Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tror du tageg fejl der. Det er dyrlæger som vaccinerer mod svinepest.
    Hahaha :-)
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon ikke man holder mange bolde i luften lige pt..
      Jo, sikkert... lad os håbe vi griber de rigtige!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Stemmer fra Ådalen melder om konkrete forhandlinger med 2 spillere
        På Davidsens twitter, kan jeg se en FCK gut tænker det nemt kunne være Kadrill den ene af dem.

        Om det er oplagt, urealisitsk eller bare simple gætterier skal jeg lade være usagt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
          Spændende. Lad os håbe på noget kvalitet
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jo, sikkert... lad os håbe vi griber de rigtige!
            Ja. For hvis vi griber en 2-3 af de rigtige og får byttet Grytebust med noget okay kvalitet, kunne det måske godt gå hen og blive en fornuftig sæson

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
              På Davidsens twitter, kan jeg se en FCK gut tænker det nemt kunne være Kadrill den ene af dem.

              Om det er oplagt, urealisitsk eller bare simple gætterier skal jeg lade være usagt.
              Tror simpelthen ikke at Kadrii gider OB. Han skulle vidst have fået pænt med muligheder de sidste par år for at vende tilbage..

              Comment


                https://www.transfermarkt.com/adrian...spieler/332823 Lang skud, men kunne det her være noget man kunne eksperimentere med? Ung, målfarlig og helt sikkert billig. Jeg har ikke set ham, men jeg shufflede lidt rundt på TransferMarkt da han sprang i øjenene.

                Comment


                  Det var så weekenden og mandag. Her sker jo ikke en dyt ... Vi skal nok hen til d. 31/8 før vi henter en Fellah på leje.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Det var så weekenden og mandag. Her sker jo ikke en dyt ... Vi skal nok hen til d. 31/8 før vi henter en Fellah på leje.
                    Patience. It takes 2 to Tango. Sometimes 3

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det var så weekenden og mandag. Her sker jo ikke en dyt ... Vi skal nok hen til d. 31/8 før vi henter en Fellah på leje.
                      Jeg bliver overrasket hvis jeg får ret :D Lad os håbe at vi trods alt henter noget indenfor den næste uges tid. Kunne være fedt.

                      Jeg må vidst justere forventningerne til mine egne evner fremadrettet
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Jeg bliver overrasket hvis jeg får ret :D Lad os håbe at vi trods alt henter noget indenfor den næste uges tid. Kunne være fedt.

                        Jeg må vidst justere forventningerne til mine egne evner fremadrettet
                        Hvis du skal have ret skal der næsten ske noget i morgen jo.

                        Men tror vidst roligt vi kan konstatere at der er aktivitet i Ådalen. Men det er vel næsten det samme som at komme med påstanden om at bjørne skider i skoven på denne tid af året. Jeg håber bestemt på en ny giraf på fredag når vi spiller igen på NEP

                        Comment


                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-joke/7220331
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Der er en stor del af Beitars fans som er dedikerede racister og endda synger om det på stadion, men det vidste David desværre nok.
                            Måske verdens værste klub.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Det er ikke en spiller der hører til i rygtetråden. Lad ham spille 1.divisions fodbold i Lyngby...

                              Comment


                                Der bor mange brutale jøder i Miami. Dem skal man holde sig fra. Synd for David. Og også at han ikke undersøgte det bedre .
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X