Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan dem der ikke kan lide Sviner ikke bare ignorere hans indlæg. Jeg vil hellere have en post med rygter , også selv om de er falske end de efterfølgende 50 "vi hader Svinet" poster. Stop nu den hetz og opfør jer som voksne mennesker og ikke som Nationen på ekstrabladet.dk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
      Kan dem der ikke kan lide Sviner ikke bare ignorere hans indlæg. Jeg vil hellere have en post med rygter , også selv om de er falske end de efterfølgende 50 "vi hader Svinet" poster. Stop nu den hetz og opfør jer som voksne mennesker og ikke som Nationen på ekstrabladet.dk.
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
        Tror også at jeg skrev "efter" weekenden kunne være en mulighed. Mandag eller tirsdag.

        Flæskesvær eller ej. Transfermarkedet er et cirkus. Jeg kan ikke garantere noget, jeg kan kun vidergive hvad jeg "fornemmer" på min kammerat. Han siger intet konkret til mig mere, så det er ligeså meget min fornemmelse omkring hans måde at afvise mine "forsøg" på :)

        Så vidt jeg husker havde svinet også én lidt anden stil end mig. Kastede han ikke om sig med navne og datoer som ALDRIG blev til noget?

        Jeg har trods alt ramt rigtigt 3 ud af 4 gange ;)

        Og helt ærligt. Er det ikke også en rygte tråd? Jeg vidergiver jo bare hvad jeg fornemmer er et "rygte":) Så kan man tage det eller lade vær!
        Men er det ikke et useriøst tyndt grundlag at poste et rygte på? Det er jo en gratis omgang. Ligemeget hvad der sker...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Men er det ikke et useriøst tyndt grundlag at poste et rygte på? Det er jo en gratis omgang. Ligemeget hvad der sker...
          Det kan da godt være, men “Chuck Norris” har altså før ramt rigtigt .. jeg erindrer IKKE at Svinet/RMN har ramt rigtigt selv med de spredhagl det blev skudt af dengang, og sikkert også nu.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det kan da godt være, men “Chuck Norris” har altså før ramt rigtigt .. jeg erindrer IKKE at Svinet/RMN har ramt rigtigt selv med de spredhagl det blev skudt af dengang, og sikkert også nu.
            Også sådan jeg ser på det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det kan da godt være, men “Chuck Norris” har altså før ramt rigtigt .. jeg erindrer IKKE at Svinet/RMN har ramt rigtigt selv med de spredhagl det blev skudt af dengang, og sikkert også nu.
              Der er en grund til at jeg har et ry/rygte, positivt som negativt. Flere herinde bryder sig ikke om at man stikker snuden frem - og netop sådanne typer fremviser en attitude, der dræber al gejst på et forum og (måske) stadion. (min egen holdning).

              Tillad mig at nævne et par enkelte pletskud inden diverse brugere får held med at sprede deres "fake news" omkring mig.

              Grahn, Silberbauer, Ruud, Junior, Skogseid, Dvaslishvili, Koval, Spelmann, Skulason, Bodul og leje af Matti Lund.
              Det var, hvad jeg kunne finde i historikken, men der er sikkert flere hits. Endda med kontraktdetaljer. No wonder at nogle (især inden for OB) fik moderator til at banne min account.

              Men jeg skal nok være artig fra nu af ;)

              Svinet
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                Der er en grund til at jeg har et ry/rygte, positivt som negativt. Flere herinde bryder sig ikke om at man stikker snuden frem - og netop sådanne typer fremviser en attitude, der dræber al gejst på et forum og (måske) stadion. (min egen holdning).

                Tillad mig at nævne et par enkelte pletskud inden diverse brugere får held med at sprede deres "fake news" omkring mig.

                Grahn, Silberbauer, Ruud, Junior, Skogseid, Dvaslishvili, Koval, Spelmann, Skulason, Bodul og leje af Matti Lund.
                Det var, hvad jeg kunne finde i historikken, men der er sikkert flere hits. Endda med kontraktdetaljer. No wonder at nogle (især inden for OB) fik moderator til at banne min account.

                Men jeg skal nok være artig fra nu af ;)

                Svinet
                Har ikke udtalt mig om dig før men jeg var den første der kaldte Ruud og rygtet kom fra en Odd Greenland fan der postede det på en norsk avishjemmeside der diskuterede transfers ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi må se. Har faktisk større tiltro til den sportslige ledelse end Svinet. Og på mødet blev der sagt mellem linierne at de 2 man henter bliver lidt større profiler. “ Man har noget at skyde med”. Ingen af disse 3 vil være andet end bredde spillere og jeg tror man sigter højere. Om det lykkedes tja...
                  Det med profiler har vi hørt siden 2010 og det er efter 8 år ikke lykkedes at hente andre end måske Gryte ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                    Der er en grund til at jeg har et ry/rygte, positivt som negativt. Flere herinde bryder sig ikke om at man stikker snuden frem - og netop sådanne typer fremviser en attitude, der dræber al gejst på et forum og (måske) stadion. (min egen holdning).

                    Tillad mig at nævne et par enkelte pletskud inden diverse brugere får held med at sprede deres "fake news" omkring mig.

                    Grahn, Silberbauer, Ruud, Junior, Skogseid, Dvaslishvili, Koval, Spelmann, Skulason, Bodul og leje af Matti Lund.
                    Det var, hvad jeg kunne finde i historikken, men der er sikkert flere hits. Endda med kontraktdetaljer. No wonder at nogle (især inden for OB) fik moderator til at banne min account.

