Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Han har været fin, men jeg kan slet ikke se, at han skulle være en kæmpe gevinst. Jeg ser, at han har taget et skridt op niveaumæssigt den sidste måneds tid, og det tillægger jeg ærligt talt mere kvaliteten af modstanden, end at det skulle være et udtryk for, at Bashkim skulle være tilbage på sit gamle niveau.
    Jeg tror der er 12-15 mål gemt i ham på et godt hold over en sæson. Syntes også hans spillestil vil passe ind

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tror der er 12-15 mål gemt i ham på et godt hold over en sæson.
      Så må vi jo håbe på, at han kan komme på holdet i FCK.

      Hvis vi nu rent hypotetisk henter Bashkim og man forventer et to-cifret antal mål, så sætter man sig selv op til en skuffelse.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Bashkim til OB!!!!!
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Han er velkommen hjem til Odense 😍
        Meget!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Så må vi jo håbe på, at han kan komme på holdet i FCK.

          Hvis vi nu rent hypotetisk henter Bashkim og man forventer et to-cifret antal mål, så sætter man sig selv op til en skuffelse.
          Han skifter helt sikkert et sted til sommer.
          Jeg kan nu sagtens se ham score 10 mål hvis han bare starter

          Ja tak Randers!!! 2-0

          Comment


            Bashkim med to assists i dag. Ærgerligt de ikke fik gang i ham tidligere.

            Comment


              Tjek Nr 1 på topscorerlisten i U19 ligaen

              https://www.dbu.dk/turneringer_og_re...?poolid=258162

              og han kunne vel og mærke stadig godt spille U17 i denne sæson
              Last edited by fmprOB; 22-04-2018, 21:54.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tjek Nr 1 på topscorerlisten i U19 ligaen

                https://www.dbu.dk/turneringer_og_re...?poolid=258162

                og han kunne vel og mærke stadig godt spille U17 i denne sæson
                Sådan . Godt gået af knægten
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Sådan . Godt gået af knægten
                  Skriv nu den 5 årige kontrakt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Skriv nu den 5 årige kontrakt
                    Hvad har vi af kontrakt med ham ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvad har vi af kontrakt med ham ?
                      Indtil sommer 2019

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tjek Nr 1 på topscorerlisten i U19 ligaen

                        https://www.dbu.dk/turneringer_og_re...?poolid=258162

                        og han kunne vel og mærke stadig godt spille U17 i denne sæson
                        U17 kunne han ikke spille lovligt. Mathias er fra år 2000, så han er førsteårs U19.

                        Men det er i den grad et kup, OB gjorde, da de spottede at han skulle spille spidsangriber og ikke fløj, som for FCN. Jeg kan ikke huske, hvem der udtalte det (muligvis Bredal), men det var sgu godt set.
                        Han ligger pt. med et scoringsnit på små 0,9 mål pr. kamp for U19. Og pga. en vild kamp mod Brøndby med 4 mål, så ligger han pt. med 1,25 mål pr. kamp for reserveholdet (og bare, hvis man tænkte på, om det var en enlig svale: Sidste år havde han et snit på 0,6 mål pr. kamp for U19 - 5 kampe - og 0,75 for U17).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          U17 kunne han ikke spille lovligt. Mathias er fra år 2000, så han er førsteårs U19.

                          Men det er i den grad et kup, OB gjorde, da de spottede at han skulle spille spidsangriber og ikke fløj, som for FCN. Jeg kan ikke huske, hvem der udtalte det (muligvis Bredal), men det var sgu godt set.
                          Han ligger pt. med et scoringsnit på små 0,9 mål pr. kamp for U19. Og pga. en vild kamp mod Brøndby med 4 mål, så ligger han pt. med 1,25 mål pr. kamp for reserveholdet (og bare, hvis man tænkte på, om det var en enlig svale: Sidste år havde han et snit på 0,6 mål pr. kamp for U19 - 5 kampe - og 0,75 for U17).
                          Det handlede mig bekendt ikke så meget om, at FCN så ham som idéel kantspiller, men mere om, at man allerede havde to rigtigt gode angribere der er jævnaldrende med Mathias og som man forventede sig lidt mere af, hvorfor man ville prøve Mathias af som kant. På nuværende tidspunkt, kan vi jo heller ikke sige, at det fra deres side har været en dårlig beslutning, Skov Olsen har lavet ligeså mange mål som Mathias i U19-Ligaen og Frederiksen er allerede stemplet ind i Superligaen. At vi så er klar og kan samle sådan en som ham op er jo bare fremragende. Jeg tror i øvrigt, at det er Michael Eriksen der skal have æren for det.

                          Det siger i den grad også noget om det arbejde der laves i FCN, at man kan have tre så dygtige angribere der er stort set jævnaldrende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            U17 kunne han ikke spille lovligt. Mathias er fra år 2000, så han er førsteårs U19.

                            Men det er i den grad et kup, OB gjorde, da de spottede at han skulle spille spidsangriber og ikke fløj, som for FCN. Jeg kan ikke huske, hvem der udtalte det (muligvis Bredal), men det var sgu godt set.
                            Han ligger pt. med et scoringsnit på små 0,9 mål pr. kamp for U19. Og pga. en vild kamp mod Brøndby med 4 mål, så ligger han pt. med 1,25 mål pr. kamp for reserveholdet (og bare, hvis man tænkte på, om det var en enlig svale: Sidste år havde han et snit på 0,6 mål pr. kamp for U19 - 5 kampe - og 0,75 for U17).
                            Mente bare han stadig kunne spille U17 når han var 17 da turneringen startede.
                            Han var vel knapt 17 år da turneringen startede(han fyldte 17 den 20/9)??

                            Men ja. Det var godt scoutet.

                            Comment


                              Please forlæng med Mathias Jørgensen, han ser virkelig spændende ud!

                              Og så håber jeg, som flere andre kan jeg se, at Bashkim er tilbage i Striwet til sommer!

                              EDIT: Løber Bashkims kontrakt ud her til sommer?
                              Last edited by mckellberg; 23-04-2018, 09:16.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Please forlæng med Mathias Jørgensen, han ser virkelig spændende ud!

                                Og så håber jeg, som flere andre kan jeg se, at Bashkim er tilbage i Striwet til sommer!

                                EDIT: Løber Bashkims kontrakt ud her til sommer?
                                Bashkims kontrakt udløber til nytår.

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-et-halvt-aar/

                                Comment

                                Working...
                                X