Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Tror ikke der er nogen af os der vil af med ham. Men pisse ærgerligt vi igen lader en spiller blive kontrakten ud så han frit kan skifte. Hvis en forlængelse er umulig så er et salg da helt sikkert det næst bedste....
    Jesper Hansens manglende netværk viser sig gang på gang, at være et problem. Gyte skal videre, når han har valgt at han vil prøve noget andet. Når man kan sælge Robin Olsen for 50 millioner, så bør Gyte også kunne sælges for 12-15. Robin steg i pris til VM, men Gyte har mindst været på niveau, så han burde kunne sælges for et pænt beløb. NT kunne også godt træne til nogle nye bukser, eller nyt tag på villaen, så det ville jo lune i hans dybe lommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Hvorfor vil du gerne af med Gryte?
      Transferpenge er en nødvendighed hvis vi skal udvikle os , og derfor bør man sælge en spiller som alligevel ikke agter at forlænge med os .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Den rigtige mulighed for OB eller Gryte ?

        Bif bød 10 mill i vinters der ville man ikke sælge .
        Der har hele tiden været pralet af den store interesse for Gryte , og pludselig når man åbenlyst gerne vil sælge så er der ingen som vil købe .. .
        Primært for Grytebust, vil jeg mene...OB kan jo ikke tvinge ham til at rejse, hvis der kommer et ellers lækkert bud på ham.

        Og forestil dig den eksplosion, der ville komme her på forum og alle mulige andre steder, hvis OB solgte Grytebust til BIF...det ville jeg nødigt være vidne til. Så kan de byde nok så mange gange på ham...
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Den rigtige mulighed for OB eller Gryte ?

          Bif bød 10 mill i vinters der ville man ikke sælge .
          Der har hele tiden været pralet af den store interesse for Gryte , og pludselig når man åbenlyst gerne vil sælge så er der ingen som vil købe .. .
          Nu er jeg meget glad at Grytebust spiller ikke for Bif og helt tilfreds at JH afviste.
          Ser ingen problem at ham fortsætter. Det betyder at vi har ligaens bedste målmand mellem stængerne. Og Sayouba kan komme tætter på i den tid. Forventer et Grytebust-salg i vintervinduet og det må ikke betyde at vi taber alt for meget penge. Det er ja ofte at "klubber i krise" er villig at betale lidt mere i vintervinduet for at redde sæsonen. Så lad os bare vente hvordan det ender. Som fan er jeg glad at vi har ham lidt mere. Der var ja igen en fantastisk redning mod hovedstød søndag, så vi kan takke Gryte én gang mere for at holde fast point for os.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Det forudsætter vel, at holdet kan nyde gode af transferindtægterne, og der er ikke mange eksempler de sidste 8 år på, at det skulle være tilfældet.
            Nej men lad os da så holde op med overhovedet at sælge spillere igen. Det lyder som en fremragende strategi.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Nu er jeg meget glad at Grytebust spiller ikke for Bif og helt tilfreds at JH afviste.
              Ser ingen problem at ham fortsætter. Det betyder at vi har ligaens bedste målmand mellem stængerne. Og Sayouba kan komme tætter på i den tid. Forventer et Grytebust-salg i vintervinduet og det må ikke betyde at vi taber alt for meget penge. Det er ja ofte at "klubber i krise" er villig at betale lidt mere i vintervinduet for at redde sæsonen. Så lad os bare vente hvordan det ender. Som fan er jeg glad at vi har ham lidt mere. Der var ja igen en fantastisk redning mod hovedstød søndag, så vi kan takke Gryte én gang mere for at holde fast point for os.
              Vi får maksimalt en 1-2 millioner for Gryte til vinter, ligesom vi selv lige har betalt for Bashkim.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Nej men lad os da så holde op med overhovedet at sælge spillere igen. Det lyder som en fremragende strategi.
                Til de priser JH får, så er det næsten en strategi. Når Niels "luffe" Thorborg har taget hans del, så er der jo ikke meget tilbage.

                Comment


                  Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

                  http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

                    http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/
                    Mange tak som altid stiller i de rigtige spørgsmål som vi fans ønsker svar på

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Nej men lad os da så holde op med overhovedet at sælge spillere igen. Det lyder som en fremragende strategi.
                      Strategi for hvem? OSE? 3C Holding eller OB?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Transferpenge er en nødvendighed hvis vi skal udvikle os , og derfor bør man sælge en spiller som alligevel ikke agter at forlænge med os .
                        Det ville jeg være helt enig i hvis pengene gik til at udvikle OB. Jeg mangler bare at se det skulle være tilfældet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mange tak som altid stiller i de rigtige spørgsmål som vi fans ønsker svar på
                          Dejligt interview! Jeg mangler lige et enkelt opfølgende spørgsmål til det sidste svar:

                          - Laver man ikke normalt en strategi, afklarer målsætningen og arbejder for st opnå den? Hvordan kan det være I gør det modsat?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

                            http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/
                            "I forhold til" er det nye "det er der ingen tvivl om". Ikke et svar uden den frase

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

                              http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/

                              Hold da op hvor siger Jesper Hansen "rigtig" mange gange.. 17 gange bare i det her interview, det er jo ligesom Poul Hansens "sindsygt". Han er jo en poet der maler med ord :) Nuvel, ellers et rigtig fint interview

                              Comment


                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...t-paa-ny-klub/
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X