Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hilsen da op et underskud. Der går vist ikke længe før de går konkurs. Det får jo OB til at virke som en sund forretning. Nej der er bestemt ikke noget vi kan bruge fra Esbjerg. Fra næste transfer vindue skal der andre boller på suppen. Der bliver nok råd til forstærkninger når nogle af de dyre kontrakter udløber.
    Drejer, kan blive en superliga profil.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Drejer, kan blive en superliga profil.
      Det kan han helt sikkert, men mon dog vi kan matche de sportslige og økonomiske, såvel som de fysiske rammer for en spiller med hans potentiale.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Synes at vi skal scoute i 1. div. der løber altså noget guld rundt dernede f.eks. i HB Køge eller Fredericia, alternativt hvis EFB skulle misse en oprykning så holder de nok brandudsalg. Jeg foreslår;

        Niels Letort FCF: CM/VK
        Alexander Bah (var på prøve i OB) HB Køge: Alle offensive pladser
        Daniel Arrocha HBK: CB men kan også dække backs
        Mikkel Wohlgemuth: Klassisk CM
        Jeppe Grønning VFF: No introduction needed
        Jung Bin Park VFF: Offensiv, har dog været skadet i lang tid
        Søren Reese VFF: Solid CB kunne være et alternativ hvis Tverskov ryger
        Oti EFB: Venstre kant, livlig spiller der kan noget helt ekstraordinært. For god til 1.div
        Anders Dreyer EFB: Effektiv spiller kun en mulighed hvis EFB ikke rykker op

        Nogen jeg har glemt?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Synes at vi skal scoute i 1. div. der løber altså noget guld rundt dernede f.eks. i HB Køge eller Fredericia, alternativt hvis EFB skulle misse en oprykning så holder de nok brandudsalg. Jeg foreslår;

          Niels Letort FCF: CM/VK
          Alexander Bah (var på prøve i OB) HB Køge: Alle offensive pladser
          Daniel Arrocha HBK: CB men kan også dække backs
          Mikkel Wohlgemuth: Klassisk CM
          Jeppe Grønning VFF: No introduction needed
          Jung Bin Park VFF: Offensiv, har dog været skadet i lang tid
          Søren Reese VFF: Solid CB kunne være et alternativ hvis Tverskov ryger
          Oti EFB: Venstre kant, livlig spiller der kan noget helt ekstraordinært. For god til 1.div
          Anders Dreyer EFB: Effektiv spiller kun en mulighed hvis EFB ikke rykker op

          Nogen jeg har glemt?
          Mark Brink, Ramadani, Rasmus Lauritsen, Allan Sousa, Joachim Wagner, Jeppe Arnesen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Synes at vi skal scoute i 1. div. der løber altså noget guld rundt dernede f.eks. i HB Køge eller Fredericia, alternativt hvis EFB skulle misse en oprykning så holder de nok brandudsalg. Jeg foreslår;

            Niels Letort FCF: CM/VK
            Alexander Bah (var på prøve i OB) HB Køge: Alle offensive pladser
            Daniel Arrocha HBK: CB men kan også dække backs
            Mikkel Wohlgemuth: Klassisk CM
            Jeppe Grønning VFF: No introduction needed
            Jung Bin Park VFF: Offensiv, har dog været skadet i lang tid
            Søren Reese VFF: Solid CB kunne være et alternativ hvis Tverskov ryger
            Oti EFB: Venstre kant, livlig spiller der kan noget helt ekstraordinært. For god til 1.div
            Anders Dreyer EFB: Effektiv spiller kun en mulighed hvis EFB ikke rykker op

            Nogen jeg har glemt?
            Ja det er da meget godt .. kender ikke en eneste af dem du nævner. Tvivler på at det er spillere der bringer os i top 6 i fremtiden.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Mark Brink, Ramadani, Rasmus Lauritsen, Allan Sousa, Joachim Wagner, Jeppe Arnesen.
              Hvis man kunne skole Emmanuel Ogude så han kunne få lidt slutprodukt på sine aktioner, så ville han kunne blive rigtig mange millioner værd:

