Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB vs. BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Så vidt jeg ved tæller armene ikke med i forhold til offside, og Ryans fod er på linje med Kliment. Så her mener jeg ikke vi kan føle os snydt. Og selv hvis der skulle være 3 cm offside, så er det jo fuldstændig umuligt for linjedommeren at se. Til gengæld bliver Brøndby snydt for et ret tydeligt straffespark på Kasper Fisker, hvor CN dummer sig gevaldigt i en ellers ufarlig situation.
    Det tror jeg heller ikke de gør. Har heller ikke set den ordentligt, men det fangede lige min opmærksomhed i går... men det er meget lidt, hvis der overhovedet er noget ja, og synes heller ikke det er noget at gøre mere snak ud af. Den med Fisker giver i hvert fald dommeren mulighed for at fløjte, og vi havde vist også en hånd på bolden i feltet på et tidspunkt.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Sad lige ud for, hvor Izunna tacklede bold og Pukki. Og fandt det hårdt dømt; men nok rigtigt. Har lige set det på TV, og synes nu, at det var en dommerfejl. Han rammer klart bolden, og Pukki vælter sig ned over ham. Øv, den dommer ødelagde kampen. Heldigt, at vi trods alt fik 1 point.
    Tjaa ikke verdens bedste dommerpræstation overså også et straffe til BIF ;-)

Leave a comment:

• sjn
    replied
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...nna-udvisning/

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Det var en meget emotionel beslutning af Kehlet. Det var som om, at han gerne ville vise konsekvens.

Izunna prikker bolden, og Pukki gør hvad han kan for at falde, som Werge og Frimann bemærkede.

Der skal i øvrigt kun være rødt kort, hvis det er en hensynsløs tackling eller hvis der fratages Pukki en oplagt målchance. Da det foregår helt ude i venstre side af feltet, og Barrett er med inden for midten, synes jeg ikke man kan forsvare at det skulle være rødt - ikke engang hvis man mener der er frispark.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Der var ret god stemning på tribunen i går.
    I min egenskab af fotograf og mangeårig OB-fan, havde jeg sikret mig akkreditering til kampen med kun ét for øje - at lave stemningsbilleder på en fyldt tribune...

Tak for kampen :-)

Lidt af billederne kan ses her:
    https://www.facebook.com/OBforever/p...55199599213227

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Sad lige ud for, hvor Izunna tacklede bold og Pukki. Og fandt det hårdt dømt; men nok rigtigt. Har lige set det på TV, og synes nu, at det var en dommerfejl. Han rammer klart bolden, og Pukki vælter sig ned over ham. Øv, den dommer ødelagde kampen. Heldigt, at vi trods alt fik 1 point.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Obstruktion sender hvert opslag 3 til 6 gange. Ret irriterende.
    Jeg ved ikke lige, hvad problemet kunne have været. Det er svært at holde øje med, om det hele spiller, når man selv sidder, og opdaterer, men når jeg lige gennemgår opdateringen, så kan jeg kun se hvert opslag en enkelt gang.
    Det var en hurtig indskydelse, at vi ville lave liveopdatering på kampen, og hvis det er noget, folk følger med i, så gør vi det da nok igen en anden gang :-)

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Så vidt jeg ved tæller armene ikke med i forhold til offside, og Ryans fod er på linje med Kliment. Så her mener jeg ikke vi kan føle os snydt. Og selv hvis der skulle være 3 cm offside, så er det jo fuldstændig umuligt for linjedommeren at se. Til gengæld bliver Brøndby snydt for et ret tydeligt straffespark på Kasper Fisker, hvor CN dummer sig gevaldigt i en ellers ufarlig situation.
    Det har du selvfølgelig helt ret i.

Leave a comment:

• driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Trods de dårlige storskærme, så lurede jeg lidt på den i går da det blev gengivet. Den lugter lidt ja(har ikke set videoen)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Denne fangede jeg ikke lige på stadion, men det lugter lidt af offside
    Trods de dårlige storskærme, så lurede jeg lidt på den i går da det blev gengivet. Den lugter lidt ja(har ikke set videoen)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Rigtig fed oplevelse som fan i går. Knap så god oplevelse som kunde.

Ærgerligt vi fik det røde kort. Har ikke set den på tv endnu, men vi stod lige ud for hvor der skete, og ingen forstod noget af det kort. En kamp hvor man godt kan være tilfredse med et enkelt point, trods vi var foran.

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Denne fangede jeg ikke lige på stadion, men det lugter lidt af offside

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Da jeg så den på stadion lignede den klart rødt.

Men hedder reglerne ikke idag. Der findes ikke bagereste mand mere. Men om man frataget en oplagt målchance. Og på videoen er pukki jo på vej lige ud og ikke ind mod mål
    Har også tænkt tanken - lidt samme situation som med Tingager i sidste sæson

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Da jeg så den på stadion lignede den klart rødt.

Men hedder reglerne ikke idag. Der findes ikke bagereste mand mere. Men om man frataget en oplagt målchance. Og på videoen er pukki jo på vej lige ud og ikke ind mod mål

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    om jeg er dedikeret Edmundsson fan eller ej er i dette tilfælde ligegyldigt! I en anden kamp ville jeg være totalt enig, hvilket jeg også var tidligere i år(mener det var i april?) men det er nu engang Brøndby via Pukki, der ophæver gentlemansbegrebet, endda i flere forsøg, hvor det ene bliver kampafgørende. I sådanne tilfælde tilskynder jeg mod normal anskuelse, at man spiller med samme 'kneb' som modstanderen! Om Joan var offside og egentlig ikke har noget at gøre nede ved Rønnow er i præcis dette tilfælde underordnet. Han opsøger en reaktion fra Rønnow og får den! Der er ikke tale om at forhindre en igangsætning, som der var mod slut fra Wilzchek. Rønnow bruger brystet til kontakt uden at det var påkrævet, og der er faktisk en forseelse fra hans side.
    Det er usmageligt at modstanderens spillere gør det , men det er lige så usmageligt at egne spillere gør det , du skal iøvrigt kun få kampe tilbage for at finde sidste eksempel på at Joan forsøger at filme sig til frispark .

Leave a comment:

Working...
X