Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • SU1978
    replied
    Jeg kan godt se logikken i, at fastholde en ambition om at være gode på bolden, men tilsat et helt andet udtryk, end det som Kent fik bygget op, som ved gud var jammerligt til tider. Om han kan gøre det, og om han kan håndtere OB som klub, det må vi se vente og se. Et lidt kedeligt og forudsigeligt valg, men måske det rette? Spændende bliver det.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tvivler jeg sgu på, med mindre der kommer en venlig mand forbi med en papkasse, så er der ingen penge at handle for.
    Håber at der kan tilføres lidt ekstra så han kan vælge nogle spillere.

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Fremragende. Et både sikkert og spændende valg.
    JM kender superligaen, vi ved, at han har præsteret okay med mindre budget i SJD og Henrik Hansen står klar til at støtte op omkring kultur m.m.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Fedt at det er på plads så hurtigt.

    "OB vil fortsat være et spillende fodboldhold, og fremover vil vi forsøge at krydre det med en mere direkte og aggressiv stil."
    Hvis det er fuldstændig afklaret med Michelsen så tyder det på en videreudvikling af KN's spil og ikke en fuldstændig gåen væk fra det.
    Buzzword for mig, er "aggressiv stil", det har jeg godt nok savnet i OB i mange år. At der var noget aggressivitet i presspilet, og i måde vi angriber på.

    Please, please lad det blive en stil vi får indført!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Fedt at det er på plads så hurtigt.

    "OB vil fortsat være et spillende fodboldhold, og fremover vil vi forsøge at krydre det med en mere direkte og aggressiv stil."
    Hvis det er fuldstændig afklaret med Michelsen så tyder det på en videreudvikling af KN's spil og ikke en fuldstændig gåen væk fra det.
    Spørgsmålet er så bare, hvor og hvornår man synes, at Michelsen har vist, at han kan levere den slags fodbold. I 2. division med Skive? I min verden er det naivt at tro på, at OB ikke kommer til at få et helt andet udtryk med tiden. Og det værste der kan ske er, at de sætter sig mellem to stole.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Vi har gjort det bedste valg vi kunne gøre inden for Danmarks grænser. Jeg er tilfreds

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Fedt at det er på plads så hurtigt.

    "OB vil fortsat være et spillende fodboldhold, og fremover vil vi forsøge at krydre det med en mere direkte og aggressiv stil."
    Hvis det er fuldstændig afklaret med Michelsen så tyder det på en videreudvikling af KN's spil og ikke en fuldstændig gåen væk fra det.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Velkommen til...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Det her transfervindue kunne altså godt gå hen og bliver en af de mest interessante siden blodbadet i 2011
    Tvivler jeg sgu på, med mindre der kommer en venlig mand forbi med en papkasse, så er der ingen penge at handle for.

    Leave a comment:


  • hestbjerg94
    replied
    Det her transfervindue kunne altså godt gå hen og bliver en af de mest interessante siden blodbadet i 2011

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Som forventet. Velkommen til, og godt at der er styr på den post allerede.

    Så kan han være med til at sammensætte truppen efter hans ønsker fra et tidligt stadie.

    Lad os se, hvad det kan bringe.

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    started a topic Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

    Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jakob-...ftraener-i-ob/

    Velkommen til!
Working...
X