Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så røg vi 11 point efter AaB . Kun 4 efter FCN men deres Europa eventyr slutter næste uge hvorefter de igen kan holde fokus på ligaen .

    Det ligner allerede nu at der kun er 1 ledig plads i top 6 ..
    Skal vi ikke bare glemme alt om top 6 så længe vi ligger til direkte nedrykning og ikke kan få point mod et Hobro-hold uden flere af deres profiler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Skal vi ikke bare glemme alt om top 6 så længe vi ligger til direkte nedrykning og ikke kan få point mod et Hobro-hold uden flere af deres profiler.
      Jo.

      Det er jo mere bare for at holde det op imod latterligheden ved, at klubben selv bliver ved med at tale sig selv op på det niveau.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jo.

        Det er jo mere bare for at holde det op imod latterligheden ved, at klubben selv bliver ved med at tale sig selv op på det niveau.
        Netop .. herinde er det de færreste som har set top 6 muligheder i holdet .

        Ufatteligt mange gange har vi hørt/læst udmeldinger om tilfredshed med truppen , vi havde fortjent bedre og det uforløste potentiale i truppen .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          De har en bedre kultur end os, samt et marginalt bedre hold end os.
          11points på 5 kampe. Vi er vist ude over marginalerne, og tilbage ved at AaB ville få flest i start 11 hvis vi kunne slå de 2 trupper sammen. Så dem ikke i kampen i dag, men hørte de fightede og troede på det til sidst.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            11points på 5 kampe. Vi er vist ude over marginalerne, og tilbage ved at AaB ville få flest i start 11 hvis vi kunne slå de 2 trupper sammen. Så dem ikke i kampen i dag, men hørte de fightede og troede på det til sidst.
            AaB var svære at bedømme på dagens kamp. De rørte stort set ikke bolden. Men de scorede et mål i overtiden. Hjulmand har vist ikke opdaget Tika - Takaen er død. De flytter bolden rundt ude på banen i en uendelighed. De mangler noget slutprodukt for at fuldende deres spillestil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              AaB var svære at bedømme på dagens kamp. De rørte stort set ikke bolden. Men de scorede et mål i overtiden. Hjulmand har vist ikke opdaget Tika - Takaen er død. De flytter bolden rundt ude på banen i en uendelighed. De mangler noget slutprodukt for at fuldende deres spillestil.
              De var mere farlige end AAB.
              De mangler 2 af deres store offensive profiler og har lige solgt den største.
              De er med i Europa og gik lidt kolde til sidst.

              Mener at de var tæt på at spille en perfekt kamp, hvis de havde scoret på en de halve/hele chancer de har.

              At nogen ikke synes om hold der spiller den rundt i trekanter, for på den måde at lede efter åbninger og samtidig gøre modstanderen træt og holde dem fra bolden, betyder jo ikke at den er død for dem der praktiserer den ...
              Vel nok også den mest effektive stil, hvis man ser på hvor stor succes den har haft (ja jeg er ked af at Barcelona pt. ikke spiller sådan).
              Last edited by Entusiastens; 12-08-2018, 18:12.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                FCN spiller aldeles fremragende og samtidig er der så utroligt meget individuel klasse på det hold OG det var den yngste startopstilling i superligaen nogensinde.
                De bliver lidt trætte til sidst og derfor kommer AAB til et par ting.

                Hvis de (FCN) spillede sammen de næste par år med den startopstilling fra i dag, så vandt de superligaen uden problemer.
                Fcn skaber nu ikke det store i dagens kamp. De har valgt at satse på ungdommen som er deres valg. Det er lidt trættende at høre på hvor unge de er. Er vi ikke ved at være ude i noget alders diskrimination? Fakta er fcn har fået en svag start på ligaen med kun en sejr hjemme over en oprykker. Jeg vil ikke blive forbavset hvis Odense Boldklub slutter over fcn når regnskabet skal gøres op.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Fcn skaber nu ikke det store i dagens kamp. De har valgt at satse på ungdommen som er deres valg. Det er lidt trættende at høre på hvor unge de er. Er vi ikke ved at være ude i noget alders diskrimination? Fakta er fcn har fået en svag start på ligaen med kun en sejr hjemme over en oprykker. Jeg vil ikke blive forbavset hvis Odense Boldklub slutter over fcn når regnskabet skal gøres op.

                  FCN har haft EL bold på programmet og det har kostet i ligaen , de kan efter torsdag fuldt ud koncentrere sig om ligaen
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    De var mere farlige end AAB.
                    De mangler 2 af deres store offensive profiler og har lige solgt den største.
                    De er med i Europa og gik lidt kolde til sidst.

                    Mener at de var tæt på at spille en perfekt, hvis de havde scoret på en de halve/hele chancer de har.

