Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Der findes vel ingen normalt tænkende mennesker uden for Herning/Ikast som havde forventet noget sportsmanship fra FCM ?

    Er det iøvrigt så forkasteligt, ville vi have gjort det samme?
    Altså give nogle unge/reserver spilletid i kampe hvor intet er på spil.
    Nej det kan ikke overraske nogle, især ikke når direktøren meldte sæsonen afsluttet for nogle dage siden.

    Men vi kan da håbe på, at det måske har en positiv effekt. Jeg er ikke sikker på, at de normale startere ville have leveret den store indsats i en sportslig ligegyldig kamp, med 120 pokalminutter og en medfølgende fest i benene. Hovedparten af dem der spiller i dag, har i det mindste noget at skulle bevise.

    Leave a comment:


  • ljp
    replied
    jeg har smidt lidt mønt på en Brøndbysejr. Et af de sjældne odds, hvor man vinder uanset hvad resultatet så bliver...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Great sportsmanship...

    EDIT: Det her hold får fandme ikke point i Brøndby.

    https://www.fcm.dk/nyheder/superliga...se-truppen-her
    Der findes vel ingen normalt tænkende mennesker uden for Herning/Ikast som havde forventet noget sportsmanship fra FCM ?

    Er det iøvrigt så forkasteligt, ville vi have gjort det samme?
    Altså give nogle unge/reserver spilletid i kampe hvor intet er på spil.
    Last edited by Magge; 20-05-2019, 13:05.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, vi skal nok ikke forvente den store hjælp fra FCM i dag. 8 af starterne i pokalfinalen er slet ikke udtaget, inklusiv de store profiler: Jesper Hansen, Sviatchenko, Jakob Poulsen, Onuachu etc.
    Great sportsmanship...

    EDIT: Det her hold får fandme ikke point i Brøndby.

    https://www.fcm.dk/nyheder/superliga...se-truppen-her
    Last edited by mckellberg; 20-05-2019, 12:56.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Ja, vi skal nok ikke forvente den store hjælp fra FCM i dag. 8 af starterne i pokalfinalen er slet ikke udtaget, inklusiv de store profiler: Jesper Hansen, Sviatchenko, Jakob Poulsen, Onuachu etc.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Så det du siger er at vi også skal købe os til mesterskabet eller hvordan skal det forstås?
    Jeg siger, at vi skal tilbyde vores bedste spillere den løn de fortjener.

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg hader det plastikhold, og det irriterer mig at de kan købe mesterskabet. De skal have smæk i næste sæson - og så må ejerne af OB mere op med muldvarpen
    Så det du siger er at vi også skal købe os til mesterskabet eller hvordan skal det forstås?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oliver er klar igen og er med i dagens reserveholdskamp

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-esbjerg/

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Det er ikke uden grund at FCK er et synonym med Plastik. Plastik balls mod Esbjerg. Bjelland var sur over at han ikke kom med Landsholdet til slutrunde - no balls! Thats why.

    Jeg hader det plastikhold, og det irriterer mig at de kan købe mesterskabet. De skal have smæk i næste sæson - og så må ejerne af OB mere op med muldvarpen

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg ved ikke lige hvad du ser brøndby gør bedre end os, bortset fra at de formår at slå fcn. Ellers er de ligeså middelmådige som os andre. Den kamp tror jeg nok vi skal vinde, med mindre vi får meldinger om at efb kommer komfortabelt foran imod fcm. Vi har hele foråret spillet gode kampe hjemme bortset fra i kampen imod fcn. Vi har massere at spille for og bøf er nok mentalt begyndt at indstille sig på at de går en tid i møde med et blodbad i spillertruppen og helt ny træner.
    fcm har meldt ud at de er gået på ferie, men jeg håber trods alt at de vil svinge sig op til at yde anstændig modstand, når de nu er på hjemmebane og skal have sølvtøj om halsen. Det kan være nok imod et sløjt udebanehold som efb. Vi snupper sgu den bronze for fulde huse. Jeg håber ikke det her får indflydelse på tilskuertallet, for drengene fortjener trods alt et fyldt stadion efter den bedste sæson i mange år.
    Fyldt stadion og en kamp som skal vindes plejer ikke at være lig med OB sejr.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
    Nu fik vi også selv 3 lidt billige point mod FCM, så det er ikke pga FCK, at vi muligvis taber bronzen. 2 point over to kampe mod FCN er bare ikke godt nok. Så nu er vi afhængige af resultatet mellem FCM-EFB + at vi skal op imod et BIF hold, som formmæssigt lige nu virker stærkere end os.
    Jeg ved ikke lige hvad du ser brøndby gør bedre end os, bortset fra at de formår at slå fcn. Ellers er de ligeså middelmådige som os andre. Den kamp tror jeg nok vi skal vinde, med mindre vi får meldinger om at efb kommer komfortabelt foran imod fcm. Vi har hele foråret spillet gode kampe hjemme bortset fra i kampen imod fcn. Vi har massere at spille for og bøf er nok mentalt begyndt at indstille sig på at de går en tid i møde med et blodbad i spillertruppen og helt ny træner.
    fcm har meldt ud at de er gået på ferie, men jeg håber trods alt at de vil svinge sig op til at yde anstændig modstand, når de nu er på hjemmebane og skal have sølvtøj om halsen. Det kan være nok imod et sløjt udebanehold som efb. Vi snupper sgu den bronze for fulde huse. Jeg håber ikke det her får indflydelse på tilskuertallet, for drengene fortjener trods alt et fyldt stadion efter den bedste sæson i mange år.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Det er selvfølgelig utrolig skuffende i nuet, men jeg glæder mig egentlig over, at vi inden sidste spillerunde har muligheden for en 3. plads. Med tanke på de sidste 7-8 sæsoner, var der vel ikke mange der havde troet det inden sæsonen.

