Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Brøndby 10 - 09 - 17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - Brøndby 10 - 09 - 17

    Efter en landskamp pause er det tid til superligaen igen. Vi står overfor Brøndby på søndag, og det er en god mulighed for at få en sejr over et top 6 hold. Hvis vi skal nå 40 point i grundspillet har vi ikke råd til kun at hente lidt over 1 point i snit. Og der skal vindes nogle kampe mod top 6.
    Vi kan passende starte søndag mod Brøndby ifb med navngivning af RMN fantribunen.

    #2
    Alle man klar bortset Jønsson. Men kan desværre ikke se det som en særlig svækkelse.
    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...21dd30dbc4b49d
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Der forventes 2300 Brøndby fans

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
        Der forventes 2300 Brøndby fans
        I Stemmer Fra Ådalen, sagde de at de alligevel blev tilbudt hele endertribunen, altså alle 3.000 billetter. Så vi kommer til at blive overdøvet hele kampen igennem, desværre.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          I Stemmer Fra Ådalen, sagde de at de alligevel blev tilbudt hele endertribunen, altså alle 3.000 billetter. Så vi kommer til at blive overdøvet hele kampen igennem, desværre.
          Jo jo. Men der kommer jo penge i forretningskassen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Alle man klar bortset Jønsson. Men kan desværre ikke se det som en særlig svækkelse.
            http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...21dd30dbc4b49d
            Bliver spændende at se Desler som VK

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Bliver spændende at se Desler som VK
              Hvis du med spændende, mener grimt, så ja.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Hvis du med spændende, mener grimt, så ja.
                Hvorfor mener du det? Han har noget speed og aggresivitet, to ting Jönsson i hvert fald ikke har. Jeg tror sagtens det kan blive ok.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Efter en landskamp pause er det tid til superligaen igen. Vi står overfor Brøndby på søndag, og det er en god mulighed for at få en sejr over et top 6 hold. Hvis vi skal nå 40 point i grundspillet har vi ikke råd til kun at hente lidt over 1 point i snit. Og der skal vindes nogle kampe mod top 6.
                  Vi kan passende starte søndag mod Brøndby ifb med navngivning af RMN fantribunen.
                  Hvad bygger du den gode mulighed for en sejr på ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Hvorfor mener du det? Han har noget speed og aggresivitet, to ting Jönsson i hvert fald ikke har. Jeg tror sagtens det kan blive ok.
                    Vi mangler kreativitet på kanterne. Vi mangler en der kan sætte spillet, bryde kæderne med og uden bold, og som kan være målfarlig og give os nogle scoringer fra den midtbane der tilsammen har stået for 1! mål i 7 kampe.

                    Jeg kan simpelthen ikke se Desler være i nærheden af at opfylde ovenstående kriterier. Casper Nielsen bringer også lidt speed, løbevillighed og aggressivitet, men vores offensive udtryk bliver sgu ikke bedre af, at han ryger ud på kanten. Jeg kan også godt lide Desler og håber virkelig også, at han kommer til at lykkes, men nu er det 4. sæson, hvor vi ser ham som en fast del af førsteholdstruppen, og vi har ikke set ham levere et stabilt offensivt slutprodukt endnu. At vores kanter bringer offensiv kvalitet, og at de kan sætte spillet, er altafgørende i min optik, og det har jeg sgu svært ved at se Desler ligefrem bedrer.

                    Men jeg lader mig da gerne glædeligt overraske.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Vi mangler kreativitet på kanterne. Vi mangler en der kan sætte spillet, bryde kæderne med og uden bold, og som kan være målfarlig og give os nogle scoringer fra den midtbane der tilsammen har stået for 1! mål i 7 kampe.

                      Jeg kan simpelthen ikke se Desler være i nærheden af at opfylde ovenstående kriterier. Casper Nielsen bringer også lidt speed, løbevillighed og aggressivitet, men vores offensive udtryk bliver sgu ikke bedre af, at han ryger ud på kanten. Jeg kan også godt lide Desler og håber virkelig også, at han kommer til at lykkes, men nu er det 4. sæson, hvor vi ser ham som en fast del af førsteholdstruppen, og vi har ikke set ham levere et stabilt offensivt slutprodukt endnu. At vores kanter bringer offensiv kvalitet, og at de kan sætte spillet, er altafgørende i min optik, og det har jeg sgu svært ved at se Desler ligefrem bedrer.

                      Men jeg lader mig da gerne glædeligt overraske.
                      Lige præcis mod Brøndby tror jeg speed og aggresivitet er vigtigere end kreativitet. De kommer til at lægge et meget højt pres, og det kan skabe plads til hurtigere folk den anden vej. Her behøver man ikke nødvendigvis kunne skabe det store på egen hånd; løbedueller kan være effektive nok i sig selv.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Lige præcis mod Brøndby tror jeg speed og aggresivitet er vigtigere end kreativitet. De kommer til at lægge et meget højt pres, og det kan skabe plads til hurtigere folk den anden vej. Her behøver man ikke nødvendigvis kunne skabe det store på egen hånd; løbedueller kan være effektive nok i sig selv.
                        Det kan du sagtens have ret i, i hvert fald når vi ikke har mere boldsikkerhed og kreativitet i vores hold pt. Men så vil jeg gerne henvise til den tidligere kommentar om, at det bliver "grimt" og uddybe med, at jeg i så fald tror, at det bliver en kamp, hvor vi vil få problemer med at strikke længere boldbesiddelser og angreb sammen, og at udtrykket godt derfor kan ende med at blive mere direkte og primitivt. Det vil kræve meget af de pågældende angribere, der vil skulle operere på egen hånd i store dele af kampen, men som så også vil få mulighederne i én mod én situation nogle gange.

                        Det hårde pres og den tvivlsomme boldomgang, vil næppe give os mange muligheder for at få rykket vores backs frem og få flyttet vores kanter ind i mellemrummet, i stedet vil kanterne i langt højere grad blive duelspillere og spille boldene og tage løbene i længderetningen. Det er i hvert fald en måde at prøve at matche og modvirke Brøndbys fysiske tryk og gøre det til en mere duelbaseret kamp, som bl.a. Lyngby og Viborg havde succes med i sidste sæson. Om vi så har materialet til at byde Brøndby op til dans i en fysisk kamp, må jeg sige, at jeg er mere tvivlende overfor.

                        Comment


                          #13
                          Jeg er så ked af at sige det men indtil videre rager dilettant fodboldforretningen OB mig en høstblomst. Transfervinduet kvalte den sidste glød.
                          Jeg er i Limbo. Narreklub.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Jeg er så ked af at sige det men indtil videre rager dilettant fodboldforretningen OB mig en høstblomst. Transfervinduet kvalte den sidste glød.
                            Jeg er i Limbo. Narreklub.
                            OB er aldeles ikke en Narreklub. Kun dem, der per nuværende er ansat til at skaffe klubben succes er det. Og de er ikke "klubben" Har aldrig været det og bliver det heller aldrig.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              OB er aldeles ikke en Narreklub. Kun dem, der per nuværende er ansat til at skaffe klubben succes er det. Og de er ikke "klubben" Har aldrig været det og bliver det heller aldrig.

                              MvH ChrisOB
                              ��
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X