Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
    Lige nu er alle muligheder bedre en MH, er ihvertfald følelsen nu.
    Ved godt MH, kun har været ved roret i kort tid, men man kan allerede fornemme at han er sat i bås blandt de fleste fan som fejlcastet til den rolle (er selv en af dem).

    Michelsen kunne være et godt bud som manager, da det ikke virker udadtil at MH har i gang i de helt store opgaver
    Enig. Hemmingsen har jo vasket sine hænder ved at udstikke strategien “ vi skal træne hårdere “ jeg troede ikke det kunne blive værre end Jesper Hansen. Men det har Hemmingsen på ganske kort tid bevist, at det kan det. Jeg er dybt rystet.

    Leave a comment:


  • Klokkeklart
    replied
    Lige nu er alle muligheder bedre en MH, er ihvertfald følelsen nu.
    Ved godt MH, kun har været ved roret i kort tid, men man kan allerede fornemme at han er sat i bås blandt de fleste fan som fejlcastet til den rolle (er selv en af dem).

    Michelsen kunne være et godt bud som manager, da det ikke virker udadtil at MH har i gang i de helt store opgaver

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvad med JM som manager.. Og så kan hemme få en mindre rolle et sted i staben, eller helt væk?
    Måske derfor vi intet har hørt angående hans kontrakts udløb om et år?
    Det kunne være en mulighed. Men mon ikke ledelsen lige vil se opstarten an før den beslutter sig for kontraktforlængelse eller afbrydelse.

    Det er stadig svært for mig hvis Frø har ret i at han (og andre) ikke anede hvor de skulle løbe hen under den famøse Silkeborg-kamp. Selvfølgelig kan JM have nogle personlige årsager men det lyder ganske simpelt ikke som en, der også skal være manager, synes jeg.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Hvad med JM som manager.. Og så kan hemme få en mindre rolle et sted i staben, eller helt væk?
    Måske derfor vi intet har hørt angående hans kontrakts udløb om et år?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Så håber at resultatet af malerarbejde bliver ikke også billigt... ;-)
    Jeg krydser også fingre

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Så skal de bare få fat på den maler jeg lige har hyret. Så får de noget for pengene..
    De første 3 bud fra andre lå på 40.000-50.000kr. Ham jeg har fundet ville gøre det for 23.000kr. På regning...

    Men ja. Det ville der ikke ske noget ved..
    Så håber at resultatet af malerarbejde bliver ikke også billigt... ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Ikke tosset, men så skulle heeeeele klubhuset males om, men nogle ville argumentere for, at det måske også var på tide
    Så skal de bare få fat på den maler jeg lige har hyret. Så får de noget for pengene..
    De første 3 bud fra andre lå på 40.000-50.000kr. Ham jeg har fundet ville gøre det for 23.000kr. På regning...

    Men ja. Det ville der ikke ske noget ved..

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB;
    Ville dog have foretrukket min maling i blåt og hvidt
    Ikke tosset, men så skulle heeeeele klubhuset males om, men nogle ville argumentere for, at det måske også var på tide

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    De billeder var altså også på Instagram, kom nu lige med ind i kampen
    Instahva?

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Ahhh ok, jeg er for gammel til det dersens fuglekvidderi

    Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ
    De billeder var altså også på Instagram, kom nu lige med ind i kampen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Ahhh ok, jeg er for gammel til det dersens fuglekvidderi

    Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ
    Bruger det også yderst sjældent. Samme med facebook. For gammel og gider det ikke
    Ville dog have foretrukket min maling i blåt og hvidt

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De lagde billeder op på Twitter igår efter jeg havde efterspurgt det tidligere på ugen

    https://twitter.com/OBstruktion1887
    Ahhh ok, jeg er for gammel til det dersens fuglekvidderi

    Må dog sige, at de har fået det nye til at passe rigtigt godt ind med det gamle - ligner at den eneste større, iøjenfaldende ændring, er inddækningen i sort blik, i stedet for den gamle løsning, med sort træ

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Huh?
    De lagde billeder op på Twitter igår efter jeg havde efterspurgt det tidligere på ugen

    https://twitter.com/OBstruktion1887

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Og tak for billederne af superligahuset
    Huh?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har også haft en snak med Jakob Michelsen, efter OB i dag er tilbage i træning.

    http://obstruktion.dk/michelsen-vil-...-kort-opstart/
    Og tak for billederne af superligahuset

    Leave a comment:

Working...
X