Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Stop, det var en øm omgang film.
    Joan bliver brystet ned!! og falder lige let eller svært som Pukki gjorde adskillige gange!! Hvor er linjen??

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Sgu ikke enig der er altså langt hjem når man allerede bliver en i undertal efter et kvarters tid tænker det gør noget mentalt der gør man forfalder til en mere simpel tilgang til resten af kampen
    Det synes jeg netop ikke undskylder det. Får du den efter 70 minutter, kan jeg bedre forstå, at man graver sig ned. Så er der kort tid tilbage af kampen, og det hold der kommer i overtal får naturligt stort momentum. Med 80 minutter tilbage af en fodboldkamp, er man simpelthen nødt til at have større ambitioner, end at stå dybt og afvise. Det er godt målmandsspil og svineheld der gør, at vi får point med i dag, det er ikke den taktiske respons der gør det.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    brøndbyteaterskole gider werge og friman gerne, men ikke færøsk teaterskole.. Teater og Teater, kontakt var der faktisk, men at Kehlet dømmer mod Brøndby?, næppe..
    Stop, det var en øm omgang film.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Fin fight og stor kamp igen af Sten Michael!

Jeg synes dog, at det er bekymrende, hvor ringe vi er når vi kommer i undertal. Vi formår reelt ikke at gøre det til en fodboldkamp, men bare én lang træningsøvelse, hvor der spilles til ét mål. Det samme var tilfældet hjemme mod Randers i foråret.
    Sgu ikke enig der er altså langt hjem når man allerede bliver en i undertal efter et kvarters tid tænker det gør noget mentalt der gør man forfalder til en mere simpel tilgang til resten af kampen

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Tror stadig Brøndby scorer i overtiden 😣😩😭
    Never ever! (Kl. 19:58 ;-))

Leave a comment:

• Århusianer
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Godt fightet, men ville gerne have set bare en smule mere boldbesiddelse, det var lige spændende nok. Tak til Gryte, MOM.
    Enig. Lidt mere ro fra Grytebust i hans igangsætninger savner jeg dog.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Fin fight og stor kamp igen af Sten Michael!

Jeg synes dog, at det er bekymrende, hvor ringe vi er når vi kommer i undertal. Vi formår reelt ikke at gøre det til en fodboldkamp, men bare én lang træningsøvelse, hvor der spilles til ét mål. Det samme var tilfældet hjemme mod Randers i foråret.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Godt fightet, men ville gerne have set bare en smule mere boldbesiddelse, det var lige spændende nok. Tak til Gryte, MOM.

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    ifølge de nye regler må man hellere genere målmanden i udspark (målmandsforsvar i forbindelse med 6 sekunderreglen), der slipper brøndby igen igen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    en lille sejr.....flot fight

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
    Hvis man kigger på slow billederne opsøger Rønnow faktisk kontakten, men det er ikke så voldsomt, at han skal falde.
    Ikke engang min datter på 2 år, ville falde der

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Tror stadig Brøndby scorer i overtiden 😣😩😭

Leave a comment:

• kimmer
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    brøndbyteaterskole gider werge og friman gerne, men ikke færøsk teaterskole.. Teater og Teater, kontakt var der faktisk, men at Kehlet dømmer mod Brøndby?, næppe..
    Hvis man kigger på slow billederne opsøger Rønnow faktisk kontakten, men det er ikke så voldsomt, at han skal falde.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Fuck hvor bliver man træt af at høre dværgen og lille Per forherlige de pisgule

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Jeg hader simpelthen når Joan opfører sig som en lille kælling.
    Enig, det er pinligt..

Leave a comment:

Working...
X