Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Der skal ryddes op/ud. Og der skal mere end en ny kvalitetsspiller. Det er sidste udkald for at redde klubben som en klub med dedikerede fans på lægterne. Det må så koste, hvad det koster.

    Før lænede JH sig til hvem Kent kendte, Nu er det så hvem Jacob kender. Det er ikke den sportsdirektør, vi skal have. Og hvis det er sportsudvalget skyld at der i en lind strøm hentes forkerte/for dårlige og ikke dem, holdet har brug for, burde han sige sit job op. For hold da kæft hvor er hans ry, blandt de personer der sætter sig lidt ind i det, dårligt nu. Jeg kan ikke komme på nogen, der gør det dårligere end ham i Superligaen.
    Hvilke spillere mener du skal ud?

    Tvivler på at JHs ry er så slemt som du gør det til

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Yao var virkelig dårlig mod Hvidovre tror jeg det var. Han passer ikke ind og er slet slet ikke god nok
      Han får ikke 1 eneste minut spilletid i denne sæson er jeg sikker på. Så hvis det er muligt ville jeg afskibbe ham hurtigt så det kunne betyde flere lønkroner tilrådighed for JH. Han får nok ikke det vilde men tit og ofte stiger man i løn i det sidste kontrakt år hvis man har skrevet kontrakt som ung

      Lund ryger nok ingen steder uanset hvad der sker
      Det var imod Hvidovre og jeg er helt enig. Han har fået noget fysik, men hold kæft hvor var det ringe det han viste i den kamp. Han skal bare skydes afsted, hvis de hører det mindste pip fra interesserede parter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvilke spillere mener du skal ud?

        Tvivler på at JHs ry er så slemt som du gør det til
        De andre klubber jubler da over T vi har JH, så kan de slippe dyrt af med shit. Og de ved at vi er sikkert under top 6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          De andre klubber jubler da over T vi har JH, så kan de slippe dyrt af med shit. Og de ved at vi er sikkert under top 6
          Igen. Jeg er ikke fan af JHs netværk og måde at bygge et fodboldhold op. Tvivler på at vi nogensinde bliver et tophold igen med ham i nuværende stilling.
          Men det du skriver giver ingen saglig mening

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Det var imod Hvidovre og jeg er helt enig. Han har fået noget fysik, men hold kæft hvor var det ringe det han viste i den kamp. Han skal bare skydes afsted, hvis de hører det mindste pip fra interesserede parter.
            Det må være det bedste for alle parter. Men han skal nok ned på noget medio 1. Div niveau for at få spilletid.
            Så der kan blive noget lønhalløj der også. Vi må se

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              De andre klubber jubler da over T vi har JH, så kan de slippe dyrt af med shit. Og de ved at vi er sikkert under top 6
              Hvem er det som vi har købt alt for dyrt?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Jeg formoder, vi på forum mener Baskim K ville være en supersigning, men hvad med hans makker i Randers georgiske Saba Lobjanidze, eller dem begge. Helt urealistisk eller hvad ???
                Ja:)
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Listen er lang,som en stangspringer stang

                  Comment


                    Ham georgeren er nu nok ikke ret dyr. Og nok heller ikke en der rykker OB nogen vegne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ham georgeren er nu nok ikke ret dyr. Og nok heller ikke en der rykker OB nogen vegne.
                      Nej, 23-årige kantspillere i Superligaen, der laver 12 mål og 4 assist på en sæson, kan man jo fodre svin med, de fås billigt alle vegne. Og han vil slet ikke være interessant for OB, hvis midtbanespillere scorede 11 mål tilsammen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nej, 23-årige kantspillere i Superligaen, der laver 12 mål og 4 assist på en sæson, kan man jo fodre svin med, de fås billigt alle vegne. Og han vil slet ikke være interessant for OB, hvis midtbanespillere scorede 11 mål tilsammen.
                        Kielberg kan bare godt lide at synes noget andet, tror det giver et kick :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Nej, 23-årige kantspillere i Superligaen, der laver 12 mål og 4 assist på en sæson, kan man jo fodre svin med, de fås billigt alle vegne. Og han vil slet ikke være interessant for OB, hvis midtbanespillere scorede 11 mål tilsammen.
                          Nej, det er bedre som mange andre danske klubber - at finde dem selv i udlandet. Og det kan OB ikke med det nuværende setup.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Arghhh det gør altså ondt når Fall spiller andre steder i DK end OB

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vej-til-hobro

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Arghhh det gør altså ondt når Fall spiller andre steder i DK end OB

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vej-til-hobro
                              Jeg er sikker på at Randers har det på samme måde, men jo.. Det gør da lidt ondt. Men tror ikke han ville kunne bruges hos os, så hellere beholde de gode minder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Kunne vel godt sælge Rømer og Lund hvis vi fik en eller to mere ind...
                                Hvad blev Rømer i grunden indkøbt til ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X