Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Brøndby ansætter Niels Frederiksen som ny cheftræner. Ikke meget wauw effekt over ham.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7655738
    Han må have været langt nede på deres prioritets liste, er meget overrasket. Der er nok ikke ret mange som vil trænerjobbet i Brøndby...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Brøndby ansætter Niels Frederiksen som ny cheftræner. Ikke meget wauw effekt over ham.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/7655738

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.
    Jeg fik ikke set kampen og kan kun se de her korte highlights ... hvornår ser du en offside?
    Ja okay, ved 3-2 ... den er ret klar.
    Last edited by Entusiastens; 01-06-2019, 01:14.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Tillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.
    Undrer mig ikke, med Michael Tykgaard som dommer.
    Last edited by sinus; 31-05-2019, 21:14.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Tillykke til Brøndby. Så kom de i Europa, nu dommerne åbenbart ikke har tænkt sig at dømme offside på dem i de her afgørende kampe. Den i dag er sgu nok den værste jeg har set i den her sæson.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Brøndby godt i gang med at skille hestene ad :) nu 3-2

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Randers godt i gang med at skille Brøndby ad i Europa kval kampen. 0 - 2 pt

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Ja, og Emre Mor var det hotteste shit siden kaffe blev opfundet; Ingvardtsen var den nye Benzema, og Marcondes, som du jo også har talt varmt om herinde, hvor os OB-fans jo bare ikke fattede helt hvor sindssygt god han var, stod på kanten af et internationalt gennembrud. Og nu har I jo Skov Olsen og ikke mindst Kudus, som vel lidt er en klon af Kanté og Stephen Gerrard, bare bedre.

    Det er alt sammen farlig flot. Når man ser på FCNs indtægter på transfers, så savner jeg stadigvæk belæg for, at de store summer har været gode investeringer. På et eller andet tidspunkt brister boblen, og så må vi se, om der er mere i FCN end til at være 2.div-hold eller serie-klub.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mmerat/7654635
    Emre Mor gør sig stadig bemærket :) jeg fældede allerede dommen over ham den dag han blev skiftet ud i Odense, efter at være blevet pakket ned af et ellers ikke imponerende OB forsvar.
    Atituden på vej ud af banen rammer hans foreløbige karriere perfekt ind.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Lyngby slår Vendsyssel 2 - 1 i første opgør om en plads i superligaen næste sæson. De lå kun på 3.pladsen de sidste 3 minutter af sæsonen. Og på 6.pladsen 7 minutter før tid.
    Næsten samme historie som hvordan Efb kom i Top 6 der førte til bronze...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Lyngby slår Vendsyssel 2 - 1 i første opgør om en plads i superligaen næste sæson. De lå kun på 3.pladsen de sidste 3 minutter af sæsonen. Og på 6.pladsen 7 minutter før tid.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Et samlet svar :).
    FM : Ganske sikkert, jeg smed også bare et absolut minimum "det har de i hvert fald i underskud, uden salg".
    Ja, der skal ikke mange fejl til før de er helt væk!
    Det bliver noget i den stil, spørgsmålet er dog om Andreas Skov giver så meget at det allerede dækker.

    Nixcha : Lad os holde det sagligt.
    Jeg mener ikke at have udtrykt noget som helst af det der, ej heller tæt på og jeg er ikke fan af FCN :).
    Jeg bliver spurgt og så svarer jeg ... fordi jeg er vild med talenterne og det de kan give landsholdet.
    Alle de fcn drenge flopper på stribe. De bliver til nul og en skid når de forlader de trygge rammer i Farum. Der er ikke nogen der slipper igennem nåleøjet til harreides landshold.
    De kan kun spille skabelonfodbold og er mentalt skrøbelige når de møder modgang i deres klubber.
    Det er den korte beskrivelse af dem. Andreas Skov har jo også allerede bevist han ikke tåler modgang, med hans slåen ud med armene.
    I hørte det her først, han bliver aldrig til noget ud over endnu et talent i fcn :)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det må være mere end 40 mill i driftsunderskud. Jeg mindes priser på 13, 7 1/2, 15 og 40.
    Det er 75 mill minus agentfees og man kommer kun ud med +9 mill

    Så med mindre at ejeren trækker penge ud er det et noget højere driftsunderskud. Var det ikke 37 mill hvert år der også gik til akademiet? De har jo ikke brugt det store på at købe nogen.
    De skal nok sælge ud til sommer. Mit gæt er ASO,Nelsson og Mini ved siden af Bartolec som allerede er røget. Det er vel noget i den stil der skal sælges før hvis man ikke skal ud med underskud.

