Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Jeg har et forslag til en virkelig fysisk stærk midtbanespiller med fantastisk hovedspil, ligner meget i spillestil Sanneh fra FCM. Han hedder Delphin Tshiembe er 26 år, transferfri fra nu, og fra Horsens. Bortset fra det med Horsens, er der så andre der har tænkt på ham ?
    Mvh
    pnl
    Har ikke skænket manden end tanke på noget tidspunkt. Men hvorfor er der ikke bare forlænget i Horsens så?
    Vi har lige fået 2 midtbanespillere op fra U19 og har JJ,Tverskov og Casper som udemærkede midtbanespillere. Så skal vi have noget ind på den plads burde det minimum være på JJ/Tverskov niveau. Helst en tand bedre..
    Ellers nej tak

    Comment


      Synes sgu Tshiembe er et rimeligt sløjt bud. Efter at Bjarke Jacobsen er kommet til har han sat sig på den position på den centrale midt, og Tshiembe var reelt reserve hele efteråret. I foråret er han så kommet ind i varmen igen, men som midterforsvarer, efter at man solgte Sanneh, og fordi at man har villet køre Mads Juel ind stille og roligt.

      Tshiembe er ikke god nok til at starte på midten for Horsens, og har i øvrigt ikke spillet ét minut der siden november, så jeg kan slet ikke se ham være i spil som andet end bredde, og den har vi jo klaret internt. Som midterforsvarer, tjaaa, han har set ok ud der, men det er en plads han kun har spillet i knap et halvt år. Jeg tør godt drømme om en skolet midterforsvarer der har prøvet lidt mere.

      Hvis vi skal hente en Tshiembe, vil jeg hellere have hans bror Kevin fra Lyngby. Han er skolet midterforsvarer, lidt større, god fart ift. hans plads og så har han fremtiden foran sig.

      Comment


        Ja så er baren da sat så lavt at alle kan være med.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har ikke skænket manden end tanke på noget tidspunkt. Men hvorfor er der ikke bare forlænget i Horsens så?
          Vi har lige fået 2 midtbanespillere op fra U19 og har JJ,Tverskov og Casper som udemærkede midtbanespillere. Så skal vi have noget ind på den plads burde det minimum være på JJ/Tverskov niveau. Helst en tand bedre..
          Ellers nej tak
          De kunne ikke blive enige. Nok for høje lønkrav. Han spiller lige så meget stopper som central midt, hvor han er mindst lige så god som Marco Lund for nuværende. Men hvis vi skal købe til den plads skulle det helst være en større profil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Nej, de skal deles med Thorborg.
            Så må vi lige sende Enrico i byen og meddele NT at han kan få "en prut og pille i"
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Nu blev Tingager jo hevet frem igår. Nok urealistisk desværre. Men fik lige en ubehagelig fornemmelse omkring Tingager og FCK.

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-nyhed/7173238

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Nu blev Tingager jo hevet frem igår. Nok urealistisk desværre. Men fik lige en ubehagelig fornemmelse omkring Tingager og FCK.

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-nyhed/7173238
                Jeg tror slet ikke Tingager er aktuel for FCK.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Nu blev Tingager jo hevet frem igår. Nok urealistisk desværre. Men fik lige en ubehagelig fornemmelse omkring Tingager og FCK.

                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-nyhed/7173238
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg tror slet ikke Tingager er aktuel for FCK.
                  Tænkte også tanken kort. Men tror ikke at han er god nok til der de vil hen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tænkte også tanken kort. Men tror ikke at han er god nok til der de vil hen
                    De har vidst allerede øje for en eller anden i svensk fodbold. Kan slet ikke forestille mig at man oven på en sæson, hvor forsvarsspillet i fck har været jammerligt at de erstatter en forsvarsspiller der får en halv mio. om måneden med Tingager. De må stile højere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      De har vidst allerede øje for en eller anden i svensk fodbold. Kan slet ikke forestille mig at man oven på en sæson, hvor forsvarsspillet i fck har været jammerligt at de erstatter en forsvarsspiller der får en halv mio. om måneden med Tingager. De må stile højere
                      Yep. Men Erik Johansson er på vej væk. Så de skal bruge 2

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Yep. Men Erik Johansson er på vej væk. Så de skal bruge 2
                        Tingager er god, men han er ikke “Vi skal vinde mesterskabet hvert år”-god. Jeg nægter at tro de bare har talt om ham. De har haft en dårlig sæson, så de skal ud og hente klassespillere nu.. De kan ikke holde det niveau over to sæsoner, så brænder de jo parken ned..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Tingager er god, men han er ikke “Vi skal vinde mesterskabet hvert år”-god. Jeg nægter at tro de bare har talt om ham. De har haft en dårlig sæson, så de skal ud og hente klassespillere nu.. De kan ikke holde det niveau over to sæsoner, så brænder de jo parken ned..
                          Bjelland har været nævnt, og der er langt fra Tingager til Bjelland 😊 Så nu bliver Tinager nødt til at tage til OB 😜

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                            Bjelland har været nævnt, og der er langt fra Tingager til Bjelland  Så nu bliver Tinager nødt til at tage til OB 
                            Jeg ville ønske at vi har en klub at man vendte tilbage til for at kickstarte det hele ligesom vi ser i FCM og FCK.
                            Men der er vi slet slet ikke pt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg ville ønske at vi har en klub at man vendte tilbage til for at kickstarte det hele ligesom vi ser i FCM og FCK.
                              Men der er vi slet slet ikke pt
                              Ja vi har desværre mest fået spillere som David Nielsen, Morten Bisgaard, Helveg. Spillere der gjorde det fint, men var over sidste salgsdato på topplan. Ulrik L er vel en af de bedste vi har trukket hjem

                              Comment


                                Juelsgaard får ikke forlænget i AGF. Spiller stopper og back. Pereiras erstatning?

                                Comment

                                Working...
                                X