                    At nogen ikke synes om hold der spiller den rundt i trekanter, for på den måde at lede efter åbninger og samtidig gøre modstanderen træt og holde dem fra bolden, betyder jo ikke at den er død for dem der praktiserer den ...
                    Vel nok også den mest effektive stil, hvis man ser på hvor stor succes den har haft (ja jeg er ked af at Barcelona pt. ikke spiller sådan).
                    Nej de var ikke farlige. De scorede ingen mål. Det gjorde AaB, de var farlige. Som de har været alle kampe på nær mod FCK. At fcn sælger deres bedste spiller er ingen undskyldning. Det er deres strategi at sælge 2-3 mand hver sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Fcn skaber nu ikke det store i dagens kamp. De har valgt at satse på ungdommen som er deres valg. Det er lidt trættende at høre på hvor unge de er. Er vi ikke ved at være ude i noget alders diskrimination? Fakta er fcn har fået en svag start på ligaen med kun en sejr hjemme over en oprykker. Jeg vil ikke blive forbavset hvis Odense Boldklub slutter over fcn når regnskabet skal gøres op.
                      Det væddemål vil jeg gerne tage. De er klasser over os. Også selvom de sælger en 3-4 stykker inden vinduet lukker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Skal vi ikke bare glemme alt om top 6 så længe vi ligger til direkte nedrykning og ikke kan få point mod et Hobro-hold uden flere af deres profiler.
                        Ja. Frygter Top-6-toget er allerede kørt. Sidste sæson stod ACH med 35 point på 6. plads efter grundspillet. Det ville kræve 34 point i de 21 kampe vi har nok hvad betyder en pointsnit af mere end 1,6. Det ville være en overraskelse hvis vi ville lykkes med det. Ser hellere glasset halvfuld end halvtomt, men...
                        Håber nu kun mere at vi skaber en ordentlig udgangsposition for overlevelse i en af de to pulje i nedrykningsspil og kan undgå de nedrykningsgyserkampe.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Fcn skaber nu ikke det store i dagens kamp. De har valgt at satse på ungdommen som er deres valg. Det er lidt trættende at høre på hvor unge de er. Er vi ikke ved at være ude i noget alders diskrimination? Fakta er fcn har fået en svag start på ligaen med kun en sejr hjemme over en oprykker. Jeg vil ikke blive forbavset hvis Odense Boldklub slutter over fcn når regnskabet skal gøres op.
                          Du mente også at FCK ville floppe igen, jeg tror altså du lader følelserne spille pænt meget ind her.
                          FCN slutter adskillige point foran OB, hvis der ikke sker noget helt markant ... konkurs eller lignende.

                          De har valgt at satse på ungdommen, som igen gav bonus for få dage siden, med et salg af Mathias Jensen (50 millioner).
                          ... og de har adskillige salgsemner i den nuværende trup.
                          Jeg var pisse træt af at de snød sig i superligaen, men det talentarbejde de gør er både smart økonomisk og vanvittigt imponerende.

                          Alderen nævnes fordi det er vildt at de kan være så gode, imens de stadig er under udvikling.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det væddemål vil jeg gerne tage. De er klasser over os. Også selvom de sælger en 3-4 stykker inden vinduet lukker
                            Det er uden for diskussion. De har lige slået de fortsat ubesejrede 1ere i Allsvenskan, både ude og hjemme, og det endda uden deres to bedste offensive folk, og Mathias Jensen for den sags skyld. Vi ville ikke få et ben til jorden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Du mente også at FCK ville floppe igen, jeg tror altså du lader følelserne spille pænt meget ind her.
                              FCN slutter adskillige point foran OB, hvis der ikke sker noget helt markant ... konkurs eller lignende.

                              De har valgt at satse på ungdommen, som igen gav bonus for få dage siden, med et salg af Mathias Jensen (50 millioner).
                              ... og de har adskillige salgsemner i den nuværende trup.
                              Jeg var pisse træt af at de snød sig i superligaen, men det talentarbejde de gør er både smart økonomisk og vanvittigt imponerende.

                              Alderen nævnes fordi det er vildt at de kan være så gode, imens de stadig er under udvikling.
                              Hvad har de snydt med?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Fcn skaber nu ikke det store i dagens kamp. De har valgt at satse på ungdommen som er deres valg. Det er lidt trættende at høre på hvor unge de er. Er vi ikke ved at være ude i noget alders diskrimination? Fakta er fcn har fået en svag start på ligaen med kun en sejr hjemme over en oprykker. Jeg vil ikke blive forbavset hvis Odense Boldklub slutter over fcn når regnskabet skal gøres op.
                                Jeg tror de slutter over os, selvom de altid sælger deres bedste spillere. De 50 millioner som Mathias Jensen gav er vel også mere end hele OB' s trup ville indbringe.

                                Comment

                                Working...
                                X