14 år. og en dreng på 16!!!?
    Så vidt jeg lige kan se, så skal det forstås sådan at pigerne er født i henholdsvis 2011 og 2014 og drengen i 2016.

    Jeg synes ikke umiddelbart der er nogen sag. Jeg håber dog at OB vitterligt er reelle overfor de forældre som melder deres piger ind i klubben i en tidlig alder, og henviser til Odense Q eller lignende. I så fald er det sgu en fair nok beslutning, de manglende faciliteter taget i betragtning. Jeg kan ikke se hvad OBs incitament skulle være for ikke at ønske en pige-/kvindeafdeling, og jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det skulle være tilfældet.
    Last edited by JMJ; 27-06-2018, 21:12.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Forstår ikke hende damen der. Der er fremragende kvinde afdelinger i Næsby og Marienlyst fx. Og det har længe været kendt af OB afskippede kvindeafdelingen for flere år siden. Men næh nej hun vil lige have sin medie tid. Istedet for at kontakte Næsby eller Marienlyst fx og melde sit barn ind der
    Man kan være liderlig på mange måder her er der vist tale om medieliderlighed.

    Dum og ufortjent overskrift, det er jo desværre overskriften de fleste læser på de hurtige lette medier.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    http://www.obfodbold.dk/klubben/nyhe...n/pigefodbold/

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Forstår ikke hende damen der. Der er fremragende kvinde afdelinger i Næsby og Marienlyst fx. Og det har længe været kendt af OB afskippede kvindeafdelingen for flere år siden. Men næh nej hun vil lige have sin medie tid. Istedet for at kontakte Næsby eller Marienlyst fx og melde sit barn ind der

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Synes det er lidt pinligt at x-Michael Larsen og konen har henvendt sig til TV2Fyn - som Ekstra Bladet har skrevet af efter.
    Hvis de bare er fornærmede curlingforældre der ikke VIL forstå de gode argumenter, synes jeg de burde have tænkt sig lidt mere om først..
    Ja, det er synd for de små piger.
    Det undrer mig, at på Michaels Instagram-profil står de har tre børn - to piger på 11 og 14 år. og en dreng på 16!!!?

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Odense Elite kvindehold er jo Odense Q, som OB hjalp igang og overførte licensen til det kører vist rigtigt fint for dem. http://www.odenseq.dk/

    Fornuftigt med de faciliterter der har været Ådalen, at de fik deres egen klub, håber ikke OB bliver pålagt at have kvinde elite hold, når man nu har et rigtigt fint setup for kvindefodbold på fyn.

    Når amatør afdelingen får bedre facilitetter håber jeg der bliver plads til miks og pige hold og kvinde amatør hold.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er det et nyopstået problem eller har det været sådan længe ?
    Med pladsmangel hos amatørerne? Så vidt jeg ved har de sendt folk videre længe.. Jo også derfor hele facilitets snakken var så vigtig, ikke kun for førsteholdet, men også for amatørerne..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Men det handler jo om plads og faciliteter. Ikke et nej til kvindefodbold.
    Er det et nyopstået problem eller har det været sådan længe ?

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er bare ikke grunden, der bliver givet i interviewet. Der bliver sagt, de mangler trænere. Jeg kan som sådan ikke se noget forkert i, at nogle klubber satser på noget bestemt; især ikke hvis der mangler resurser. Men en lidt ærgerlig historie.
    "Ifølge mikrokonsulenten får OB dagligt henvendelser om pigefodbold, og klubben vil derfor overveje at oprette pigehold, når træningsfaciliteterne udvides"
    Det spiller i hvert fald også ind..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Og så er det vel også amatør klubbens beslutning. Ikke OBOSE

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Når faciliteterne ikke engang er opdaterede til mænd, så er det mere end rimeligt, at man henviser til en samarbejdsklub - indtil de nødvendige forbedringer er udført og fuldført

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Har OB Ikke længe afvist folk fordi de ikke har faciliteterne? Kan ikke se det slemme i det.
    Det er bare ikke grunden, der bliver givet i interviewet. Der bliver sagt, de mangler trænere. Jeg kan som sådan ikke se noget forkert i, at nogle klubber satser på noget bestemt; især ikke hvis der mangler resurser. Men en lidt ærgerlig historie.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Som jeg ser det, burde en klub af OB's størrelse, være med til at fremme kvinde fodbold.

    Jeg er godt med på at kvinde fodbold deler vandende, jeg forstår det bare ikke.
    Men det handler jo om plads og faciliteter. Ikke et nej til kvindefodbold.

    Leave a comment:

Working...
X