Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Der trækkes vist først lod mandag middag.
    Mandag kl. 12, skulle jeg mene.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hvornår trækkes der lod til næste runde ?

    (Jeg kan ikke hitte noget på nettet)
    Der trækkes vist først lod mandag middag.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Hvad med Desler inde centralt? Han giver gejst og vilje, og har spillet pladsen i "ungdomsårene".
    Tja. Hvis gejst og vilje var spillede Thrane nok noget mere og Casper var på landsholdet.. Men det er det ikke..
    Vi har brug for høj kvalitet derinde og det skal hentes udefra

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hvornår trækkes der lod til næste runde ?

    (Jeg kan ikke hitte noget på nettet)
    Det skulle meget gerne ske i dag. Plejer det ikke at være kl. 12-13 stykker?

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Hvornår trækkes der lod til næste runde ?

    (Jeg kan ikke hitte noget på nettet)

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Ingen hurlumhej, når to SL-hold mødes. Ren lodtrækning.
    Det virker også mest fair. Spændende om vi langt om længe får en pokalkamp på stadion.

    Men hvordan foregår lodtrækningen så? Der er jo stadigvæk 1. Divisionshold med i puljen, så hvordan skeler de under lodtrækningen? Laver de en lodtrækning, efter lodtrækningen, hvis superligahold mødes? Eller er det bare noget med, at første hold som trækkes, får hjemmebanefordelen..

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Er der nogen der ved hvordan rangeringen er i pokalen ift. hvem der spiller ude og hjemme, hvis to superligahold mødes i næste runde?

    Er det ren lodtrækning, eller er det nuværende placering i ligaen, eller tager man udgangspunkt i sidste sæson og klubbernes slutplacering?
    Ingen hurlumhej, når to SL-hold mødes. Ren lodtrækning.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Er der nogen der ved hvordan rangeringen er i pokalen ift. hvem der spiller ude og hjemme, hvis to superligahold mødes i næste runde?

    Er det ren lodtrækning, eller er det nuværende placering i ligaen, eller tager man udgangspunkt i sidste sæson og klubbernes slutplacering?

    Uden at være 100 på det så mener jeg lavest rangeret hold får hjemmebane

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Er der nogen der ved hvordan rangeringen er i pokalen ift. hvem der spiller ude og hjemme, hvis to superligahold mødes i næste runde?

    Er det ren lodtrækning, eller er det nuværende placering i ligaen, eller tager man udgangspunkt i sidste sæson og klubbernes slutplacering?

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Hvad med Desler inde centralt? Han giver gejst og vilje, og har spillet pladsen i "ungdomsårene".
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror godt man kunne finde på at rykke Mads Frøkjær op til sommer hvis han fortsætter sin udvikling.. Hellere en som ham i truppen end Nana.. Ikke at jeg tror han bliver den nye Delaney eller noget men som 4. Valg ville det være fint.
    Så skal vi bare have en udefra der er bedre end Izu og JJ. En der kan noget andet

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adaese/6836205

    nogen steder hvor de viser Jønsson boldtab?
    Bliver Ren Kagemand stadig sendt? Så er det nok et godt bud i hvert fald.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tvivler på at selv Helenius tror på det Kent siger med sådan en udtalelse. Alt for overdrevet
    Men selvfølgelig skal Kent passe sin mandsskabspleje og beskytte dem samt booste deres selvtillid. Klart. En del af hans job..
    Meeen hvis det havde heddet "Han spiller sin bedste kamp i OB trøjen" havde det nok været mere rammende..

    Nåh. Vi vandt. Dejligt. Håber vi kan gøre det samme søndag. Men der skal altså steppes en del op for at slå Randers
    Udover målet spiller han en suveræn kamp og var en rigtig god spilstation og til at sætte spillet op og sætte tingene i gang.

