Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg er til dagligt kollega med Jasin Khayat fra Fremad Amager. Jeg har naturligvis prøvede at psyke ham de sidste to ugers tid. 


    .... Han virker dog upåvirket.
    Så vis mere indsats, for helvede! ;-)

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg er til dagligt kollega med Jasin Khayat fra Fremad Amager. Jeg har naturligvis prøvede at psyke ham de sidste to ugers tid. 


    .... Han virker dog upåvirket.
    Han kan jo også se at der er stor chance for at de vinder i morgen.

    Den er vel 60-40 til Fremad Amager.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Jeg er til dagligt kollega med Jasin Khayat fra Fremad Amager. Jeg har naturligvis prøvede at psyke ham de sidste to ugers tid. 😊


    .... Han virker dog upåvirket.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Tingager spiller vist ikke i morgen, men han er måske klar til søndag.
    Casper Nielsen gik ind med en skade i anklen.

    Jeg ved ikke om Eskesen starter, men han deltog i hvert fald i dødboldene efter fællestræningen ...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ja hvis de spiller i bare tæer

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Måske har vi alligevel en chance:
    https://www.b.dk/nationalt/indbrud-h...dage-foer-kamp

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Og på fremad til odds 3,90
    Er du sikker på du har set rigtigt syntes jeg har set BET24 har Odds 1,1 på Fremad og 17,5 på en OB sejr, de er svære at narre efterhånden,

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Spiller straks på Nordstrand som første målscore.
    Og på fremad til odds 3,90

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Spiller straks på Nordstrand som første målscore.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Slet ikke utænkeligt. ��

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    De har vidst allerede ved et uheld publiceret referatet fra kampen på bold.dk her:

    http://www.bold.dk/nyheder/fremad-am...-i-pokalmørket

    Fremad Amager sendte håbløse OB ud i pokalmørket

    Med en stensikker 2-0-sejr, var det 1. divisionsholdet, Fremad Amager, der avancerede i pokalturneringens 3. runde, da Superligamandskabet, OB var på besøg på Amager.

    Inden kampen måtte gæsterne fra OB påtage sig favoritværdigheden, men som de forgangne år, havde De Stribede fra Fyn ikke held med at ekspedere et lavere rangeret hold ud af pokalturneringen, og dermed sluttede pokaldrømmen onsdag aften for Kent Nielsen og co.

    Allerede i kampens fjerde minut viste hjemmeholdet tænder, da den tidligere FCK-angriber, Morten Nordstrand, umarkeret i feltet sendte en afslutning af sted. Heldigvis for fynboerne var Sten Grytebust på plads i buret.

    OB formåede aldrig at diktere kampen, og derfor var det også helt fortjent, at hjemmeholdet kom i front efter små 25 minutter. En fejlaflevering central på banen gav hjemmeholdet mulighed for en omstilling, og det udnyttede man på fornemmeste vis. Jonas Gemmer erobrede bolden, og lagde en fin aflevering ud til Nordstrand, der denne gang var sikkerheden selv i 1-mod-1 situationen med Grytebust.

    Fremad Amager stillede sig herefter længere tilbage på banen, men gæsterne formåede aldrig at åbne hjemmeholdets forsvar op. Tættest var et langskud fra Joan Simon Edmundsson, men hans forsøg strøg et par meter over målet. Dermed gik fynboerne til pause ned med 0-1.

    Anden halvleg blev en rodet affære, hvor ingen af holdene rigtig fik fat, og selvom gæsterne havede bolden mest, var det hjemmeholder der scorede kampens næste mål med 10 minutter igen. Et OB-angreb blev stoppet et par meter ud for hjemmeholdets felt, og her tog Olcay Senaoglu sagen i egen hånd. Han satte i direkte kurs mod fynboernes mål, og da ingen gik til ham, kunne han efter en længere solotur sende bolden ind bag en prisgivet Grytebust i OB-målet.

    Det var tættere på 3-0 end 2-1, men både en stærkt spillende Grytebust og træværket holdt i slutfasen Fremad Amager fra flere scoringer.

    Lodtrækningen til 4. runde af pokalturneringen finder sted fredag klokken 12. Her kan 1. divisionsholdet rende ind i blandt andet FC København og Brøndby, der begge vandt deres kampe på overbevisende manér.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    At de begge herrer vil ikke opgive deres ønsketænkning men vil gentage og gentage deres mantra i sted er en ting. Men de kan dumme sig men ikke alle andre. Og medierne og folk omkring klubben vil presse mere og mere hvis udviklingen fortsætter. Der kommer ja heldigvis mere kritik i medierne endelig når jeg tænker for eks om artiklen i FS om SIF-kampen.

    Leave a comment:


  • lassepedersen
    replied
    Betyder ingenting. Kent og Jesper ser hele tiden fremskridt, til træning ser det brandgodt ud, og vi har mange spillere der engang har scoret mål.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Lad os bare håbe at vi kommer videre. Med Tingager, Izunna og måske Desler tilbage skulle vi ser bedre ud end sidste fredag.
    Men hvis vi skulle tabe og rykke ud så håber det sker med en ordentlig røv fuld. Så at KN og JH kan ikke snakke sig ud af det og må stå med bukser ned i offentligheden for den Bjerg af skårene de skabte.
    Ved de er verdensmester i at snakke sig ud af ansvaret men der er også grænser for hvor meget man kan dumme sig.

    Leave a comment:


  • lassepedersen
    replied
    Haha :)

    Leave a comment:

Working...
X