                    Men jeg skal nok være artig fra nu af ;)

                    Svinet
                    Jeg ville gerne se nogle af disse posts hvis muligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                      Der er en grund til at jeg har et ry/rygte, positivt som negativt. Flere herinde bryder sig ikke om at man stikker snuden frem - og netop sådanne typer fremviser en attitude, der dræber al gejst på et forum og (måske) stadion. (min egen holdning).

                      Tillad mig at nævne et par enkelte pletskud inden diverse brugere får held med at sprede deres "fake news" omkring mig.

                      Grahn, Silberbauer, Ruud, Junior, Skogseid, Dvaslishvili, Koval, Spelmann, Skulason, Bodul og leje af Matti Lund.
                      Det var, hvad jeg kunne finde i historikken, men der er sikkert flere hits. Endda med kontraktdetaljer. No wonder at nogle (især inden for OB) fik moderator til at banne min account.

                      Men jeg skal nok være artig fra nu af ;)

                      Svinet
                      Kan du bevise bare én af de påstande?
                      Jeg var inde og kigge på din historik på RMN-kontoen tidligere. Her er de rygter, du tidligere har leveret:

                      "OB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske."


                      "Marc Pedersen - Ønske fra Kent
                      Jeppe Simonsen -(?)
                      Piotr Parzysek - Bud afgivet
                      Frederik Børsting - Ønske fra Kent og OB"


                      11/5 2014: "Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt..." (AMC stoppede i OB sommeren '14)

                      Allesammen "sandsynlige" signings a lá dem, du har postet nu - en hitrate på 0/6, ikke voldsomt imponerende...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                        Kan dem der ikke kan lide Sviner ikke bare ignorere hans indlæg. Jeg vil hellere have en post med rygter , også selv om de er falske end de efterfølgende 50 "vi hader Svinet" poster. Stop nu den hetz og opfør jer som voksne mennesker og ikke som Nationen på ekstrabladet.dk.
                        Enig
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                          Der er en grund til at jeg har et ry/rygte, positivt som negativt. Flere herinde bryder sig ikke om at man stikker snuden frem - og netop sådanne typer fremviser en attitude, der dræber al gejst på et forum og (måske) stadion. (min egen holdning).

                          Tillad mig at nævne et par enkelte pletskud inden diverse brugere får held med at sprede deres "fake news" omkring mig.

                          Grahn, Silberbauer, Ruud, Junior, Skogseid, Dvaslishvili, Koval, Spelmann, Skulason, Bodul og leje af Matti Lund.
                          Det var, hvad jeg kunne finde i historikken, men der er sikkert flere hits. Endda med kontraktdetaljer. No wonder at nogle (især inden for OB) fik moderator til at banne min account.

                          Men jeg skal nok være artig fra nu af ;)

                          Svinet
                          Forøvrigt lejede vi ikke Matti Lund, vi hentede ham på fri transfer på en kort kontrakt..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Det med profiler har vi hørt siden 2010 og det er efter 8 år ikke lykkedes at hente andre end måske Gryte ..
                            Man kan jo diskuttere hvad en profil er set med stribede briller. Men ja. Det har været småt.

                            Jeg ønsker bare spillere der var profiler på deres hold som Kløve og Ludwig end Rømer og Lund. For at nævne noget “current”.
                            Jeg vil da også gerne have profiler udefra landets grænser men tænker bare de er mega svære at lokke til. Moderate lønninger, dårlige faciliteter og ingen succes i mange år trækker sine spor

                            Jeg er med på at man er medskyldig i det meste selv men jeg prøver at være positiv og trække en streg i sandet fra den dag Kent blev fyret/Enrico kom til. Og her har det været mere positivt end negativt og lidt mere “Vi gør som vi siger”

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Kan du bevise bare én af de påstande?
                              Jeg var inde og kigge på din historik på RMN-kontoen tidligere. Her er de rygter, du tidligere har leveret:

                              "OB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske."


                              "Marc Pedersen - Ønske fra Kent
                              Jeppe Simonsen -(?)
                              Piotr Parzysek - Bud afgivet
                              Frederik Børsting - Ønske fra Kent og OB"


                              11/5 2014: "Jeg er, som tidligere skrevet, blevet fortalt at OB har tilbydt AMC 18mdr forlængelse. Forstår ikke, hvorfor der ikke er kommet noget frem offentligt..." (AMC stoppede i OB sommeren '14)

                              Allesammen "sandsynlige" signings a lá dem, du har postet nu - en hitrate på 0/6, ikke voldsomt imponerende...
                              Tænker at han mener på sin tidligere konto under Svinet og ikke under nuværende RMN

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tænker at han mener på sin tidligere konto under Svinet og ikke under nuværende RMN
                                Ja, i forhold til de andre. Dem vil jeg stadig gerne se beviser for (jeg kunne ikke finde ud af at søge Svinet frem - måske fordi den er banned/slettet, eller fordi det er p ådet tidligere forum?). Min pointe var, at hans hitrate på nuværende konto ikke er synderlig imponerende, og at jeg i hvert fald ikke personligt ser megen grund til at tro på de "rygter", han lægger op nu..

                                Comment

                                Working...
                                X