Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB vs. BIF
Collapse
X
-
brøndbyteaterskole gider werge og friman gerne, men ikke færøsk teaterskole.. Teater og Teater, kontakt var der faktisk, men at Kehlet dømmer mod Brøndby?, næppe..
-
Han må være den spiller i SL's historie som bruger flest afslutninger for at scoreOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg tror mere på de der mails jeg får fra medlemmer af den nigerianske kongefamilie, end jeg tror på den der skrøne om, at CN skulle have et godt spark. Bare fordi man rammer en bold rigtigt én gang for 4 år siden, betyder det ikke, at man er den danske Gerrard.
Leave a comment:
-
hmm, at sparke på mål efter dommerens fløjte har også givet advarsel før i tiden, tja...
Leave a comment:
-
Jeg gad sgu godt, at vi prøvede at spille bolden lidt rundt, og faktisk sætte spillet op
Leave a comment:
-
Du står altså lidt alene med den påstand :).Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDommeren udviste fejlagtigt en af vores, men det betyder ikke at han er imod os.
Leave a comment:
-
Jeg tror mere på de der mails jeg får fra medlemmer af den nigerianske kongefamilie, end jeg tror på den der skrøne om, at CN skulle have et godt spark. Bare fordi man rammer en bold rigtigt én gang for 4 år siden, betyder det ikke, at man er den danske Gerrard.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægGad vide om CN nogen sinde lærer at sparke til en bold .. horribelt ringe udført hjørnespark
Leave a comment:
Leave a comment: