Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Carlsberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Men Carlsberg brygger meget bedre øl. Ja, det gør de fleste på Fyn. Også Vestfyen,
    Så det er et stort øv.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Sammenligneligt med Carlsbergsponsoratet er Albanis sponsorat halvt så stort f.eks. 😃
    Hehe, præcis min tanke. Det lyder dog heldigvis ikke som om, at det er tilfældet.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Sammenlignelig? Hvad dækker det over?
    Sammenligneligt med Carlsbergsponsoratet er Albanis sponsorat halvt så stort f.eks. 😃

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Fantastisk nyhed 🍾

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Dejligt med Albani tilbage. Så skal de grimme hummeltrøjer bare forsvinde og stadion bære sit rette navn Odense Stadion igen.

    Det er måske håbløst naivt og gammeldags, men for mig er den fynske identitet meget vigtig. Hvis det blot handlede om objektive kriterier som placeringer burde jeg have skiftet tilhørsforhold til FCK eller FC Barcelona for længst.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Pressemødet

    http://www.fyens.dk/erhverv/Live-fra...rtikel/3191024

    har umiddelbart ikke lyd på pt. Jeg har ihvertfald ikke på min Ipad
    Lyden er væk i starten, men den kommer lidt inde.

    Mht økonomi er vi på 'samme niveau' - bagefter uddybet til "fuldt sammenligneligt niveau".
    Ole Bang siger bagefter, at det handler om lokal identitet. Albani har også en klar interesse i hele musik/event-delen af OS&E

    Fint m en lokal sponsor, og hvis økonomien reelt er den samme, så er det vel helt fint.

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det var jo også Carlsberg der ville ud...
    Ikke ifølge Lasse Vøge fra BT. Han skriver på Twitter, at Carlsberg gerne havde fortsat, og at OB aktivt har valgt Albani.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Helt enig med jer. Carlsberg smed 2 rekord store sponsorater med de sidste 2 aftaler... og det kan den nye sponsor jo selvfølgelig ikke være med på... slet ikke...
    Er vi sikker på at den seneste aftale i 2014 var så god? Næppe har vi stået i en dårligere forhandlingsposition der end på andre tidspunkter siden 2001

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Pressemødet

    http://www.fyens.dk/erhverv/Live-fra...rtikel/3191024

    har umiddelbart ikke lyd på pt. Jeg har ihvertfald ikke på min Ipad
    Lyden virker ikke de første cirka 6 minutter. Det er ikke din iPad. Men det er jo heller ikke så vigtigt til et pressemøde. :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Mon vi så kan forvente nye trøjer til næste sæson?
    Jeg tænker det vil se underligt ud at der står folk på stadion med samme trøje, lige bortset fra sponsoren.
    Det vil også give Albani en mulighed for at kunne komme hurtigt ud i bybilledet med nye trøjer.
    Ja det ender det nok med

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Mon vi så kan forvente nye trøjer til næste sæson?
    Jeg tænker det vil se underligt ud at der står folk på stadion med samme trøje, lige bortset fra sponsoren.
    Det vil også give Albani en mulighed for at kunne komme hurtigt ud i bybilledet med nye trøjer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Pressemødet

    http://www.fyens.dk/erhverv/Live-fra...rtikel/3191024

    har umiddelbart ikke lyd på pt. Jeg har ihvertfald ikke på min Ipad

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ob.dk

    http://www.ob.dk/artikel/albani-ny-h...nsor-i-ob.aspx

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Der blev sagt direkte til et spørgsmål ang. økonomi, at "den er fuldt på højde" med aftalen med Carlsberg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Ole Bang, direktør i OS&E, fortæller at økonomien i den nye aftale med Albani er sammenlignelig med den fra Carlsberg.
    Så oversat: Næsten lige så god

    Leave a comment:

Working...
X