Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • capone
    replied
    Mon ikke muligheden for en forlængelse med tverskov er væk nu?

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Alt i alt en god sæson, men efterlader én med en bitter eftersmag. Vi var simpelthen ikke gode nok i mesterskabsspillet, hvor især hvis magre udbytte mod FCN reelt kostede bronzen.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


    Jeg mener stadig at set overall er vores svageste punkt sportsdirektøren...
    Det er vi så heller ikke uenige om ....

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    En godkendt sæson med en skuffende afslutning; men det er så også 10 år siden, vi sidst var bare i nærheden af at drømme om noget. Når skuffelsen har fortaget sig, så har det været en sæson med op- og nedture, men generelt med positivt fortegn. Håber vi kan stabilisere niveauet, så vi også næste år er med om de sjove pladser. Det sagt, så bliver det jo en gyser med 3 garanterede nedrykkere, og det kommer måske til at påvirke alle hold udenfor den absolutte top.
    Det er bare vigtigt at truppen er på plads fra sæsonstart. Ikke noget med at starte med 1 point efter 5 runder.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    En godkendt sæson med en skuffende afslutning; men det er så også 10 år siden, vi sidst var bare i nærheden af at drømme om noget. Når skuffelsen har fortaget sig, så har det været en sæson med op- og nedture, men generelt med positivt fortegn. Håber vi kan stabilisere niveauet, så vi også næste år er med om de sjove pladser. Det sagt, så bliver det jo en gyser med 3 garanterede nedrykkere, og det kommer måske til at påvirke alle hold udenfor den absolutte top.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Sæsonen er slut og slutter som en skuffelse på trods af OB for første gang i mange år rent faktisk når sæsonmålet.

    Forfærdelig start på sæsonen men alligevel formår holdet at komme i mesterskabsspillet og det med en pæn margin og det er flot arbejde af JH.

    MEN .. JH må også se indad og se i øjnene at det er ufatteligt få point der blev skrabet sammen og der er stadig en lad hold ung hos spillerne når de føler sig (for) sikre og så bliver ting sat over styr. Ingen tvivl om at både EFB og BIF har været mest sultne ...

    Man kan brokke sig over offsidemålet i dag, FCM holdopstilling i sidste runde eller meget andet men i bund og grund scorer spillerne for få mål. Vores angribere er tandløse men det virker heller ikke som det er noget der er meget fokus på .. det er fint at komme til mange chancer men hvorfor ud ytres det ikke .. ekstremt frustrerende at se på ...

    Jeg mener stadig at set overall er vores svageste punkt sportsdirektøren...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Overordnet set en godkendt sæson. Men truppen skal styrkes frem mod næste sæson. Der skal hentes en stærk angriber og det koster penge.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Jeg kan kun gentage, at flere spillere efterspørger mentaltræner, angrebstræner etc.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Sæsonen er slut og slutter som en skuffelse på trods af OB for første gang i mange år rent faktisk når sæsonmålet.

    Forfærdelig start på sæsonen men alligevel formår holdet at komme i mesterskabsspillet og det med en pæn margin og det er flot arbejde af JH.

    MEN .. JH må også se indad og se i øjnene at det er ufatteligt få point der blev skrabet sammen og der er stadig en lad hold ung hos spillerne når de føler sig (for) sikre og så bliver ting sat over styr. Ingen tvivl om at både EFB og BIF har været mest sultne ...

    Man kan brokke sig over offsidemålet i dag, FCM holdopstilling i sidste runde eller meget andet men i bund og grund scorer spillerne for få mål. Vores angribere er tandløse men det virker heller ikke som det er noget der er meget fokus på .. det er fint at komme til mange chancer men hvorfor ud ytres det ikke .. ekstremt frustrerende at se på ...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Man kan virkelig se fodbold på mange forskellige måder.. Jeg forstår nummer 1 og 2 på denne liste (hentet fra http://obstemmer.dk/nyhed-jeppe-tver...ets-ob-profil/ ), men at CN kommer over Grytebust, Troels Kløve er i nærheden af top 5, og at RJL slet ikke har fået en eneste stemme ud af de øverste 10 er virkelig langt fra de OB-spillere jeg har set. Barrett med kun 6p og Oliver Lund på samme pointtal som Drachmann 1p lavere?

