Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige nu er der ikke noget særligt glædeligt ved, at det kræves at man bliver mindst nr. 10 for at overleve i Superligaen.

    Comment


      Har der nogensinde optrådt en dårligere cf i superligaen end nr 4 i Brøndby?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Enig . Glædeligt at der bliver skåret ned til
        12 hold i ligaen
        Enig. Alt for meget ligegyldigt fyld. Man ser det tydeligt når de mødes indbyrdes.

        Comment


          Og hold nu kæft Brøndby bliver skilt af og bliver puttes i kasser. Brøndby har ingen spillere til et top 3 hold : )

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Enig . Glædeligt at der bliver skåret ned til
            12 hold i ligaen
            Ja vi kan let blive beskåret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Enig. Alt for meget ligegyldigt fyld. Man ser det tydeligt når de mødes indbyrdes.
              Jge er kæmpe modstander, jo mindre superliga jo mindre bliver topfodbolden spredt ud til folket og jo flere kampe med de samme hold.
              16-20 hold ville være at foretrække.
              Hvis 14 er for mange, hvorfor er 12 så ikke også og 10?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Har der nogensinde optrådt en dårligere cf i superligaen end nr 4 i Brøndby?
                Det har der helt sikkert, OB har haft en del af dem, men han er nok en af de dårligste i en topklub.
                Jeg var dybt forundret over at der kunne gå så få mål ind på dem i sidste sæson, med Röcker som fast mand.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jge er kæmpe modstander, jo mindre superliga jo mindre bliver topfodbolden spredt ud til folket og jo flere kampe med de samme hold.
                  16-20 hold ville være at foretrække.
                  Hvis 14 er for mange, hvorfor er 12 så ikke også og 10?
                  Ikke så tit vi er enige Entusiastens, men her er vi helt på linje! Kigger man på de sidste par sæsoner, så har oprykkerne altså sagtens kunnet følge med. Økonomisk rod hos Lyngby, der ellers sluttede deres første sæson med en flot 4.plads. Vel kun Helsingør, som dumpede med et brag, mens bl.a. Horsens, Esbjerg, Hobro, Vejle, Vendsyssel har bevist at man kan begå sig. At Superligaen blev fornyet i år med tre oprykkere fortæller fint histoerien om at niveauforskellen altså ikke er så stor, som mange vil gøre den til.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Ikke så tit vi er enige Entusiastens, men her er vi helt på linje! Kigger man på de sidste par sæsoner, så har oprykkerne altså sagtens kunnet følge med. Økonomisk rod hos Lyngby, der ellers sluttede deres første sæson med en flot 4.plads. Vel kun Helsingør, som dumpede med et brag, mens bl.a. Horsens, Esbjerg, Hobro, Vejle, Vendsyssel har bevist at man kan begå sig. At Superligaen blev fornyet i år med tre oprykkere fortæller fint histoerien om at niveauforskellen altså ikke er så stor, som mange vil gøre den til.
                    Man kan jo så også spørge sig selv, om det kunne skyldes, at man i forvejen har spredt smøret for meget ud, når det skal dække 14 hold, så kvaliteten af Superligaen bliver så lav, at det er nemmere for oprykkerne - det er da i hvert fald det mange af kritikkerne af 14 hold vil postulere.

                    Lyngby er vel omtrænt det dårligste eksempel, man kan komme op med her. De er da klart mere dumpet end Helsingør. Ja, de havde deres vidunder sæson, da de rykkede op, men baseret på et totalt usundt grundlag, som endte i en holdmæssig fadæse, der vel kun er overgået i nyere tid af dengang Lyngby rent faktisk gik konkurs sidst.

                    Jeg kan godt fra et fodboldromantisk synspunkt følge jeres syn på, at det ville være at foretrække, at der var flere hold i Superligaen. Probemet er bare, at det synes fodbolddanmark ikke. Hverken tilskuere, tv-udbyderne eller klubberne. For det har jo ikke givet flere tilskuere eller seere. Også her bliver smørlaget for tyndt, når det skal bredes sådan ud.

                    Jeg er tilfred med, at vi går tilbage til 12 hold. Det er jeg ud fra, at det er det bedste kompromis. 14 hold dur ikke, da det giver en rodet klippe-klister-struktur, som fremmer muligheden for uretfærdigheder. 16 hold eller flere er utopisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jge er kæmpe modstander, jo mindre superliga jo mindre bliver topfodbolden spredt ud til folket og jo flere kampe med de samme hold.
                      16-20 hold ville være at foretrække.
                      Hvis 14 er for mange, hvorfor er 12 så ikke også og 10?
                      Jeg har aldrig lagt skjul på 10 hold er det optimale for et land med Danmarks størrelse. Jeg så da gerne der var interresse for 18 hold. Det er der bare ikke.
                      Der er ikke meget superliga over superligaen pt med 14 hold.

                      Comment


                        Table of Justice efter 9. runde

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-maa-jo-vende

                        Comment


                          OB ligger 2`er i Table of Justice

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-maa-jo-vende


                          Rart at vide at vi ligger godt til i en eller anden tabel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            OB ligger 2`er i Table of Justice

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-maa-jo-vende


                            Rart at vide at vi ligger godt til i en eller anden tabel
                            Michelsen taler om det som om det er et tilfælde at angriberne afslutter skidt og at forsvarerne forsvarer dårligt ... det er ikke tilfældet.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Michelsen taler om det som om det er et tilfælde at angriberne afslutter skidt og at forsvarerne forsvarer dårligt ... det er ikke tilfældet.
                              Naturligvis er det ikke tilfældet. Det er jo en gentagelse for flere af spillernes vedkommende. Jeg tænker vi med det overstået vindue har rykket os en plads op i hierarkiet, men der er stadig lang til et sikkert top 6 hold. Også selvom mange gerne vil tale holdet op. Flere af de samme som mente at KEP stadig havde niveau til et superliga hold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Naturligvis er det ikke tilfældet. Det er jo en gentagelse for flere af spillernes vedkommende. Jeg tænker vi med det overstået vindue har rykket os en plads op i hierarkiet, men der er stadig lang til et sikkert top 6 hold. Også selvom mange gerne vil tale holdet op. Flere af de samme som mente at KEP stadig havde niveau til et superliga hold.
                                I har bestemt fået nogle okay spillere ind, men der er også noget der tyder på nogle svipsere og så er der lidt med alderen.
                                Men Kadrii i topform og Drachmann, er jo gode nok til top 6.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X