Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JH søger afklaring på Grytebust og Yao

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sten-grytebust

    Comment


      Vendsyssel FF@VendsysselFF 19m19 minutes agoMore



      76' Djiby Fall bliver vist det røde kort efter en voldsom albue lige i smasken på Andreas Kaltoft.



      Dejligt med Djiby tilbage i dansk fodbold!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        JH søger afklaring på Grytebust og Yao

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sten-grytebust
        Rimelig logisk med Gryte , han skal sælges nu hvis der skal hentes noget der ligner en acceptabel sum på ham . Næste gang vinduet åbner må han forhandle frit med andre klubber .
        Så JH har lidt travlt , og så må tiden vise om han dummede sig ( igen ) da han afviste BIF.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Rimelig logisk med Gryte , han skal sælges nu hvis der skal hentes noget der ligner en acceptabel sum på ham . Næste gang vinduet åbner må han forhandle frit med andre klubber .
          Så JH har lidt travlt , og så må tiden vise om han dummede sig ( igen ) da han afviste BIF.
          JH var da blevet korsfæstet hvis han havde solgt Grytebust kl 23.55 på sidstedagen uden en backupplan.

          Men det han siger er jo også næsten at vi skal sælge eller forlænge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            JH var da blevet korsfæstet hvis han havde solgt Grytebust kl 23.55 på sidstedagen uden en backupplan.

            Men det han siger er jo også næsten at vi skal sælge eller forlænge
            Nemmerli' jeg synes ikke Gryte har "reddet vores røv" specielt meget det seneste ½år, bortset fra i søndags hvor han leverede mindst en pragtredning .. det vil ikke undre mig om en forlængelse er inden for mulighedernes grænse, hvis han selv føler han er motiveret i OB.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Rimelig logisk med Gryte , han skal sælges nu hvis der skal hentes noget der ligner en acceptabel sum på ham . Næste gang vinduet åbner må han forhandle frit med andre klubber .
              Så JH har lidt travlt , og så må tiden vise om han dummede sig ( igen ) da han afviste BIF.
              Han kunne ikke sælge grytebust der. Godt nok er han en dør nogen gange. Men hold nu op .... Det er ikke alt han skal klandres for.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Han kunne ikke sælge grytebust der. Godt nok er han en dør nogen gange. Men hold nu op .... Det er ikke alt han skal klandres for.
                Helt enig. Også selv om nogen nok vil argumentere for at sæsonen nok allerede var overstået og Top 6 var uopnåelig.

                Var det ikke i et vintervindue de prøvede?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Helt enig. Også selv om nogen nok vil argumentere for at sæsonen nok allerede var overstået og Top 6 var uopnåelig.

                  Var det ikke i et vintervindue de prøvede?
                  Så husker det også. Og er taknemmelig at JH sagde nej. Hvis Gryte rykker så skulle det være sydpå.
                  Vi har nu første gang for mange år en rigtig godt målmand. En forlængelse ville være fantastisk men ved gidt at man har ja brug for to for at danse tango. Så salg er naturligt et mulighed nu men som fan ser jeg bare at halvdelen af trabsferbeløbet rykker ud af klubben og i Thorborgs lomme så ville ikke græde hvis ham bliver et år mere og lader kontrakten løbe ud.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Så husker det også. Og er taknemmelig at JH sagde nej. Hvis Gryte rykker så skulle det være sydpå.
                    Vi har nu første gang for mange år en rigtig godt målmand. En forlængelse ville være fantastisk men ved gidt at man har ja brug for to for at danse tango. Så salg er naturligt et mulighed nu men som fan ser jeg bare at halvdelen af trabsferbeløbet rykker ud af klubben og i Thorborgs lomme så ville ikke græde hvis ham bliver et år mere og lader kontrakten løbe ud.
                    Det irriterer selvf. også mig at det forholder sig sådan, men dengang Bashkim blev solgt til FCK var det samme scenarie, bare med en fond eller lign der scorede ½delen af transfersummen. Det har åbenbart fungeret sådan i OB i en periode .. jeg håber inderligt at det ikke er nødvendigt med den slags aktivitet for at skaffe penge til dagligdagen.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det irriterer selvf. også mig at det forholder sig sådan, men dengang Bashkim blev solgt til FCK var det samme scenarie, bare med en fond eller lign der scorede ½delen af transfersummen. Det har åbenbart fungeret sådan i OB i en periode .. jeg håber inderligt at det ikke er nødvendigt med den slags aktivitet for at skaffe penge til dagligdagen.
                      Mener vi hænger på ordningen indtil 2027 eller noget i den stil

