Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sheed
    replied
    Det måtte komme. Vi har været ukristeligt ringe, vores elendige boldomgang udkrystaliserer sig.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Det er altså ikke en naturlov at holdet som er i undertal, stiller sig ned på de sidste 20 meter for at forsvare.

Leave a comment:

• Århusianer
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Izunnas arm hægter Pukkis fod. Det er svært at se i situationen, men i slow er den i mine øjne tydelig. Izunna er på bagkant i situationen, og Pukki slipper fri, hvis han ikke rammer ham. Og så kan det godt være, at Pukki kunne lad være med at opsøge kontakten, men den er der, og det er ikke en dommerfejl. Og det skal ikke være fortællingen om denne kamp, at vi blev snydt. For det gjorde vi ikke i den situation.
    Tak for forklaringen. Jeg skal se en slow igen, før jeg forholder mig til dette. Men jeg føler mig sgu stadig sikker på det var en fejl. Som du siger: Pukki søger (og spiller) på den begrænsede kontakt der var.

Og så filmer Pukki sgu igen!

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    nu vurderer dommeren at Pukki filmer, hvor er kortet!!!!!
    Han vurderer vel snarere at han selv søger kontakten. Det er altså ikke det samme.

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    nu vurderer dommeren at Pukki filmer, hvor er kortet!!!!!

Leave a comment:

• marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Det er ligegyldigt om han rører bolden først eller ej. Han laver (så vidt jeg har kunne se på billederne) ingen forseelse på Pukki, så der er intet at dømme.
    Izunnas arm hægter Pukkis fod. Det er svært at se i situationen, men i slow er den i mine øjne tydelig. Izunna er på bagkant i situationen, og Pukki slipper fri, hvis han ikke rammer ham. Og så kan det godt være, at Pukki kunne lad være med at opsøge kontakten, men den er der, og det er ikke en dommerfejl. Og det skal ikke være fortællingen om denne kamp, at vi blev snydt. For det gjorde vi ikke i den situation.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Har lige kørt den i frame-per-frame på viaplay; Izunna prikker bolden først.
    Pukki prikker den, Izunna rør den ikke :).

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Izunnas ben er så meget paralelt/forsvindende-lidt-vinklet i forhold til Pukkis løbebane, at det ben falder man sku ikke over medmindre man bestemmer sig for at falde over det.

Der var dog dog en eller to lignende situationer forinden, så alle alarmklokker ringede. Skal ikke lige pege fingre af hvem der 'fejler' i centerforsvaret, men vi havde ikke rigtig styr på det i starten. Til gengæld har Tingager været stærk ankermand siden udvisningen, mens KEP har forsøgt at tale sig til yderligere kortuddeling, torskedumt!!

Der var ellers alle tegn i sol og måne til at vi kunne score yderligere, som vi spillede op til det røde kort. Kehlet er en brøndbyluder, det så man også da han dømte Brøndby og Lyngby!
    Fin opsummering. Tak for det.... Så må se om det holder 10 mod 12.

Leave a comment:

• Århusianer
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det er ligegyldigt om han rører bolden først eller ej. Han laver (så vidt jeg har kunne se på billederne) ingen forseelse på Pukki, så der er intet at dømme.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Som rødt kort.
    Har det den kun på stream og uden en mulighed at analysere den med slow motion osv. Men synes det er til mindst tvivlsom især når man kigger ville linje dommeren lægge de i de første minutter hvor man havde indtryk at ham havde ingen fløjt med.

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kapløb mellem Izunna og Pukki om nolden. Synes Izunna spiller bolden måske med en lidt kontakt til Pukki. For mig en ægte fejlbedømmelse.
    Izunnas ben er så meget paralelt/forsvindende-lidt-vinklet i forhold til Pukkis løbebane, at det ben falder man sku ikke over medmindre man bestemmer sig for at falde over det.

Der var dog dog en eller to lignende situationer forinden, så alle alarmklokker ringede. Skal ikke lige pege fingre af hvem der 'fejler' i centerforsvaret, men vi havde ikke rigtig styr på det i starten. Til gengæld har Tingager været stærk ankermand siden udvisningen, mens KEP har forsøgt at tale sig til yderligere kortuddeling, torskedumt!!

Der var ellers alle tegn i sol og måne til at vi kunne score yderligere, som vi spillede op til det røde kort. Kehlet er en brøndbyluder, det så man også da han dømte Brøndby og Lyngby!

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Lad os nu bare lukke den kamp hurtigt. Bromby er et lortehold

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Er lige blevet analyseret i tv-studiet: ingen tvivl om, at den er god nok.

Leave a comment:

• Århusianer
    replied
    Som rødt kort.
    Så ikke denne analyse. Hvad er argumentet for rødt kort?

Lad mig gætte: Der er kontakt og dermed "kan den dømmes".

Leave a comment:

• marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Som rød kort eller som dommerfejl?
    Som rødt kort.

Leave a comment:

Working...
X