Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror ikke du skal regne med at der bliver købt nogen angriber da Mathias Jørgensen 99% får en senior kontrakt og derved bliver 4. Angriber
    Yao vender tilbage. Han bliver muligvis også hængende i OB..

    Forstærkningerne kommer til at ske længere tilbage på banen

    Så skulle de da være fordi at der var nogen der blev forblændet af AKs mål snit den sæson 15 kasser i 30 kampe er et fint snit der godt kunne lokke et par udenlandske klubber

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Så skulle de da være fordi at der var nogen der blev forblændet af AKs mål snit den sæson 15 kasser i 30 kampe er et fint snit der godt kunne lokke et par udenlandske klubber
      Yep. Kommer der nogen og smider 5-6 mill skal han nok ryge. Og så skal der handles til de forreste pladser. Ellers ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror ikke du skal regne med at der bliver købt nogen angriber da Mathias Jørgensen 99% får en senior kontrakt og derved bliver 4. Angriber
        Yao vender tilbage. Han bliver muligvis også hængende i OB..

        Forstærkningerne kommer til at ske længere tilbage på banen
        Det "fornuftige" ræsonnement og var Kent blevet hængende, så havde jeg været 100% enig. Nu er der en ny situation og jeg ville ikke falde bag over om der skete noget i angrebet. Festersen kan jo også få job et andet sted!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Det "fornuftige" ræsonnement og var Kent blevet hængende, så havde jeg været 100% enig. Nu er der en ny situation og jeg ville ikke falde bag over om der skete noget i angrebet. Festersen kan jo også få job et andet sted!
          Jesper Hansen og en middelmådig økonomi gør nok at det ikke sker. Og jeg er en af dem der stadig ønsker Festersen i topform som en del af truppen.

          Comment


            Vendsyssel har en rigtig spændende mørkglødet fyr i midterforsvaret, som jeg har lagt mærke til i de seneste kampe. Han ser god ud og kunne godt tænkes at være en god makker til KEP. Ligner en fyr med anførerpotentiale.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Vendsyssel har en rigtig spændende mørkglødet fyr i midterforsvaret, som jeg har lagt mærke til i de seneste kampe. Han ser god ud og kunne godt tænkes at være en god makker til KEP. Ligner en fyr med anførerpotentiale.
              Mener du Mohammed Diarra?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Mener du Mohammed Diarra?
                Det......er......fucking........sjovt..........

                Comment


                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...anders-og-fck/
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Ja han ville være en super tilføjelse. Han kan noget andet, end dem vi har nu. Han er eksplosiv, og kan rent faktisk sparke til en bold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Ja han ville være en super tilføjelse. Han kan noget andet, end dem vi har nu. Han er eksplosiv, og kan rent faktisk sparke til en bold.
                      Men han forlod OB og smækkede med døren og klubben har ikke meldt en ny træner ud. FCK vil ham ikke, OB vil han ikke, mon det bliver en jysk klub igen?

                      Comment


                        Ville godt nok blive overrasket, hvis han ønskede at komme til OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          Ville godt nok blive overrasket, hvis han ønskede at komme til OB
                          Den tror jeg heller ikke på. Men han ville klart passe bedre ind end Helenius i Kents sy..... Nå nej

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                            Men han forlod OB og smækkede med døren og klubben har ikke meldt en ny træner ud. FCK vil ham ikke, OB vil han ikke, mon det bliver en jysk klub igen?
                            VB
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              VB
                              Mon ikke at han er mere eventyr lysten end det? Men det er da muligt de prøver

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                VB
                                Tænker stadig AaB er den mest sandsynlige.. Pohl og Kadrii spiller jo lidt det samme, Kadrii kan så faktisk bare afslutte..

                                Comment

                                Working...
                                X