Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JJ kunne være interessant. HAn er faldet i niveau, men hvis han blomstre op, så ville det være et godt bredekøb. Men mangler stadig en CF, DM, og første angriber.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      JJ kunne være interessant. HAn er faldet i niveau, men hvis han blomstre op, så ville det være et godt bredekøb. Men mangler stadig en CF, DM, og første angriber.
      Hvem er de mange angribere der er bedre end AK? Og de mange DM der er bedre end Tverskov for den sags skyld..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Synes sgu Tshiembe er et rimeligt sløjt bud. Efter at Bjarke Jacobsen er kommet til har han sat sig på den position på den centrale midt, og Tshiembe var reelt reserve hele efteråret. I foråret er han så kommet ind i varmen igen, men som midterforsvarer, efter at man solgte Sanneh, og fordi at man har villet køre Mads Juel ind stille og roligt.

        Tshiembe er ikke god nok til at starte på midten for Horsens, og har i øvrigt ikke spillet ét minut der siden november, så jeg kan slet ikke se ham være i spil som andet end bredde, og den har vi jo klaret internt. Som midterforsvarer, tjaaa, han har set ok ud der, men det er en plads han kun har spillet i knap et halvt år. Jeg tør godt drømme om en skolet midterforsvarer der har prøvet lidt mere.

        Hvis vi skal hente en Tshiembe, vil jeg hellere have hans bror Kevin fra Lyngby. Han er skolet midterforsvarer, lidt større, god fart ift. hans plads og så har han fremtiden foran sig.
        Delphin T har spillet hele slutspillet mod andre top 6-hold og gjort det glimrende. Vores sammenligning Marco L har kun spillet kampe mod hold fra de nederst 8. Så jeg ved godt, hvad jeg foretrækker, og så er han transferfri. Mht. Lyngby`s Kevin er jeg helt uenig, men sådan er der så meget. Nogen foretrækker datteren, nogen moderen, og nogen ordner dem begge !

        Comment


          Pyha. Havde hørt lidt om vi havde forhørt os. Men det ser ikke ud til at blive til noget

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ller-udlandet/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Pyha. Havde hørt lidt om vi havde forhørt os. Men det ser ikke ud til at blive til noget

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ller-udlandet/
            Synes egentlig at han ville være en fin backup, i forhold til at det ikke var der pengene skulle bruges.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox
              Muligt at vi kan sælge Grytebust til PL nu. Liverpool kunne være interesseret... 
              Alt er bedre end Karius

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Synes egentlig at han ville være en fin backup, i forhold til at det ikke var der pengene skulle bruges.
                Tja. Hellere JBL og et ungt talent. Han findes ikke lige på U19 pt men så må vi ud og scoute en.
                Man prøvede uden succes med Mathias Bonde i år

                Comment


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ller-udlandet/
                  Har været nævnt herinde som et løst rygte. Det ser - heldigvis - ikke ud til at blive til virkelighed

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tja. Hellere JBL og et ungt talent. Han findes ikke lige på U19 pt men så må vi ud og scoute en.
                    Man prøvede uden succes med Mathias Bonde i år
                    Absolut .. Marxen vil ikke rigtig flytte noget, men noget skal der ind som supplement til JBL. Hvad er der mon sket med Seejou King.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Absolut .. Marxen vil ikke rigtig flytte noget, men noget skal der ind som supplement til JBL. Hvad er der mon sket med Seejou King.
                      Han trænede med længe i håb om kontrakt. Det lykkedes ikke. Og så sagde man goodbye and see you later

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Han trænede med længe i håb om kontrakt. Det lykkedes ikke. Og så sagde man goodbye and see you later
                        Det kunne måske være nu .. hvis han ikke har en aftale
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tja. Hellere JBL og et ungt talent. Han findes ikke lige på U19 pt men så må vi ud og scoute en.
                          Man prøvede uden succes med Mathias Bonde i år
                          Barret Er bare 23 år, så ser gerne ham som den fremtidige venstre back I mange år, hvor Marxen ville være en solid back-up til en forhåbentlig ikke alt for dyr løn. Men hvis man kan finde et stort talent derude skal man da bare gøre det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Hvem er de mange angribere der er bedre end AK? Og de mange DM der er bedre end Tverskov for den sags skyld..
                            Tværskov er ikke den fødte 6'er mm vi accepterer den lidt risiko betonet spillestil. Offensivt kan han bringe meget med skarpe pasninger, men taber den også lidt mere end godt er. Mod GF spiller han en konge halvleg, men siden den meget i den næste. Syntes det beskriver fordele og ulemper ved ham der. Hvis vi sender KEP på pension på bænken, så ville jeg gerne have Tværskov i CF sammen med en ny god stopper.
                            AK score nærmest ikke mod de gode hold. Der er han ikke god nok til at være afgørende. Han skal sættes for meget op mod dem, og så gemmer han sig meget. Han er en ok anden angriber, men hvis vi skal have ambitioner så er AK ikke manden som løfter os i top 6.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Barret Er bare 23 år, så ser gerne ham som den fremtidige venstre back I mange år, hvor Marxen ville være en solid back-up til en forhåbentlig ikke alt for dyr løn. Men hvis man kan finde et stort talent derude skal man da bare gøre det.
                              JBL kunne som udgangspunkt godt være en fremtidig back i OB. Men han har vel drømme som alle andre om at komme videre.
                              Tænker ikke at Marxen gider at være backup i OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Tværskov er ikke den fødte 6'er mm vi accepterer den lidt risiko betonet spillestil. Offensivt kan han bringe meget med skarpe pasninger, men taber den også lidt mere end godt er. Mod GF spiller han en konge halvleg, men siden den meget i den næste. Syntes det beskriver fordele og ulemper ved ham der. Hvis vi sender KEP på pension på bænken, så ville jeg gerne have Tværskov i CF sammen med en ny god stopper.
                                AK score nærmest ikke mod de gode hold. Der er han ikke god nok til at være afgørende. Han skal sættes for meget op mod dem, og så gemmer han sig meget. Han er en ok anden angriber, men hvis vi skal have ambitioner så er AK ikke manden som løfter os i top 6.
                                Jamen er da enig i at de begge 2 har styrker og svagheder, men derfor ser jeg bare ikke så mange rendt rundt i Superligaen som nødvendigvis skulle være bedre end de 2.

                                Ja, Tverskov er ikke født 6'er men han er jo også først rigtigt kommet derop her i foråret kontinuerligt og er sikker på at han med en sæsonopstart på den position kun kan blive bedre. Og ser bare ikke lige det hav af 6'ere der nødvendigvis er bedre end ham eller har det potentiale som jeg netop synes Tverskov har vist. Så kan jeg sagtens forstå tanken om at få ham ned i forsvaret, men vil heller få en god CF hentet ind ved siden af KEP som jeg tror på har en sæson i sig.

                                Jeg synes stadig at AK Er god nok og hans mål fordeler sig umiddelbart ret pænt mod alle hold https://www.superstats.dk/spillere/s...alltime?id=978
                                Vi Skal nærmere være bekymret mod Randers. Og her synes jeg ikke engang vi har set en AK i topform efter hans ryg begyndte drille ham. Med hensyn til at han skal sættes op er det vel ligeså meget den måde vi har spillet under KN.

                                Hvis vi kan finde bedre spillere skal vi da så afgjort gøre det, men det er umiddelbart ikke 2 spillere jeg føler der skal væk før top 6 er en mulighed.

                                Comment

                                Working...
                                X