Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mathias Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er bestemt lidt sjovt formuleret, men det giver mening.

    Ofte kan du bare udskifte "ham" med "han", det udgør en stor procentdel af dine sproglige udfordringer :D.

    Den præcise regel skal du have en lærer til at forklare, det ligger jo bare i vanen at man kan høre hvad der er korrekt.
    Det var godt at du korrigerede det med han/ham i én af mine tidligere indlæg. Så kigger nu mere til det. Tror jeg bruger alt for ofte "ham" og overvejer nu mere før jeg skriver. Har desværre ingen lærer og lærte dansk med en computerprogram og med at læse og skrive herinde. At læse fungerer rigtig godt og læser mange danske bøger. Men at formulere bliver til dels lidt en udfordring... men det må ja ikke være perfekt og kan gerne være lidt sjovt den én eller anden gang. :-)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Selvfølgelig bliver jeg ved :-)
    Spørgte kun fordi er taknemmelig for hver henvisning som forbedre mit dansk, det hjælper mig. Og kan godt grine selv hvis det er sjovt hvad jeg formulerer...
    Og mange tak for hjælpen. :-)
    Det er bestemt lidt sjovt formuleret, men det giver mening.

    Ofte kan du bare udskifte "ham" med "han", det udgør en stor procentdel af dine sproglige udfordringer :D.

    Den præcise regel skal du have en lærer til at forklare, det ligger jo bare i vanen at man kan høre hvad der er korrekt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    Har altså virkelig ingen problemer med at læse og forstå hvad du skriver!

    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.


    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen? Nogen der ved det?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.
    Håber han bliver i OB lidt endnu, samler erfaring i superligaen, scorer mange og vigtige mål for os, før han rykker udenlands efter flere penge.

    Syntes du er en af dem der bidrager mest positivt til forum, så bliv endelig ved og hæng dig ikke i sproglige detaljer! :-)
    Selvfølgelig bliver jeg ved :-)
    Spørgte kun fordi er taknemmelig for hver henvisning som forbedre mit dansk, det hjælper mig. Og kan godt grine selv hvis det er sjovt hvad jeg formulerer...
    Og mange tak for hjælpen. :-)

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    ++ på Ilders indlæg; Andlox, kør på, vi forstår dig 100%

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    Har altså virkelig ingen problemer med at læse og forstå hvad du skriver!

    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.


    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen? Nogen der ved det?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.
    Håber han bliver i OB lidt endnu, samler erfaring i superligaen, scorer mange og vigtige mål for os, før han rykker udenlands efter flere penge.

    Syntes du er en af dem der bidrager mest positivt til forum, så bliv endelig ved og hæng dig ikke i sproglige detaljer! :-)
    Jeg ser en fed grafisk fremstilling for mig, af det sidste du skriver :D.

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hjælp mig, hvad lyder så sjovt?
    Har altså virkelig ingen problemer med at læse og forstå hvad du skriver!

    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.


    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen? Nogen der ved det?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.
    Håber han bliver i OB lidt endnu, samler erfaring i superligaen, scorer mange og vigtige mål for os, før han rykker udenlands efter flere penge.

    Syntes du er en af dem der bidrager mest positivt til forum, så bliv endelig ved og hæng dig ikke i sproglige detaljer! :-)

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Mathias Jørgensen var tilbage i Ådalen i dag, og vi har selvfølgelig haft en snak med ham omkring hele oplevelsen på træningslejren.

    http://obstruktion.dk/mathias-j-stor...nchengladbach/

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Google translate er ikke hvad det har været😀
    Nej, nej, der må du bebrejde mig helt alene. Google translate er uskyldig, var ikke "med i truppen". :-)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    mig synes du dansker dårligt
    Hjælp mig, hvad lyder så sjovt?

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    mig synes du dansker dårligt
    Google translate er ikke hvad det har været😀

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.
    mig synes du dansker dårligt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Et salg vil give et tocifret millionbeløb til OB ifølge BT.
    https://www.bt.dk/superligaen/afgoer...os-tysk-gigant
    Muligt, men hvor meget ville gå til FCN hvor ham fik store dele af uddannelsen? Ved det nogen?
    Håber ham bliver endnu i OB, samler erfaring i superligaen; scorer for os mange og vigtige mål før ham rykker for endnu mere penge udelandsk.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Et salg vil give et tocifret millionbeløb til OB ifølge BT.
    https://www.bt.dk/superligaen/afgoer...os-tysk-gigant

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Jo, de bliver dækket med guldblad. F. Ribery leverer de personligt... ;-)
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det misforstod jeg vist

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    750.000 for 2 kasser Hansa Pils
    det misforstod jeg vist

    Leave a comment:

Working...
X