              https://www.transfermarkt.de/emmanue...spieler/288655

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Ja det er da meget godt .. kender ikke en eneste af dem du nævner. Tvivler på at det er spillere der bringer os i top 6 i fremtiden.
                Anders Dreyer ville sandsynligvis starte inde for OB nu, men der er nok omtrent 0% chance for at han vælger OB.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Anders Dreyer ville sandsynligvis starte inde for OB nu, men der er nok omtrent 0% chance for at han vælger OB.
                  Selv hvis han var bare en smule interesseret, er OB næppe i nærheden af at kunne smide det beløb på 5-10 millioner der nok skal til at købe Dreyer fri.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Hvis man kunne skole Emmanuel Ogude så han kunne få lidt slutprodukt på sine aktioner, så ville han kunne blive rigtig mange millioner værd:

                    https://www.transfermarkt.de/emmanue...spieler/288655
                    Enig, men han er stadig meget rå i sit relationelle spil og afslutningsmæssigt. Hans udvikling i Vendsyssel er værd at holde øje med, og får han spillet sig fast på kan han sagtens være et emne. Jeg kan ikke se den store forskel på ham og Yao niveaumæssigt lige nu, og i og med at Ogude fylder 24 i dag, og Yao blev 21 her i februar, ser jeg nu stadig lidt mere ræson i at prøve og give Yao chancen, al den stund at vi allerede har papirer på ham.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Selv hvis han var bare en smule interesseret, er OB næppe i nærheden af at kunne smide det beløb på 5-10 millioner der nok skal til at købe Dreyer fri.
                      Der er åbenbart noget der er gået under radaren hos mig med drejer. Har aldrig hørt om ham. Hvad plads spiller han? Hvis han spiller på et middelmådigt Esbjerg hold er han næppe 10 millioner værd. De er helt til rotterne økonomisk så de kan blive nødt til at sælge deres profiler.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Der er åbenbart noget der er gået under radaren hos mig med drejer. Har aldrig hørt om ham. Hvad plads spiller han? Hvis han spiller på et middelmådigt Esbjerg hold er han næppe 10 millioner værd. De er helt til rotterne økonomisk så de kan blive nødt til at sælge deres profiler.
                        Dreyer vil jeg mene er off. midt .. på transfermarkt står han som angriber og alternativt hk eller vk. Han fik en del min. i SL forrige sæson og han er 19 år. Forholdsvis træfsikker, godt spark og god teknik.Jeg ved ikke om han er bedre end JJT men det vil imø være den direkte sammenligning
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Dreyer vil jeg mene er off. midt .. på transfermarkt står han som angriber og alternativt hk eller vk. Han fik en del min. i SL forrige sæson og han er 19 år. Forholdsvis træfsikker, godt spark og god teknik.Jeg ved ikke om han er bedre end JJT men det vil imø være den direkte sammenligning
                          Syntes at Dreyer og JJ er 2 forskellige typer. JJ er en playmaker/midtbanespiller hvor Dreyer er Angriber/offensiv kant
                          Bedre sammenligning er nok Eskesen hvor vi bare må indrømme at Dreyer pt er 1-2 niveauer overpt. Bedre fysik,spark og mere målfarlig.
                          Men har selvfølgelig også fået den spilletid og tillid der skal til. Det har Eske ikke endnu

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Dreyer vil jeg mene er off. midt .. på transfermarkt står han som angriber og alternativt hk eller vk. Han fik en del min. i SL forrige sæson og han er 19 år. Forholdsvis træfsikker, godt spark og god teknik.Jeg ved ikke om han er bedre end JJT men det vil imø være den direkte sammenligning
                            Ikke umiddelbart, Jens Jakob er meget mere kontrollerende midtbanespiller, Dreyer er en dribler og afslutter (men også god i pasninger).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja det er da meget godt .. kender ikke en eneste af dem du nævner. Tvivler på at det er spillere der bringer os i top 6 i fremtiden.

                              Kig i de lavere divisioner, der er masser af guld. Malthe Aamundsen der er rykket fra HB Køge til Rosenborg i dette vindue er det seneste eksempel.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Mark Brink, Ramadani, Rasmus Lauritsen, Allan Sousa, Joachim Wagner, Jeppe Arnesen.
                                Jeg har bevidst udeladt spillere fra Vejle da jeg regner med at de rykker op og derfor næppe har interesse i OB. Mark Brink minder for meget om JJT, hvis man bort set fra at han scorer væsentlig mere. Jeppe Arnesen har jeg slet ikke set, uddyb gerne? :-)

                                Comment

                                Working...
                                X