Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Er Mikkelsen virkelig så dårlig? Jeg husker ham da ellers som en ganske habil keeper - og hvis det er for at modne Oliver i 6 måneder, synes jeg det ville være tåbeligt at smide penge efter endnu en keeper.

    Hvis Oliver er god nok, og det blot er den manglende erfaring og hans alder, der er en hæmsko, så foretrækker jeg, at de smider ham for løverne, og så man han lave de fejl, som en ung spiller laver. Personligt ville jeg elske at have en ny ung OB'er i buret.
    Brøndby har sendt deres unge mand på græs i HB Køge, det er bestemt en god måde at se ham an på.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Er Mikkelsen virkelig så dårlig? Jeg husker ham da ellers som en ganske habil keeper - og hvis det er for at modne Oliver i 6 måneder, synes jeg det ville være tåbeligt at smide penge efter endnu en keeper.

      Hvis Oliver er god nok, og det blot er den manglende erfaring og hans alder, der er en hæmsko, så foretrækker jeg, at de smider ham for løverne, og så man han lave de fejl, som en ung spiller laver. Personligt ville jeg elske at have en ny ung OB'er i buret.
      Med Mikkelsen på i den overståede sæson, så havde vi været i blandt de 4 som skal spille om overlevelse.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg ved ikke om Oliver er klar, men hvor længe regner du i så fald med, at Mikkelsen skal stå som overgangsfigur? 6 måneder, 12 måneder, 18 måneder? Jeg må bare sige, at hvis man har ambitioner om at skulle spille med i den bedre halvdel i ligaen, så er det useriøst at have Thomas Mikkelsen som førstekeeper. At gå fra at have en af ligaens bedste til en af ligaens ringeste, vil helt sikkert ende med at koste en point, og når det ikke en gang er en keeper vi kan forvente vil udvikle sig, kan jeg slet ikke se meningen med det.

        Oliver er stadig meget ung, han blev først 19 for to uger siden, og med tanke på, at han ikke rigtigt har været med inde omkring kamptruppen endnu, og hvor langsom man har været til at indfase Eskesen, der i øvrigt kun er 6 dage ældre, så har jeg svært ved at forestille mig, at man ser ham som 1. keeper til sommer. Om det så er en rigtig eller forkert beslutning, er en helt anden diskussion.
        Jeg synes ikke, at han er dårlig, men jeg kan ikke finde mere en maks to startende keepere i Superligaen, hvor man kan argumentere for, at Thomas Mikkelsen er bedre. Min pointe er sådan set bare, at hvis OB vælger at sige, at vi satser og går med en af de svageste målmandskonstellationer i ligaen, så skal minutterne gå til den keeper der udviklingsmæssigt får mest ud af de minutter, og som på sigt også skal stå for OB, og ikke til en 35-årig, hvis niveau ikke en gang matcher det generelle niveau OB har nu.

        Jeg kan slet ikke se idéen i potentielt at spille hele næste sæson med Thomas Mikkelsen. Det er dels risikabelt og dels er der ingen gevinst ved at give ham minutterne. Hvis man satser på Oliver på kort sigt, må man enten give ham handskerne fra sommer og så tage de knubs sammen med ham som det kan give, ellers må man finde en bedre 1. keeper på en kortsigtet aftale.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg synes ikke, at han er dårlig, men jeg kan ikke finde mere en maks to startende keepere i Superligaen, hvor man kan argumentere for, at Thomas Mikkelsen er bedre. Min pointe er sådan set bare, at hvis OB vælger at sige, at vi satser og går med en af de svageste målmandskonstellationer i ligaen, så skal minutterne gå til den keeper der udviklingsmæssigt får mest ud af de minutter, og som på sigt også skal stå for OB, og ikke til en 35-årig, hvis niveau ikke en gang matcher det generelle niveau OB har nu.

          Jeg kan slet ikke se idéen i potentielt at spille hele næste sæson med Thomas Mikkelsen. Det er dels risikabelt og dels er der ingen gevinst ved at give ham minutterne. Hvis man satser på Oliver på kort sigt, må man enten give ham handskerne fra sommer og så tage de knubs sammen med ham som det kan give, ellers må man finde en bedre 1. keeper på en kortsigtet aftale.
          Jamen, vi er da 100% enige. Oliver skal da kastes for løverne med det samme.

          Stadig, så startede Lars Høgh's karriere på samme måde.
          Daværende førstemålmand (Erik Berthelsen) brækkede skinneben i kamp, og Johnny Andersen (centerforward) overtog målmandshandskerne i resten af kampen. Mener at kunne huske, at han holdt målet rent. :-)
          Næste kamp var med Mogens Therkildsen på mål (var kaldt hjem fra Flensborg 05). Men derefter fik Lars handskerne.

