Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC (24-09-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bageren
    replied
    Hvorfor spillede Desler ikke igår?

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Flot kamp på mange måder. Spændende og tiltrængt med systemskifte, hvor wingbacks skubbes længere frem, hvor Joan spiller i mellemrum, hvilket jeg så som et skridt væk fra den mere relationsafhængige spillestil, hvor løbene, afleveringer og placering skal sidde lige i skabet for at lykkedes, hvilket det ikke har gjort på stort set noget som helst tidspunkt i to år. Det var med andre ord, en langt mere simpel måde at spille på, og det virkede.
    Men Randers var svækket på markante pladser, særligt i midterforsvaret, og er stadig et stærkt skrantende hold, så en meget billig baggrund. Men det har set mere positivt ud et stykke tid, hvis vi ser bort fra blamagen i Silkeborg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg tror heller ikke, at Horsens holder hjem i top 6, de har også haft deres held med sig. Hobro til gengæld, tror jeg på holder hjem, hvis de kan fortsætte med at spille som de gør. De har en spillertrup og et koncept der er rigtigt godt afstemt, regner vi kollapset mod FCM fra, har de lukket 8 mål ind i 9 kampe, så de har en solid defensiv, og så har de en angriber der har scoret i 7 kampe i streg nu. Alene det kan sagtens være rigeligt til at lukke en top 6-placering. De er heller ikke heldige i går med Antipas der redder en 2-0 scoring på stregen, og et mål imod i overtiden, og havde de vundet der havde de være delt 1er.

    Jeg tror kun, at der er reelt er én plads tilbage at spille om i top 6, og den er der mange bejlere til. Horsens kan vi ikke udelukke, AaB kommer med 7 point i de sidste tre kampe og pilen peger i den grad fremad, AGF slår FCN og Brøndby, og har et latterligt lavt bundniveau, men de er jo også i spil, SønderjyskE spiller fint, men smider for mange sejre væk, og hvem ved om Silkeborg eller Lyngby pludselig også rammer en stime.

    Det ser stadig meget svært ud i min optik. Vi er nærmere de 25% chance end de 50%, når man ser på mængden af kvalificerede bejlere kontra mængden af pladser. Så længe vi ikke kan sætte stimer sammen af gode præstationer, tror jeg ikke på det. Det er det der ofte afgør sådan et ræs. Det er Hobros 13 point fra runde 4-8, der gør at de ligger, hvor de gør nu, det samme med Horsens 9 point i de første 4 runder, og sådan en stime har vi bare ikke været i nærheden af, hverken i form af point eller præstationer.

    Vejen er i den grad banet. Horsens og Hobro burde ikke være et match for et hold med mere end 2 års kontinuitet på den sportslige ledelse og flere af spillerne, samt et ca. 3 gange større sportsligt budget, så er det sådan nogle hold vi må strække våben overfor, skal der godt nok en ordentlig portion selvransagelse til, for det vil under alle omstændigheder være uacceptabelt.
    Fuldstændig enig.. 45 gode minutter ændrer ikke på det som jeg har set hele sæsonen

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Jeg er enig i de 25%. Men når vi kan spille så skidt og smide dumme points, så er der vel håb. På papiret mener jeg holdet er 9-11, men lad os nu se. Også friskt at KN turde ændre system i 45 minutter

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Lige pludselig ligger vi fornuftigt i tabellen. Jeg tror ikke Horsens holder sig i top 6, og næppe heller Hobro. Det åbner muligheder for os, selvom jeg stadig syntes, at vores hold er et tyndt top 6 hold. Vi har oven i købet mødt flere hold, som har været yderst svækket mod os - uden at vi nødvendigvis slog sømmet i.
    Jeg tror heller ikke, at Horsens holder hjem i top 6, de har også haft deres held med sig. Hobro til gengæld, tror jeg på holder hjem, hvis de kan fortsætte med at spille som de gør. De har en spillertrup og et koncept der er rigtigt godt afstemt, regner vi kollapset mod FCM fra, har de lukket 8 mål ind i 9 kampe, så de har en solid defensiv, og så har de en angriber der har scoret i 7 kampe i streg nu. Alene det kan sagtens være rigeligt til at lukke en top 6-placering. De er heller ikke heldige i går med Antipas der redder en 2-0 scoring på stregen, og et mål imod i overtiden, og havde de vundet der havde de være delt 1er.

    Jeg tror kun, at der er reelt er én plads tilbage at spille om i top 6, og den er der mange bejlere til. Horsens kan vi ikke udelukke, AaB kommer med 7 point i de sidste tre kampe og pilen peger i den grad fremad, AGF slår FCN og Brøndby, og har et latterligt lavt bundniveau, men de er jo også i spil, SønderjyskE spiller fint, men smider for mange sejre væk, og hvem ved om Silkeborg eller Lyngby pludselig også rammer en stime.

    Det ser stadig meget svært ud i min optik. Vi er nærmere de 25% chance end de 50%, når man ser på mængden af kvalificerede bejlere kontra mængden af pladser. Så længe vi ikke kan sætte stimer sammen af gode præstationer, tror jeg ikke på det. Det er det der ofte afgør sådan et ræs. Det er Hobros 13 point fra runde 4-8, der gør at de ligger, hvor de gør nu, det samme med Horsens 9 point i de første 4 runder, og sådan en stime har vi bare ikke været i nærheden af, hverken i form af point eller præstationer.

    Vejen er i den grad banet. Horsens og Hobro burde ikke være et match for et hold med mere end 2 års kontinuitet på den sportslige ledelse og flere af spillerne, samt et ca. 3 gange større sportsligt budget, så er det sådan nogle hold vi må strække våben overfor, skal der godt nok en ordentlig portion selvransagelse til, for det vil under alle omstændigheder være uacceptabelt.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
    7 poing fra 1. pladsen .
    6 point fra sidstepladsen...

    Der er bare mange ustabile hold i superligaen. Kun ét hold har vundet mere end halvdelen af sine kampe - det er vidner om jævnbyrdighed - desværre ikke på grund af højt niveau - nok nærmere lavt.

    Leave a comment:


  • Aku 2016
    replied
    7 poing fra 1. pladsen .

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Lige pludselig ligger vi fornuftigt i tabellen. Jeg tror ikke Horsens holder sig i top 6, og næppe heller Hobro. Det åbner muligheder for os, selvom jeg stadig syntes, at vores hold er et tyndt top 6 hold. Vi har oven i købet mødt flere hold, som har været yderst svækket mod os - uden at vi nødvendigvis slog sømmet i.
    Og vi er faktisk det hold, der har lukket færrest mål ind af alle! :) - Nuvel, vi har heller ikke scoret mange selv, men hvis man skal glæde sig over de små ting

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Lige pludselig ligger vi fornuftigt i tabellen. Jeg tror ikke Horsens holder sig i top 6, og næppe heller Hobro. Det åbner muligheder for os, selvom jeg stadig syntes, at vores hold er et tyndt top 6 hold. Vi har oven i købet mødt flere hold, som har været yderst svækket mod os - uden at vi nødvendigvis slog sømmet i.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Jeg var positivt overrasket over Thrane. Ikke at han var fremragende, men han var habil og gjorde egentlig en fin figur, især i det defensive. Det var et stort step up i forhold til hvad jeg tidligere har set med ham. Ikke at jeg tror på han nogensinde bliver en fantastisk midtbanespiller på Superliganiveau, men kan han spille som han gjorde i går i de kampe der måtte være brug for ham, så er det også helt ok.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg har været rigtig træt af KEP, men i dag spillede han en super kamp.
    Jeg synes KEP har været fantastisk hele efteråret indtil videre. Han er virkelig kommet godt igen, fordi hele hans sidste sæson var ganske forfærdelig. Jeg havde slet ikke troet han kunne komme igen, og Tverskov / Tingager havde smidt ham på bænken permanent.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ser lige en video fra omklædningsrummet, hvor de synger sejrssang. Joan kunne ikke være mere uinteresseret i fællesskabet, eller er det bare mig der tolker for meget på det?

    Måske er det fordi der er kamera på, men han og flere andre virker ret uengageret.
    Tjoh, Gryte ser mig nu også noget stram ud i ansigtet. Men han virkede heller ikke glad ved En gang Odense-sangen efter kampen.

    Jeg tror han var pisse irriteret over det manglende clean sheet. Og Joan nok tilsvarende over at blive pillet ud og ikke spille godt.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Efter 35 minutters ørkenvandring smed vi hæmningerne og udviste den fornødne aggressivitet. Totalt unødigt at vi lod det hold score og at vi ikke vandt større. Men det er små malurt i bægeret på en overall god kamp.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Enig i roserne til Festersen. Han bragte den aggresivitet og de løb bag forsvaret, som vi har manglet stort set hele sæsonen. Den bevægelighed betyder at spille bliver langt mindre statisk, og modstanderen får sværere ved at læse og dæmme op for vores spil, når de pludselig skal forholde sig til en angriber som ikke bare står enten stille (Helenius) eller søger ned i banen og holder på kuglen (AK).

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Tingagers ankelskade skulle ikke være blevet forværret. Den blev lidt øm i dag i løbet af anden halvleg, også fik han et slag i tacklingen. Foran 3-0 er det vel fornuftigt nok at tage udskiftningen.

    Leave a comment:

Working...
X