                      Forestil jer at MJ scorer 12-15 kasser i år og sælges for 25-30 mill næste sommer samtidig med at Christian Eriksen sælges for 800 mill der vil give os 10 mill..
                      Potentielt 17,5-20 mill i Thorborgs kasse. ffs

                      Sker det? Nok ikke. Men er det urealistisk? Det syntes jeg ikke..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det irriterer selvf. også mig at det forholder sig sådan, men dengang Bashkim blev solgt til FCK var det samme scenarie, bare med en fond eller lign der scorede ½delen af transfersummen. Det har åbenbart fungeret sådan i OB i en periode .. jeg håber inderligt at det ikke er nødvendigt med den slags aktivitet for at skaffe penge til dagligdagen.
                        Ja, det håber også.
                        I hensigt af Grytebust kunne det også være godt at holde fast i ham et år mere fordi det giver Oliver Christensen et år mere at komme tætter på. Hvis vi sælger nu så har vi vel brug for en erstatning selvom der er en rutineret målmand med T. Mikkelsen. Hvis vi holder fast i Gryte så kunne det være en scenario at O.C. og T.M. slås om positionen og man henter en talent oppe. Så kan man ja også spare den penge for erstatningen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mener vi hænger på ordningen indtil 2027 eller noget i den stil

                          Forestil jer at MJ scorer 12-15 kasser i år og sælges for 25-30 mill næste sommer samtidig med at Christian Eriksen sælges for 800 mill der vil give os 10 mill..
                          Potentielt 17,5-20 mill i Thorborgs kasse. ffs

                          Sker det? Nok ikke. Men er det urealistisk? Det syntes jeg ikke..
                          25-30 mio for en, til den tid, 18-årig uden landskampe og europæisk, der har spillet èn god sæson...i OB. Den tror jeg er ret urealistisk. De dage er forbi. Måske 7-8-10 mio med videresalgsklausul max. Men men men, som du vidst også selv har nævnt tidligere - Knægten er 17 og alt kan ske. Det vigtigste for ham, og os, er at han får tid.

                          Ellers meget enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ja, det håber også.
                            I hensigt af Grytebust kunne det også være godt at holde fast i ham et år mere fordi det giver Oliver Christensen et år mere at komme tætter på. Hvis vi sælger nu så har vi vel brug for en erstatning selvom der er en rutineret målmand med T. Mikkelsen. Hvis vi holder fast i Gryte så kunne det være en scenario at O.C. og T.M. slås om positionen og man henter en talent oppe. Så kan man ja også spare den penge for erstatningen.
                            At lade Gryte gå gratis næste sommer ville simpelthen være himmelråbende idiotisk, når man angiveligt har kunne få 10 millioner for ham for bare et halvt år siden. Alene det at forvalte ham så dårligt ville nærmest være fyringsgrund.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              At lade Gryte gå gratis næste sommer ville simpelthen være himmelråbende idiotisk, når man angiveligt har kunne få 10 millioner for ham for bare et halvt år siden. Alene det at forvalte ham så dårligt ville nærmest være fyringsgrund.
                              Og hvad havde du mon sagt hvis gryte var gået til bif i vinter for 10 mio sidste dag inden vinduet lukkede? Du havde da rost JH for hans fremsynethed.. næ

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Og hvad havde du mon sagt hvis gryte var gået til bif i vinter for 10 mio sidste dag inden vinduet lukkede? Du havde da rost JH for hans fremsynethed.. næ
                                Nu snakker vi 10, men reelt er det jo kun 5 til klubben.. Så nok nærmere Thorborg der skal være sur hvis det er..

                                Comment

                                Working...
                                X