Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Det er virkeligt fedt med alle de unge gutter som rykker op nu. Eskesen, Christensen, Harboe, Frøkjær og nu Jørgensen - håber der bliver en flok unge vilde som tegner og står for OB's fremtid.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Men hvem ved, måske OB ikke 'virkelig tror på' Mathias Jørgensen, hvorfor han har fået en 3-årig? Måske han ikke ønskede at skrive for længere end 3 år? Der kan være mange ubekendte.
    Ja den er jeg med på. Bare sjovt at det lykkedes 9/10 gange for FCM. Men det er vel også et spørgsmål om økonomi

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes bare det er lidt træls med kun 3 år. Havde håbet på 4-5 år ligesom FCM gør med deres største talenter. Så er der tid til at udvikle og evt leje spilleren ud uden at kontrakten rinder ud.
    Jeg er med på at man så også kan hænge på “lorten” hvis de ikke er gode nok men hvis man virkelig virkelig tror på dem, så giv dem 4-5 år
    Men hvem ved, måske OB ikke 'virkelig tror på' Mathias Jørgensen, hvorfor han har fået en 3-årig? Måske han ikke ønskede at skrive for længere end 3 år? Der kan være mange ubekendte.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Super med papir på Mathias. Så kan han i ro og mag udvikle sit spil de næste par år, uden vi skal være bekymrede for, at han smutter lige pludselig. Det kan forhåbenlig også give ham lidt ro i forhold til sin egen udvikling at fremtiden er på plads.
    Syntes bare det er lidt træls med kun 3 år. Havde håbet på 4-5 år ligesom FCM gør med deres største talenter. Så er der tid til at udvikle og evt leje spilleren ud uden at kontrakten rinder ud.
    Jeg er med på at man så også kan hænge på “lorten” hvis de ikke er gode nok men hvis man virkelig virkelig tror på dem, så giv dem 4-5 år

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Super med papir på Mathias. Så kan han i ro og mag udvikle sit spil de næste par år, uden vi skal være bekymrede for, at han smutter lige pludselig. Det kan forhåbenlig også give ham lidt ro i forhold til sin egen udvikling at fremtiden er på plads.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Mathias Jørgensen

    Mathias Jørgensen

    Syntes han fortjener sin egen tråd

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/mathia...-paa-fuld-tid/

    Fedt at det endelig lykkedes. Jeg er dog lidt øv over at det ikke blev til 4 år

    Velkommen i de voksnes rækker Mathias!
Working...
X