Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tjemf
    replied
    Selvfølgelig er TB ikke nogen dygtig træner, men det vidste man allerede inden hans ansættelse - MEN, jeg synes oprigtigt at vores kære sportschef bærer en endnu større del af skylden. Man burde ha' ofret en A-spiller fra forsvaret eller midtbanen og styrket angrebet - hvis det var pga. pengepungen at man ikke styrkede sig i vintervinduet. Det nytter ikke noget at have MS, DB og JH der typemæssigt minder så meget om hinanden + ingen af dem vel reelt set har niveau til superligaen?

    Jeg er naivt nok stadig tilhænger af TB, primært fordi det materiale han har at arbejde med nu, er direkte ubrugeligt. Det er uretfærdigt at drage ham til ansvar - væk med ham der halvhjernen oppe fra Horsens i stedet. Han er om nogen den direkte årsag til, at vi sammen med VFF, FCV og SjE er direkte bejler til en sæson i 1div. fra den kommende sæson. Altid noget TC er skredet, for han har da om nogen skylden for det her...krukke.

    Leave a comment:


  • Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Har vi råd til at fyre ham..?
    Har vi råd til at rykke ned i værste fald , eller køre videre uden synlige forbedringer og puplikumfjendsk spillestil ??

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jamen spillerne har spillet flotte halvlege. Det er ikke et hold med dårlige spillere (på nær Bodul). Men der sker noget med dem, når de skal spille kamp. Det virker som om det er en blanding af taktisk oplæg, holdopstilling og peptalk, der fjerner det gode spil. Jeg er også i tvivl om de er i god nok form.
    Alt peger tilbage på Troels, desværre. Nå ja, ikke alt, der er handlet forkerte spillere.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Det mystiske er at det forlyder at træningerne er fyldt med godt humør og god intensitet. Derfor er det sgu besynderligt at man står tilbage og kan se at der er meget mere i holdet. Det er sgu fair nok vi i perioder er presset af et hold som Esbjerg, som er ganske kompetent, men det høje og aggressive genpres, som det i hvert fald forlyder vi har trænet i ugen op til kampen, ser man jo ikke meget til, og hvad fanden nytter det at træne, hvis ikke vi bruger det i kamp. Er det fordi vi ikke er i form til det, eller gider holdet bare ikke?? Jeg ved det ikke, men hvis den her præstation ikke er en enlig svale i dette forår, er jeg også parat til at give TB sparket, for det var sgu for tamt!!
    Desuden mener jeg ligeledes det er en skandale Bodul får chancen igen. Han viste intet imod FCM, og gårsdagens kamp er blandt de værste i en i forvejen ikke særlig imponerende serie af kampe. Hans mål om 7 kasser i foråret, kommer han ikke i nærheden af med så tamme præstationer!!

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Manden har tabt omklædningsrummet og det vinder man ikke bare tilbage med et fingerknibs.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Enig, han må væk ENDNU engang. vi har intet spilkoncept. Vi er et sted i ingenmandsland. Frygter dog desværre at vi ikke har RÅD til at fyre ham og ansætte en ny, medmindre at CC eller Thorborg finder pengepungen frem igen igen igen igen igen...

    Leave a comment:


  • Bayliss
    replied
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Det handler ikke om angrebet og om at score mål. Det handler om at yde 110%, og hvis Troels ikke kan sætte holdet op til det, men de i stedet ser totalt ugidelige ud, så må det jo være fordi han ikke er mand nok til at være træner for os. Dét kunne en anden træner højst sandsynligt rette op på, og med gode indsatser kommer også sejre! Et nederlag, hvor holdet har ydet og vist gejst kan accepteres. Men et nederlag, hvor de er ugidelige. NEJ TAK!
    Det er en måde at se det på. En anden måde er, at spillerne er dovne, ugidelige og decideret dårlige (nogen af dem). Hvad skal en træner gøre ved det?

    Jeg er ikke kæmpe TB fan, men synes virkelig ikke han har specielt meget at arbejde med.. Spillet er hysterisk ringe, men det er ikke nødvendigvis hans skyld, at så mange spillere, spiller langt under niveau og hvad man kan forvente.

    Jeg er såmænd frisk nok på en ny træner, men nævn bare 1 (!) træner i Danmark, der kan gøre det bedre end TB? Jeg kan ikke komme på en eneste.. Hvis vi fyrer ham, skal han desuden have løn, og det skal en ny træner selvfølgelig også, hvilket betyder at det bliver mindre sandsynligt, at truppen bliver forstærket bare en smule..

    Og så er det jo lige fedt..

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Mener hvertfald helt sikkert at hvis vi ikke hæver niveauet gevaldigt, og som minimum bliver nummer 6 (Som jeg helt klart mener vi har truppen til) så skal han fyres. Han har fået tid nok...
    Nr 6? Hvis det der blev leveret i dag er standarden, så rykker vi ned.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men en anden træner ville måske sammensætte et andet angreb...
    Hvem skulle det være? Mos og Jeppe? Don't make me laugh -samtlige superligaforsvar spiser dem til morgenmad. Med Bashkim ude har vi 0, zilch, nada, ingen, rien, zero trusler oppe foran.
    Men i det mindste kunne Troels tage konsekvensen og smække Spelmann op som hængende, med Ari + Azer/COB bagved. I det mindste ville det give mere defensiv tyngde, og det får vi brug for.

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Mener hvertfald helt sikkert at hvis vi ikke hæver niveauet gevaldigt, og som minimum bliver nummer 6 (Som jeg helt klart mener vi har truppen til) så skal han fyres. Han har fået tid nok...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Der er ingen træner der kan gøre vores nuværende trup til tophold.

    Et angreb bestående af Bodul og Skoubo, det er op ad bakke.
    Men en anden træner ville måske sammensætte et andet angreb...

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Der er ingen træner der kan gøre vores nuværende trup til tophold.

    Et angreb bestående af Bodul og Skoubo, det er op ad bakke.
    Det er et angreb så farligt som en våd pakke kiks. Det hjælper heller ikke. Vi skal håbe på at få skrabet så mange points til os, at vi ikke rykker ned, og så skal vi gerne have en fuldstændig udskiftning oppe foran til sommer. Bodul slipper vi nok ikke af med, men hold da op, hvor er han ringe. Han er langsom i løb og boldomgang, fysisk virker han som en serie-spiller - vi må have en ung gut, der lige så godt kan få spilletid som ham.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Har vi råd til at fyre ham..?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Det er ikke muligt for mig længere at tro på at Troels denne gang er den rigtige træner. Alt for sjældent ser vi det ske som han vil. Og han har det med at bruge de forkerte spillere eller de rigtige spillere på forkerte pladser.
    Jeg håber Jh er aktiv så Troels kan fyres snart og vi dermed undgår nedrykning.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Skidt i dag, ja meget, ved bare ikke helt, jeg har selv spillet bold (serie) og man kan hurtigt komme til at se dum ud, selv om man egentlig er mentalt klar.

    Jeg vil ikke frede Troels, men altså min mavefornemmelse peger ikke på Troels som det svage led. Kan jeg tage fejl - Ja.

    Leave a comment:

Working...
X