    En vild forretningsmodel. Nåh. Nok om dem
    Et samlet svar :).
    FM : Ganske sikkert, jeg smed også bare et absolut minimum "det har de i hvert fald i underskud, uden salg".
    Ja, der skal ikke mange fejl til før de er helt væk!
    Det bliver noget i den stil, spørgsmålet er dog om Andreas Skov giver så meget at det allerede dækker.

    Nixcha : Lad os holde det sagligt.
    Jeg mener ikke at have udtrykt noget som helst af det der, ej heller tæt på og jeg er ikke fan af FCN :).
    Jeg bliver spurgt og så svarer jeg ... fordi jeg er vild med talenterne og det de kan give landsholdet.
    Last edited by Entusiastens; 30-05-2019, 10:01.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Min interesse begrænser sig stort set kun til danske spillere i udlandet, men here goes.

    Ernest Asante skiftede vist ikke til en ret stor klub, husker det som en klub i Mellemøsten (jeps) ... han er hurtig og det er det.
    Runar har stået 2/3 af kampene i Ligue 1.
    Mathias Jensen skal nok komme, han løb ind i en stor skade og en utroligt ringe sæson for Celta Vigo som også endte med at skifte spillestil :D.
    Nicolai Baden har scoret 3 mål i de sidste 4 kampe for Juventus u19, det ene kan ses her
    https://www.youtube.com/watch?v=Ok-6LY53nig&t=108s ... han er et talent på niveau med Mathias Jensen ...
    Det eneste spørgsmålstegn kan være ved dedikationen, det spark han har er ret unikt, plus en aldeles fremragende teknik!
    Hvis han har fuldt fokus så bliver han stor på landsholdet!
    Ja, og Emre Mor var det hotteste shit siden kaffe blev opfundet; Ingvardtsen var den nye Benzema, og Marcondes, som du jo også har talt varmt om herinde, hvor os OB-fans jo bare ikke fattede helt hvor sindssygt god han var, stod på kanten af et internationalt gennembrud. Og nu har I jo Skov Olsen og ikke mindst Kudus, som vel lidt er en klon af Kanté og Stephen Gerrard, bare bedre.

    Det er alt sammen farlig flot. Når man ser på FCNs indtægter på transfers, så savner jeg stadigvæk belæg for, at de store summer har været gode investeringer. På et eller andet tidspunkt brister boblen, og så må vi se, om der er mere i FCN end til at være 2.div-hold eller serie-klub.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    4 profiler der slog igennem i udlandet.
    Min interesse begrænser sig stort set kun til danske spillere i udlandet, men here goes.

    Ernest Asante skiftede vist ikke til en ret stor klub, husker det som en klub i Mellemøsten (jeps) ... han er hurtig og det er det.
    Runar har stået 2/3 af kampene i Ligue 1.
    Mathias Jensen skal nok komme, han løb ind i en stor skade og en utroligt ringe sæson for Celta Vigo som også endte med at skifte spillestil :D.
    Nicolai Baden har scoret 3 mål i de sidste 4 kampe for Juventus u19, det ene kan ses her
    https://www.youtube.com/watch?v=Ok-6LY53nig&t=108s ... han er et talent på niveau med Mathias Jensen ...
    Det eneste spørgsmålstegn kan være ved dedikationen, det spark han har er ret unikt, plus en aldeles fremragende teknik!
    Hvis han har fuldt fokus så bliver han stor på landsholdet!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    4 profiler der slog igennem i udlandet.

    Leave a comment:

Working...
X