Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Andreas Maxsø er rykket ned i andenbedste række i Tyrkiet her til aften. Han var stærk i FCN, er relativt ung, så mon han kunne være et emne?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Andreas Maxsø er rykket ned i andenbedste række i Tyrkiet her til aften. Han var stærk i FCN, er relativt ung, så mon han kunne være et emne?
      Komplet urealistisk. Men ville da ønske vi var en klub der kæmpede med om sådan en spiller

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Andreas Maxsø er rykket ned i andenbedste række i Tyrkiet her til aften. Han var stærk i FCN, er relativt ung, så mon han kunne være et emne?
        Jeg husker ham faktisk ikke som ret god i FCN ... men det er også muligt at jeg bare slet ikke husker ham så godt :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg husker ham faktisk ikke som ret god i FCN ... men det er også muligt at jeg bare slet ikke husker ham så godt :D.
          1 niveau over en ung KEP vel og 57.000 niveauer(altså rundt regnet) over Lund

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Andreas Maxsø er rykket ned i andenbedste række i Tyrkiet her til aften. Han var stærk i FCN, er relativt ung, så mon han kunne være et emne?
            En spiller fra den 2.bedste tyrkiske liga? Nej tak.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              En spiller fra den 2.bedste tyrkiske liga? Nej tak.
              Nu har manden trods alt ikke spillet en eneste kamp i den andenbedste række, men klubben er lige røget ned, og jeg tvivler meget på, at det egenhændigt er Maxsøs skyld. Manden var på tale i FCK inden han smuttede til udlandet, så tænker ikke han er ringere end de to, der varetog opgaven centralt i forsvaret mod gymnasterne.

              Indrømmet, jeg har set 0 kampe med Osmanilispor, men det tillader jeg mig også at tvivle på, at du har.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Den færøske ligas niveau er selvfølgelig ikke så højt som f.eks superligaens og nok heller ikke 1. div ... det kan man jo konkludere ud fra det faktum at der ikke kan være mange penge i rækken og at der dermed ikke kan hentes mange fra udlandet ... og da færøerne selv i sagens natur ikke har en stor mængde spillere med høj kvalitet, så vil ligaens niveau være derefter.

                https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient

                Det er jo på ingen måde underligt, bor der ikke omtrent 50.000 på Færøerne ... jeg er ret sikker på at Roskilde ikke ville klare sig bedre på den liste :D.

                I samme sekvens har du jo heller ikke selv styr på fakta, omkring det danske U-21 landshold :).
                Rolig nu med de her angreb :).
                hvilke angreb..? Og ud fra dit link må vi så også konkludere at den islandske Pepsideildin liga er markant stærkere end den danske Superliga..?

                Du linker til landsholds aktuelle styrke i en debat om niveauet i nationale/(regionale..) ligaer??

                Desuden kan du heller ikke sammenligne f.eks. Roskilde og Færøerne på baggrund af indbyggertal.. I DK er der omkring 50.000 registrerede fodboldspillere ud fra, hvad jeg har kunnet læse mig frem til (dbu.dk) og på Færøerne ca. 5.600. Hvis forholdet skulle være lige, så skulle der kun bo omkring en halv million i DK..

                Af den respons der har været af danske spillere/trænere, som har fristet tilværelsen på Færøerne, så svarer niveauet til omkring 1.division/2.division i DK, hvor de bedste hold så ville kunne klare sig i midten/bunden af 1.division og resten i 2.division. Her snakker vi så hele hold, men profiler i ligaen ville selvfølgelig kunne begå sig på et langt højere niveau.

                I tilfældet med Meinhard, så fik han (18 årig dengang) pænt med spilletid alderen taget i betragtning i Vendsyssel, som nu har været fast bestanddel i toppen af 1.division over en årrække.. Horsens har hentet adskillige spillere i netop Vendsysssel, som med meget begrænset eller ingen omstillingstid har kunnet begå sig i Superligaen, og været stærkt medvirkende til at spille Horsens i top 6..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Nu har manden trods alt ikke spillet en eneste kamp i den andenbedste række, men klubben er lige røget ned, og jeg tvivler meget på, at det egenhændigt er Maxsøs skyld. Manden var på tale i FCK inden han smuttede til udlandet, så tænker ikke han er ringere end de to, der varetog opgaven centralt i forsvaret mod gymnasterne.

                  Indrømmet, jeg har set 0 kampe med Osmanilispor, men det tillader jeg mig også at tvivle på, at du har.
                  Har jeg ikke. Kan faktisk kun huske hans navn, ikke huske han som spiller.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Har jeg ikke. Kan faktisk kun huske hans navn, ikke huske han som spiller.
                    Så er du også meget kvalificeret til at udtale dig om hvorvidt han er god nok.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      hvilke angreb..? Og ud fra dit link må vi så også konkludere at den islandske Pepsideildin liga er markant stærkere end den danske Superliga..?