    Listen:
    Spiller Point
    Jeppe Tverskov 66
    Bashkim Kadrii 36
    Casper Nielsen 32
    Sten Grytebust 21
    Troels Kløve 21
    Ramon Leeuwin 14
    Jacob Barrett Laursen 6
    Janus Drachmann 5
    Oliver Lund 5
    Jens Jakob Thomasen 2

    Jeg ved ikke, hvad præmissen er og hvad man mener med "profil", og synes jo at listen er lavet af kloge fodboldmennesker, men jeg ville virkelig gerne se de forskellige stemmeafgivelser med en begrundelse. Hvis det er MVP, så er listen i min verden helt skæv. Hvis det handler om x faktor og like-ability, kan jeg måske forstå nogle af stemmerne, men måske kan SFÅ oplyse? :-D

    Men fedt listen bliver lavet!
    Det er da helt i skoven at JBL ligger så langt nede . Er det en liste Tøfting har lavet i en rødvinsbrandert?

    At Tver ligger så suverænt nr et på trods af de mange fejl over hele sæsonen er til grin.
    Last edited by Magge; 24-05-2019, 21:41.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Man kan virkelig se fodbold på mange forskellige måder.. Jeg forstår nummer 1 og 2 på denne liste (hentet fra http://obstemmer.dk/nyhed-jeppe-tver...ets-ob-profil/ ), men at CN kommer over Grytebust, Troels Kløve er i nærheden af top 5, og at RJL slet ikke har fået en eneste stemme ud af de øverste 10 er virkelig langt fra de OB-spillere jeg har set. Barrett med kun 6p og Oliver Lund på samme pointtal som Drachmann 1p lavere?

    Listen:
    Spiller Point
    Jeppe Tverskov 66
    Bashkim Kadrii 36
    Casper Nielsen 32
    Sten Grytebust 21
    Troels Kløve 21
    Ramon Leeuwin 14
    Jacob Barrett Laursen 6
    Janus Drachmann 5
    Oliver Lund 5
    Jens Jakob Thomasen 2


    Jeg ved ikke, hvad præmissen er og hvad man mener med "profil", og synes jo at listen er lavet af kloge fodboldmennesker, men jeg ville virkelig gerne se de forskellige stemmeafgivelser med en begrundelse. Hvis det er MVP, så er listen i min verden helt skæv. Hvis det handler om x faktor og like-ability, kan jeg måske forstå nogle af stemmerne, men måske kan SFÅ oplyse? :-D

    Men fedt listen bliver lavet!
    Jeg synes listen giver fin mening. Er klar over at mange herinde har set sig sure på Troels Kløve, men han har efter min mening været blandt vores bedste og vigtigste spillere i flere kampe her i foråret. Helt fair at han er i top 5.
    Eneste jeg heller ikke helt forstår er fraværet af RJL, som jeg synes har været god her i foråret.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Man kan virkelig se fodbold på mange forskellige måder.. Jeg forstår nummer 1 og 2 på denne liste (hentet fra http://obstemmer.dk/nyhed-jeppe-tver...ets-ob-profil/ ), men at CN kommer over Grytebust, Troels Kløve er i nærheden af top 5, og at RJL slet ikke har fået en eneste stemme ud af de øverste 10 er virkelig langt fra de OB-spillere jeg har set. Barrett med kun 6p og Oliver Lund på samme pointtal som Drachmann 1p lavere?

    Listen:
    Spiller Point
    Jeppe Tverskov 66
    Bashkim Kadrii 36
    Casper Nielsen 32
    Sten Grytebust 21
    Troels Kløve 21
    Ramon Leeuwin 14
    Jacob Barrett Laursen 6
    Janus Drachmann 5
    Oliver Lund 5
    Jens Jakob Thomasen 2


    Jeg ved ikke, hvad præmissen er og hvad man mener med "profil", og synes jo at listen er lavet af kloge fodboldmennesker, men jeg ville virkelig gerne se de forskellige stemmeafgivelser med en begrundelse. Hvis det er MVP, så er listen i min verden helt skæv. Hvis det handler om x faktor og like-ability, kan jeg måske forstå nogle af stemmerne, men måske kan SFÅ oplyse? :-D

    Men fedt listen bliver lavet!

    Last edited by Jonss; 24-05-2019, 12:10.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Jeppe Tverskov på 3.pladsens af forårets profil i superligaen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Gad vide hvad Steinlein havde sagt, hvis Horsens sidste sæson havde stillet med et B hold mod Brøndby. Horsens havde jo ikke noget at spille for. Føj for satan en indstilling til fair play.
    Nogen burde stille den klamme stodder det spørgsmål... ffs

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Hvis vi bliver nummer 4 er der så nogle som ved hvorfor en dato den kamp mod nummer 7 ligger.
    Fredag d. 31 jf. superliga.dk
    http://www.superliga.dk/artikel/kamp...-35-38-er-klar

    Leave a comment:

Working...
X