Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er svinet ...
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
      Svinet har ramt over 10 signings - endda med dato og kontraktlængde. (Det kan bevises, hvis man søger i historikken) Dobbelt så mange navne blev aldrig til noget, og det kan der være flere grunde til.
      Faktum er, uanset hans debatstil og hans filosofi omkring at alle rygter - store som små - skulle på boardet, så savner alle ham. Svinet var en vinder, og forum skulle være taknemmelig for hans tilstedeværelse i stedet for at være misundelig på hans netværk.
      Hvad er det man siger. Folk som lyver meget, de mister overblikket over hvad de går og siger.

      Lad mig hjælpe dig lidt. Du har selv indrømmet du er Svinet, og du fik en karantæne for at have oprettet adskillige brugere. Og du lovede i øvrigt moderatorerne at du ikke ville poste rygter(løgne) længere.

      Er der ikke et sted du kan gå hen og få hjælp?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er det nok ja. Men så får vi jo netop bekræftet hvem der ikke kommer til klubben. En pænt lang udelukkelsesmetode men alliwl
        Det har han selv bekræftet :).
        Jeg vil opfordre jer til altid at tjekke historikken ... både svinet (RMN) men også andre rygtesmede er gode til at puste egne evner ud i hitrate og validitet af rygter op.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
          Svinet har ramt over 10 signings - endda med dato og kontraktlængde. (Det kan bevises, hvis man søger i historikken) Dobbelt så mange navne blev aldrig til noget, og det kan der være flere grunde til.
          Faktum er, uanset hans debatstil og hans filosofi omkring at alle rygter - store som små - skulle på boardet, så savner alle ham. Svinet var en vinder, og forum skulle være taknemmelig for hans tilstedeværelse i stedet for at være misundelig på hans netværk.
          Jeg husker seriøst ikke en eneste.. Men var heller ikke så aktiv omkring den periode. Kan mærke din kredit er møj lille. Så kom gerne med lidt beviser

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg husker seriøst ikke en eneste.. Men var heller ikke så aktiv omkring den periode. Kan mærke din kredit er møj lille. Så kom gerne med lidt beviser
            Jeg tror altså ikke, at du får meget ud af at diskutere med Svinet om Svinet har en høj hitrate. Det svarer til at diskutere med Donald Trump hvor smart et geni Donald Trump er.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Hvad er det man siger. Folk som lyver meget, de mister overblikket over hvad de går og siger.

              Lad mig hjælpe dig lidt. Du har selv indrømmet du er Svinet, og du fik en karantæne for at have oprettet adskillige brugere. Og du lovede i øvrigt moderatorerne at du ikke ville poste rygter(løgne) længere.

              Er der ikke et sted du kan gå hen og få hjælp?
              Det er korrekt at moderator gav Svinets account 999 års karantæne pga brud med regler omkring flere accounts. Shit happens. Men nu er han ude af buret og vandrørene er utætte igen, nok på grund af træner skift og nye agenter. (OB havde en lang periode med at bruge den samme agent). Jeg har smidt de navne som jeg ved, der arbejdes på, og jeg vil ikke bruge krudt på forumfnidder. #freesvinet
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                Det er korrekt at moderator gav Svinets account 999 års karantæne pga brud med regler omkring flere accounts. Shit happens. Men nu er han ude af buret og vandrørene er utætte igen, nok på grund af træner skift og nye agenter. (OB havde en lang periode med at bruge den samme agent). Jeg har smidt de navne som jeg ved, der arbejdes på, og jeg vil ikke bruge krudt på forumfnidder. #freesvinet
                Nok nærmere fordi du bare har brug for dit fix...
                Shit happens... haha, ja, over et helt årti.
                #Bansvinet
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Nogle vil påstå at jeg lugter af svin. Nevertheless, her er nogle navne OB arbejder på

                  Hallur Hansson
                  Melvin Frithzell
                  Mads Aaquist

                  God søndag
                  Hallur Hansson. Det er et spørgsmål om Horsens vil sælge mere ud nu, så tæt på sæsonstart.

                  Frithzell. Næppe på den plads, vi kigger efter forstærkning
                  Aaquist. Tror jeg mere på.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Hallur Hansson. Det er et spørgsmål om Horsens vil sælge mere ud nu, så tæt på sæsonstart.

                    Frithzell. Næppe på den plads, vi kigger efter forstærkning
                    Aaquist. Tror jeg mere på.

                    Hallur Hansson virker som et mærkeligt valg, spiller kant hvilket vi har rigeligt af og kvalitet nok, derudover sæsonstart er for tæt på. Frithzell kender jeg intet til nogen der har set ham spille?

                    Aaquist derimod, ham kunne jeg godt tænke mig. Var jo vild og tovlig i de første par måneder af 17/18 sæsonen og blev efterfølgende ramt af skader og røg ud af holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      Hallur Hansson virker som et mærkeligt valg, spiller kant hvilket vi har rigeligt af og kvalitet nok, derudover sæsonstart er for tæt på. Frithzell kender jeg intet til nogen der har set ham spille?

                      Aaquist derimod, ham kunne jeg godt tænke mig. Var jo vild og tovlig i de første par måneder af 17/18 sæsonen og blev efterfølgende ramt af skader og røg ud af holdet.
                      Kantspiller? Jeg troede han var løbestærk central midtbanemand, Box-box spiller med et fornuftigt skud. Det var han da i hvert fald da ACH hentede ham i Vendsyssel mener jeg.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Det er desperate tider når folket begynder at diskutere spillere som er rygtet til klubben af svinet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Det er desperate tider når folket begynder at diskutere spillere som er rygtet til klubben af svinet.
                          Ja, kan vi ikke blive enige om bare at ignorere ham?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Ja, kan vi ikke blive enige om bare at ignorere ham?
                            Det ville være smart.
                            Profilen burde jo bare blive slettet ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              En spiller fra Horsens, En fra en nedrykkerklub og en reserve i FCN. Det passer sgu nok meget godt.
                              Ja det lyder tilpas middelmådigt , intetsigende , gråt og kedeligt
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ja det lyder tilpas middelmådigt , intetsigende , gråt og kedeligt
                                Vi må se. Har faktisk større tiltro til den sportslige ledelse end Svinet. Og på mødet blev der sagt mellem linierne at de 2 man henter bliver lidt større profiler. “ Man har noget at skyde med”. Ingen af disse 3 vil være andet end bredde spillere og jeg tror man sigter højere. Om det lykkedes tja...

                                Comment

                                Working...
                                X