Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • WhyNot?
    replied
    Jeg håber på 7-8000 tilskuere, når nu der endelig er en kamp der tæller noget, for første gang længe. Men jeg frygter lidt at der kun kommer omkring de 5.000. Er bange for at interessen simpelthen er faldet for meget for mange personer.

    Leave a comment:


  • Århusianer
    replied
    Jeg har i noget tid tænkt på, om en 4-5-1 ikke ville være bedre. Det er en fristende tanke at vi pillede én af angriberne (vi har 3 og ingen af dem præsterer jo helt vildt) ud af startopstillingen. Så vil der være plads til både Casper og Greve eksempelvis.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ser ud til at Greve og Casper stadig slås om HK til søndag

    https://www.fyens.dk/ob/OB-giver-tru...rtikel/3254794

    Hmm, at tænke sig at der skal være tvivl om, hvorvidt en småskadet CN eller en klar greve skal starte inde. Hovedløs problemstilling og en no brainer i min verden.

    Men mon ikke CN på 80/90 procent, er foran greve. Det tror jeg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ser ud til at Greve og Casper stadig slås om HK til søndag

    https://www.fyens.dk/ob/OB-giver-tru...rtikel/3254794

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Er bange for at OB næste plat OFF er næste år om at undgås nedrykning. Kan ikke se vi kan spille til nul, og at vi får lukket GF op uden at ryge i kontra fælden. Håber vi går videre og for de fleste hold er udgangspunktet
    Godt, men nu taler vi OB, og et hold som sjældent holder niveau mere end ren halvleg
    Det ville komme mere bag på mig hvis du IKKE tror det
    Last edited by manner; 11-05-2018, 05:33.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det vil være fedt at matche opgøret i Århus med tæt på 10.000 på lægterne, men det nok ikke sandsynligt. Jeg gætter på 7778 glade fans hvor de 7278 forhåbentlig går glade hjem, og venter med spæning på en play-off kamp mere
    Er bange for at OB næste plat OFF er næste år om at undgås nedrykning. Kan ikke se vi kan spille til nul, og at vi får lukket GF op uden at ryge i kontra fælden. Håber vi går videre og for de fleste hold er udgangspunktet
    Godt, men nu taler vi OB, og et hold som sjældent holder niveau mere end ren halvleg

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    "Vi ved, der hviler en forpligtelse på os til at få tændt publikum..."
    Det er ikke nødvendigt at tænde os. Fansene var ja altid klart fra første minut. Man må kun passe på al slukke det ikke med en skuffende præstation. Men er optimustisk for søndag. De spillede virkelig godt og hvis de har brug for lidt extra-energi fra vægterne så kan Kent vel helt roligt stole på os.
    Ville ikke gøre mig mindre klar hvis Tverskov lige ligger ud med at vise Amini at han ikke gider hans pis mere.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    "Vi ved, der hviler en forpligtelse på os til at få tændt publikum..."
    Det er ikke nødvendigt at tænde os. Fansene var ja altid klart fra første minut. Man må kun passe på al slukke det ikke med en skuffende præstation. Men er optimustisk for søndag. De spillede virkelig godt og hvis de har brug for lidt extra-energi fra vægterne så kan Kent vel helt roligt stole på os.
    Jeg ser det nu som en gensidig forpligtelse, til at alle os der kommer får en fuldstændig fantastisk aften på stadion. OB skal selvf. gøre alt hvad de kan for at skabe liv og stemning, og fans skal selv i de svære perioder forsøge at trække spillerne frem til en stærk indsats som gerne skal ende med det vi alle ønsker os. 🔵⚪️🔵⚪️⚽️

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Kent Nielsen mener, at fansene bliver vigtige i kampen mod AGF, som han har god tro på, vi kan vinde.

    http://obstruktion.dk/kent-n-fansene...gtige-mod-agf/
    "Vi ved, der hviler en forpligtelse på os til at få tændt publikum..."
    Det er ikke nødvendigt at tænde os. Fansene var ja altid klart fra første minut. Man må kun passe på al slukke det ikke med en skuffende præstation. Men er optimustisk for søndag. De spillede virkelig godt og hvis de har brug for lidt extra-energi fra vægterne så kan Kent vel helt roligt stole på os.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Kent Nielsen mener, at fansene bliver vigtige i kampen mod AGF, som han har god tro på, vi kan vinde.

    http://obstruktion.dk/kent-n-fansene...gtige-mod-agf/

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Ifølge den her: http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...vente-paa-fyn/
    'OB har på forhånd tilkendegivet, at udebaneafsnittet vil blive udvidet til op mod 1.600 pladser, hvis interessen er til det, og allerede nu ser det ud til, at det godt kan blive tilfældet'

    Så tror jeg, at man skal regne med lidt mere end 500 AGF-fans. Jeg håber, at vi kommer op omkring de 9000 på lægterne
    Lige før de bliver flere end vi var mod Lyngby i februar

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det vil være fedt at matche opgøret i Århus med tæt på 10.000 på lægterne, men det nok ikke sandsynligt. Jeg gætter på 7778 glade fans hvor de 7278 forhåbentlig går glade hjem, og venter med spæning på en play-off kamp mere
    Ifølge den her: http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...vente-paa-fyn/
    'OB har på forhånd tilkendegivet, at udebaneafsnittet vil blive udvidet til op mod 1.600 pladser, hvis interessen er til det, og allerede nu ser det ud til, at det godt kan blive tilfældet'

    Så tror jeg, at man skal regne med lidt mere end 500 AGF-fans. Jeg håber, at vi kommer op omkring de 9000 på lægterne

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Hvor mange tilskuere, tror I, at man kan få lokket på stadion, når kroppen starter kl. 18, og der loves godt vejr? ⚽
    Det vil være fedt at matche opgøret i Århus med tæt på 10.000 på lægterne, men det nok ikke sandsynligt. Jeg gætter på 7778 glade fans hvor de 7278 forhåbentlig går glade hjem, og venter med spæning på en play-off kamp mere

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    Hvor mange tilskuere, tror I, at man kan få lokket på stadion, når kroppen starter kl. 18, og der loves godt vejr? ⚽

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Casper Nielsen småskadet og Fester stadig syg

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-i-agf-retur
    Det vil være et slag i ansigtet at mangle CN. Det var ikke en sætning ,som jeg havde regnet med skulle skrives her på forum, ovenpå et elendigt efterår. Det er virkelig bekommet ham vel at vi har lagt stilen lidt om, så han i højere grad kan bruge sin energi på genpres og at løbe i ryggen af modstanderens bagkæde, fremfor at spille i små rum. Han kommer i rigtig mange gode situationer, men har stadig sine mangler når den afgørende fod skal sættes. I genpresset spiller han bare en stor rolle og det får vi brug for, hvis vi skal lirke det lortehold fra århus op på søndag. Derfor synes jeg det er vigtigt at vi får ham klar!

    Leave a comment:

Working...
X