    Ser man også på vores start på sæsonen, kan vi vel ikke være utilfredse. Jeg synes ikke det er i dag, eller mesterskabsspillet i det hele taget, at vi (hvis det sker) smider 3. pladsen. Det er starten på sæsonen, som skyldes det.

    Det havde været SÅ dejligt med en sejr i dag, meeeeeen en sejr i sidste runde på HJEMMEBANE MOD BIF, og EFB smider point til FCM, vil nu også blive lidt af en fest. Lidt ala sølvfesten for mange år siden, hvor jeg mener vi overhaler BIF i sidste runde, da de smider point. :)
    Syntes sagtens man kan sige at vi smider det hele på gulvet i slutspillet ( hvis vi ender på femtepladsen eller taber en EL playoff ) for vi havde trods alt et forspring på fire point efter grundspillet, og vi magter kun at få to lidt heldige point mod slutspillets svageste modstander som endda i dag intet havde at spille for. Ledelsens og trænerstabens overdrevne tro på truppens niveau gav ikke videre overraskende bagslag.

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Nu fik vi også selv 3 lidt billige point mod FCM, så det er ikke pga FCK, at vi muligvis taber bronzen. 2 point over to kampe mod FCN er bare ikke godt nok. Så nu er vi afhængige af resultatet mellem FCM-EFB + at vi skal op imod et BIF hold, som formmæssigt lige nu virker stærkere end os.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

    Ser man også på vores start på sæsonen, kan vi vel ikke være utilfredse. Jeg synes ikke det er i dag, eller mesterskabsspillet i det hele taget, at vi (hvis det sker) smider 3. pladsen. Det er starten på sæsonen, som skyldes det.
    Du kan selvfølgelig altid pege på sæsonstarten og sige, at vi skulle have haft flere point, men kigger vi isoleret på mesterskabsspillet er fakta altså bare, at Esbjerg har 5 point flere end vi har, og hvis den margin er den samme efter næste runde, så kan man i min verden godt argumentere for, at vi "smed" 3. pladsen i mesterskabsspillet. Uagtet at modstanden er den bedste i rækken, er 2 sejre i 9 kampe bare ikke særligt meget, hvis man vil være det 3. bedste hold i rækken.

    Kampen på lørdag risikerer i den grad at få karakter af en finale, så muligheden for at vise, at man har taget nogle skridt ift. vinderkulturen er i hvert fald tilstede. Det kan godt ende med at blive noget af et inferno, med et forhåbentligt fyldt stadion, med et par tusinde af de højtråbende i pisgule trøjer.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Det er selvfølgelig utrolig skuffende i nuet, men jeg glæder mig egentlig over, at vi inden sidste spillerunde har muligheden for en 3. plads. Med tanke på de sidste 7-8 sæsoner, var der vel ikke mange der havde troet det inden sæsonen.

    Ser man også på vores start på sæsonen, kan vi vel ikke være utilfredse. Jeg synes ikke det er i dag, eller mesterskabsspillet i det hele taget, at vi (hvis det sker) smider 3. pladsen. Det er starten på sæsonen, som skyldes det.

    Det havde været SÅ dejligt med en sejr i dag, meeeeeen en sejr i sidste runde på HJEMMEBANE MOD BIF, og EFB smider point til FCM, vil nu også blive lidt af en fest. Lidt ala sølvfesten for mange år siden, hvor jeg mener vi overhaler BIF i sidste runde, da de smider point. :)

    Leave a comment:

Working...
X