          Må ærligt indrømme, at jeg aldrig har set Oliver spille. Men han er da blandt de bedste i sin årgang, udtagelse til diverse U landshold.
          Men jeg/vi kan jo stille spørgsmålet til nogle herinde, der har set ham.

          Men at spilde penge på en som Mikkel Andersen fra Lyngby. Det synes jeg som pjat. Der er andre steder på banen, der har mere brug for opmærksomhed.

          Comment


            #65
            Hvad med Jeppe Højbjerg hvis EfB ikke rykker op?
            Han har fået noget hård på brystet og han vil ikke glemmes i næst bedste række

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Hvad skal vi med en ny målmand?
              Den diskussion er vist set før.
              Vi har Oliver Christensen og Thomas Mikkelsen (enten som overgangsfigur/eller som back-up), og yderligere er der andre i pipelinen på U-holdene.
              Lars Høgh startede i sin tid også som 18-årig/19-årig.
              Hvis de ikke kan få chancen, hvorfor så på kontrakt?
              Skulle vi ikke lige sælge Gryte først ... bedste målmand længe men ikke så god som tidligere ... man kan jo også forlænge...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Synes ikke Højbjerg har vist noget, hvis vi skal hente nogen derfra skal det være Drejer!

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
                  Synes ikke Højbjerg har vist noget, hvis vi skal hente nogen derfra skal det være Drejer!
                  Det synes jeg så i den grad, at han har, og han er trods alt kun 22. Dreyer er på ingen tænkelig måde indenfor OBs rækkevidde.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det synes jeg så i den grad, at han har, og han er trods alt kun 22. Dreyer er på ingen tænkelig måde indenfor OBs rækkevidde.
                    Nej for vi kan da ikke handle i 1.division. Det er jo mere attraktivt end OB. Spørgsmålet er vel om han kan komme på hold i superligaen. Hvis han er så god spiller han vel ikke uden for de 14 bedste klubber.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Nej for vi kan da ikke handle i 1.division. Det er jo mere attraktivt end OB. Spørgsmålet er vel om han kan komme på hold i superligaen. Hvis han er så god spiller han vel ikke uden for de 14 bedste klubber.
                      Skal vi seriøst diskutere, hvorvidt det er muligt, at Dreyer skifter til OB?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Skal vi seriøst diskutere, hvorvidt det er muligt, at Dreyer skifter til OB?
                        Enig. Det vi køber spillere til for tiden er nok kun 1/10 af hvad Dreyer er værd pt..
                        Selv SIF betalte mere for en spiller i vinters end vi gjorde. Og vi solgte for flere millioner end de gjorde.

                        Vi ligner ikke nogen der er istand til nogen form for stor handel mm der ændres strategi

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Enig. Det vi køber spillere til for tiden er nok kun 1/10 af hvad Dreyer er værd pt..
                          Selv SIF betalte mere for en spiller i vinters end vi gjorde. Og vi solgte for flere millioner end de gjorde.

                          Vi ligner ikke nogen der er istand til nogen form for stor handel mm der ændres strategi
                          Enig - har faktisk gået og tænkt på om Thorborg er på vej ud, og har brugt de sidste par vinduer på at minimere et evt tab!
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Enig - har faktisk gået og tænkt på om Thorborg er på vej ud, og har brugt de sidste par vinduer på at minimere et evt tab!
                            Thorborg har jo 25-50% af transferrettighederne de næste mange år. Hvis man så samtidig kan stabilisere forretningen så der ikke skal skydes ydeligere kapital i er det jo ligepludselig en fin forretning som han ikke har nogen grund til at forlade..

                            Så de sparsomme vinduer er kun for at trække endnu flere penge ud som jeg ser det

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enig. Det vi køber spillere til for tiden er nok kun 1/10 af hvad Dreyer er værd pt..
                              Selv SIF betalte mere for en spiller i vinters end vi gjorde. Og vi solgte for flere millioner end de gjorde.

                              Vi ligner ikke nogen der er istand til nogen form for stor handel mm der ændres strategi
                              Hvad er han da værd? Esbjerg der er på fallittens rand og skal sælge alt hvad de kan få penge for til sommer, hvis de ikke rykker op. Og det tror jeg ikke de gør.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvad er han da værd? Esbjerg der er på fallittens rand og skal sælge alt hvad de kan få penge for til sommer, hvis de ikke rykker op. Og det tror jeg ikke de gør.
                                Mit gæt er 3-4 mill da der nok er mange interesserede. Og efter hvad jeg har hørt er det kun få hundrede tusinde vi smider i handler pt. Det gælder både Kløve,Rømer og Lund. Så der kommer vi ikke op. Det vil kræve ambitioner og tilført kapital som vi ikke er i besiddelse af pt

                                Comment

                                Working...
                                X