                      Du linker til landsholds aktuelle styrke i en debat om niveauet i nationale/(regionale..) ligaer??

                      Desuden kan du heller ikke sammenligne f.eks. Roskilde og Færøerne på baggrund af indbyggertal.. I DK er der omkring 50.000 registrerede fodboldspillere ud fra, hvad jeg har kunnet læse mig frem til (dbu.dk) og på Færøerne ca. 5.600. Hvis forholdet skulle være lige, så skulle der kun bo omkring en halv million i DK..

                      Af den respons der har været af danske spillere/trænere, som har fristet tilværelsen på Færøerne, så svarer niveauet til omkring 1.division/2.division i DK, hvor de bedste hold så ville kunne klare sig i midten/bunden af 1.division og resten i 2.division. Her snakker vi så hele hold, men profiler i ligaen ville selvfølgelig kunne begå sig på et langt højere niveau.

                      I tilfældet med Meinhard, så fik han (18 årig dengang) pænt med spilletid alderen taget i betragtning i Vendsyssel, som nu har været fast bestanddel i toppen af 1.division over en årrække.. Horsens har hentet adskillige spillere i netop Vendsysssel, som med meget begrænset eller ingen omstillingstid har kunnet begå sig i Superligaen, og været stærkt medvirkende til at spille Horsens i top 6..
                      I forhold til hvor mange fodboldspillere der er i Danmark

                      http://ungeavisen.dk/fodbold-danmark...ste-sportshit/

                      Du har misforstået noget med antallet der.
                      --------------------------------------------------------------------

                      I forhold til koefficienten.
                      Det er måske lidt forvirrende med et link hvor alle lister er med, men koefficienten for landenes ligaer (country coefficient) er der nu også :).

                      På den kan man se at Færøerne ligger nr 51 (der er 55 landes ligaer med)
                      Bedre end Gibraltar, Kosovo, Andorra og San Marino.
                      Dårligere end bl.a. Malta og Luxembourg.
                      Island er nr. 35, Danmark er nr. 17.

                      Det er jo lidt svært at vurdere hvor de præcis ligger, men umiddelbart vil jeg vurdere niveauet til at være cirka 2. div ... når man ser på at de fleste spillere er fra Færøerne (som ligger nr. 51) og det helt sikkert er svært at tiltrække spillere fra udlandet.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...askine/7157868

                        Kender ham ikke men umiddelbart lyder det fint .. der findes altså nogen uden for landets grænser ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...askine/7157868

                          Kender ham ikke men umiddelbart lyder det fint .. der findes altså nogen uden for landets grænser ...
                          Lyder som en fornuftig SdJ signing. But you newer know

                          Comment


                            Han har da intet at gøre med vores klub og derfor burde du sætte denne info det rigtige sted 😡

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...askine/7157868

                              Kender ham ikke men umiddelbart lyder det fint .. der findes altså nogen uden for landets grænser ...
                              https://www.bt.dk/superligaen/superl...medium=twitter

                              Den lå ellers lige til højrebenet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Man kan jo tage et konkret eksempel. Stig Tøfting vs Dan Pedersen. Ingen tvivl om hvem der havde det største talent og bedste forudsætninger. Hvem nåede længst? Stig var ikke engang på AGF' bedste hold som ungdomsspiller. Dan var en af de bedste der nogensinde har spillet i Danmark. Stig havde viljen og fik en lang landsholds karriere. Dan brændte ikke nok for det. 2 andre eksempler. Emre Mor og Lucas Andersen.
                                Ja, man kan finde eksempler på begge ting.
                                Dan Pedersen er godt nok en gammel sag, men han spillede i Monaco og gjorde det vist fremragende ... mener ikke han ville spille på landsholdet, der var et eller andet der.

                                Hvorfor er Martin Spelmann ikke superligaens bedste spiller, hvorfor kom Kenneth Emil aldrig på landsholdet?
                                Hvorfor fik Carsten Hemmingsen ikke mere end nogle få landskampe?
                                Hvorfor blev Dethlefsen ikke en verdensstjerne?
                                Hvorfor er Desler ikke fantastisk?
                                Hvad sker der for at Lund ikke er for vild?
                                Hvorfor blev Skulason aldrig rigtig til noget i OB?

                                Du kan ikke klare dig uden nogen af delene, men hvis du vil være ekstra god, så er du nødt til at besidde en stor potion talent.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X