Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Mathias Jørgensen er blevet taget rigtig godt imod af Mönchengladbachs spillere, og han håber på at få en rigtig fed oplevelse med sig hjem.

    http://obstruktion.dk/mathias-j-smig...nchengladbach/
    Bliv du bare derude MJ. Det kan jeg godt unde dig

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Mathias Jørgensen er blevet taget rigtig godt imod af Mönchengladbachs spillere, og han håber på at få en rigtig fed oplevelse med sig hjem.

    http://obstruktion.dk/mathias-j-smig...nchengladbach/

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Skal vi nu ikke holde lidt igen med at selvantænde på JH og OB!?

    Hvis vi sælger MJ, så tror jeg at vi får tættere på 1 EUR end 1 DKK.

    Hvis ikke, så tror jeg ikke at vi sælger ham. Hvorfor skulle vi?
    Det skulle da være fordi OB ikke tror på ham og så casher ind. Kan selvfølgelig sagtens tage fejl, og så snart OB og JH ser en cent, så slår de til og sælger. Det kan jeg dog ikke huske at man har gjort tidligere.

    Men spændende at se hvad der sker.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Omvendt, hvis folk tror vi kun får 0,5 mio kr for MJ, så er der nok også nogle der bliver positivt overraskede. Det ville ikke give nogen som helst mening at sælge ham til det beløb og hvis Gladbach kan se potentielt vil de også være villige til at lægge en del mere.
    Nej, prisen er helt sikkert ikke under 1 million :D.
    Men jeg kan ikke helt se hvad han skal der ...

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCM fik 10x for en VB der heller ikke havde fået meget spilletid. Samme klub
    Han var dog blevet fast mand, hvor Mathias Jørgensen blev sat af, efter en del kampe der viste at han ikke helt har niveau til superligaen ... endnu.
    15 millioner ville være noget nær en rekord for en ung spiller, der ikke er helt god nok til superligaen.
    Hvad skal Andreas Skov så ryge for?
    Jeg er enig i at det ser ud til at Gladbach gerne betaler mange penge.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Hehe. Tror jeg afventer.

    Et bud på 2-3 mio, og så er han ude af ådalen i rasende fart.
    2-3 mio kroner for et ungt angrebstalent med 2½ år tilbage er en meget lav pris. Hvis vi snakker Borrusia, så er en mio Euro ikke et mærkeligt beløb overhovedet. Personligt tvivler jeg nu på, om de vil have ham - der er lang vej op til Buli-klasse. Men skulle det lykkes, så er det en kæmpe succéshistorie.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Hehe. Tror jeg afventer.

    Et bud på 2-3 mio, og så er han ude af ådalen i rasende fart.
    Hehe. Og jeg tror du tager fejl

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Belive it
    Hehe. Tror jeg afventer.

    Et bud på 2-3 mio, og så er han ude af ådalen i rasende fart.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Der er jo en notorisk mangel på venstre backs. Og så er FCM altså bare et helt, helt andet sted end vi er. De er et langt større navn, og de har præsteret flere store salg til de største ligaer i Europa. Og de kan presse prisen op, så meget som de har lyst til, for de er ikke på samme måde afhængige af at sælge. Hvis folk tror vi skulle ramme en 10 mio. i rent salg, så vil jeg gerne vædde en fadøl på, at de bliver slemt skuffede.
    Omvendt, hvis folk tror vi kun får 0,5 mio kr for MJ, så er der nok også nogle der bliver positivt overraskede. Det ville ikke give nogen som helst mening at sælge ham til det beløb og hvis Gladbach kan se potentielt vil de også være villige til at lægge en del mere.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FCM fik 10x for en VB der heller ikke havde fået meget spilletid. Samme klub
    Der er jo en notorisk mangel på venstre backs. Og så er FCM altså bare et helt, helt andet sted end vi er. De er et langt større navn, og de har præsteret flere store salg til de største ligaer i Europa. Og de kan presse prisen op, så meget som de har lyst til, for de er ikke på samme måde afhængige af at sælge. Hvis folk tror vi skulle ramme en 10 mio. i rent salg, så vil jeg gerne vædde en fadøl på, at de bliver slemt skuffede.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    1 mio euro?! Det tror jeg ikke på.
    Belive it

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Jeg håber bestemt både du og obstruktion har ret, men er sgu ikke overbevist. Vores position som klub (tak, ingen JH kommentarer lige nu), og så det fact at MJ er ung og narurligt ikke har præsteret det store på højeste plan, gør at vi ikke længere kan få det samme for spillerne.
    Men nuvel, en halv mio er nok lavt sat..
    FCM fik 10x for en VB der heller ikke havde fået meget spilletid. Samme klub

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvis du mener EURO, så tror jeg vi rammer meget godt.
    1 mio euro?! Det tror jeg ikke på.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Alt under 1-2 mill euro plus klausuler ville være elendigt arbejde når de købte en VB i FCM for 5 mill euro
    Ved godt vi ikke er så attraktive som FCM men angribere er altså dyrere end VBs

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Han er en ung, talentfuld angriber med en meget markant spidskompetence. Desuden har vi kontrakt med ham frem til 2021 (mener jeg). Mit bud er en 2-3 mio. plus lidt klausuler.
    Jeg håber bestemt både du og obstruktion har ret, men er sgu ikke overbevist. Vores position som klub (tak, ingen JH kommentarer lige nu), og så det fact at MJ er ung og narurligt ikke har præsteret det store på højeste plan, gør at vi ikke længere kan få det samme for spillerne.
    Men nuvel, en halv mio er nok lavt sat..

    Leave a comment:

Working...
X