Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Lyngby må vel bare være det bedre hold?
    Lyngby/Vendsyssel i ligaen? Same shit, different name ...
    Tror nu ikke rigtigt der er nogen forskel i niveau. Det er vidst bare skarphed og personlige fejl der afgør de her opgør.

    Men ja, om det er Lyngby eller Vendsyssel kan være ét fedt, gider ikke se på nogle af dem i Suppen. Trist at vi skal miste et hold som Vejle og se på et af dem her i stedet. Håber i det mindste at Viborg kan tage den anden plads, de har da et stadion og en opbakning der hører til i Suppen, jeg gider simpelthen ikke se på Hobro længere.

    Comment


      Shit is spot on!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Tror nu ikke rigtigt der er nogen forskel i niveau. Det er vidst bare skarphed og personlige fejl der afgør de her opgør.

        Men ja, om det er Lyngby eller Vendsyssel kan være ét fedt, gider ikke se på nogle af dem i Suppen. Trist at vi skal miste et hold som Vejle og se på et af dem her i stedet. Håber i det mindste at Viborg kan tage den anden plads, de har da et stadion og en opbakning der hører til i Suppen, jeg gider simpelthen ikke se på Hobro længere.
        Så det godt det bliver sidste sæson med 12 hold. Lyngby er kæmpe favorit til at rykke ned med det samme. 3/3 at nr 3 i 1.division rykker op efter playoff.
        Bemærkelsesværdigt alligevel.

        Comment


          Hobro foran 1-0 efter 50 sekunder

          Comment


            Og nu 2-0 ved pausen, og de vandt 1-0 i den første - ser meget svært ud for VFF

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Og nu 2-0 ved pausen, og de vandt 1-0 i den første - ser meget svært ud for VFF
              Ja det er overstået nu

              Comment


                Over 8000 tilskuere i Viborg i dag. Havde gerne set dem i superligaen i stedet for Hobro/Lyngby/fcn.

                Comment


                  Hermed er superligaen sluttet for 18/19 sæsonen. Hvor bliver programmet for 19/20 af? Programudvalget hænger som sædvanlig i bremsen. Nu skal vi bare ikke starte ude mod en oprykker.

                  Comment


                    En imponerende træner vi har når vi kigger på tallene

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ghorst-flopper

                    Comment


                      Spændende statistik, OB i bund med 14%.

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-udlaendinge/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Spændende statistik, OB i bund med 14%.

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-udlaendinge/
                        Fuldstændigt ligegyldig statistik. Vi er det eneste hold i den halvdel med færrest udlændinge som kom i top 6. Det er ingen kvalitet i sig selv, hverken at have mange eller få.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Fuldstændigt ligegyldig statistik. Vi er det eneste hold i den halvdel med færrest udlændinge som kom i top 6. Det er ingen kvalitet i sig selv, hverken at have mange eller få.
                          Ligegyldig ift kvalitet ja. Men hvis man kigger rundt i landet bla Vestegnen vil jeg ikke mene det er helt ligegyldigt bla når unge danske talenter skal vælge deres næste klub. Så kan det sagtens gå hen og få indflydelse

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ligegyldig ift kvalitet ja. Men hvis man kigger rundt i landet bla Vestegnen vil jeg ikke mene det er helt ligegyldigt bla når unge danske talenter skal vælge deres næste klub. Så kan det sagtens gå hen og få indflydelse
                            Ja, men så tager du også det helt ekstreme eksempel. FC klubberne og Esbjerg er jo blandt dem der giver flest minutter til udlændinge, og de har vidst ikke nogle problemer med hverken at bruge eller tiltrække talenter. De er tværtimod bedre end vi er.

                            Spørgsmålet er jo, om det er vigtigt at de spillere man har været ude og hente i andre klubber er danske spillere eller ej. Her vil jeg så mene, at det er fuldstændigt ligegyldigt, det handler om hvad den enkelte spiller indeholder, ikke nationaliteten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Ja, men så tager du også det helt ekstreme eksempel. FC klubberne og Esbjerg er jo blandt dem der giver flest minutter til udlændinge, og de har vidst ikke nogle problemer med hverken at bruge eller tiltrække talenter. De er tværtimod bedre end vi er.

                              Spørgsmålet er jo, om det er vigtigt at de spillere man har været ude og hente i andre klubber er danske spillere eller ej. Her vil jeg så mene, at det er fuldstændigt ligegyldigt, det handler om hvad den enkelte spiller indeholder, ikke nationaliteten.
                              Enig i alt undtagen at det er “fuldstændig ligegyldigt”. Det tror jeg altså ikke det er 100%. Tror det er vigtigt at have en stor dansk stamme i det samlede billede. Også for at få dem til at blive i længere tid evt. Så kan strække mig til “uden afgørende betydning”

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                En imponerende træner vi har når vi kigger på tallene

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ghorst-flopper
                                Ganske godkendt .
                                Men hans tal for Hammarby 1,32 og Skive 1,26 er så ikkeovervældende . Men uanset hvad så er der ikke umidlbart nogle trænere i ligaen jeg vil bytte med
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X