    Jeg har en lille teori om, at han har taget fejl af Greve og Helenius... ;-)

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg orker ikke maratondebatter om det her, men jeg køber simpelthen ikke at nogle mennesker, fordi de tilfældigvis er fodboldspillere, bare må finde sig i hvad som helst. Det er unuanceret. Mennesker reagerer forskelligt på forskellige ting og i fodboldverdenen tror jeg vi har nogle problemer med, at kun meget få af de mennesketyper, der findes er nogen der passer ind.

    OB's spillere mangler selvtillid. Det er et tilbagevendende problem for OB-spillere og har været det i en del år. Kunne man forestille sig, at vi som fans kunne bidrage mindre til det - det er jeg helt sikker på.
    Jeg synes så, at vi som fans, på stadion, over hele landet, bidrager til at spillerne så af den vej får selvtillid - uden held, for det meste.

    Det eneste, der skaber selvtillid er at et hold kommer til at fungere - og ikke i den forstand, at de er bonkammerater til daglig, men på banen, hvor det tæller, og groft sagt, så er det her hold så dårligt sat sammen af både sportsdirektør og træner, at vi kan tale positivt om spillerne herfra til evigheden - juble og synge på stadion i ét væk på stadion og resultatet vil stadig være det samme. De er ikke gode nok. Hverken for sig selv eller sammen.

    Og hvis jeg bliver ved med at sige, at de ikke er gode nok; så er det deres job at få mig til at ændre mening - og det sker heller ikke. Kamp efter kamp, efter kamp, efter kamp.

    For mig er der ikke noget "at købe" - det er faktum, at hvis man er fodboldspiller, skal man håndtere de her ting på en hensigtsmæssig måde. Om det er her eller i Danmark.

    De er ikke "tilfældigvis" fodboldspillere - det er noget, de har valgt - og det kommer med branchen, lige så sikkert som konflikter imellem lærere og forældre er det i folkeskolen. Eller chefer med ansatte på kontorer i kommunen.

    Man kan så forsøge at gøre sit for at ændre dette - og støtte så meget vi kan på stadion, hvor det tæller, og den del synes jeg ærligt talt, at vi har gjort. Uden at få ret meget igen. Hvis overhovedet noget.

    Så skal de simpelthen leve med at jeg skriver, at de ikke er gode nok. Fordi spillet på banen viser dette kamp efter kamp. Og de har et kæmpe problem, hvis ikke de vender en negativ til en positiv. Der er jo floskler nok: F.eks så hører man altid fodboldspillere sige efter et nederlag, at de har noget at revanchere - som et symbol på, at de lige er den tand ekstra opsat på at vise, at det nederlag var en éngangs ting.

    De er elitesportsfolk, og de SKAL simpelthen have en hård hud. Fordi det kan godt være enkeltmennesker ændrer sig, men det gør den samlede flok ikke. Om du kan lide det eller ej.

    Branchen er som den er - og den forbliver som den er. Vi kan så forsøge at formindske graden. Men ændre på det store billede? Sorry to burst your bubble. Not gonna happen.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adaese/6836205

    nogen steder hvor de viser Jønsson boldtab?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
    Nu er vi altså også lige nødt til at huske, at det KN melder ud i medierne sikkert ofte er tilsat en mængde spin. Han kommunikerer ikke kun til os fans og omverdenen, men også indirekte til Helenius. Taget i betragtning af, at Helenius har lignet en selvtillidsforladt spiller for os, så er det måske ikke helt hen i vejret at booste hans tro på sig selv.
    Så på mandskabsbehandlingsplan, så tror jeg det er den rette taktik med en fyr som Helenius. KN har både i AaB og Horsens fået meget ud af en begrænset spillertrup, så vi må formode, at han ved hvad han laver på dét plan.
    Tvivler på at selv Helenius tror på det Kent siger med sådan en udtalelse. Alt for overdrevet
    Men selvfølgelig skal Kent passe sin mandsskabspleje og beskytte dem samt booste deres selvtillid. Klart. En del af hans job..
    Meeen hvis det havde heddet "Han spiller sin bedste kamp i OB trøjen" havde det nok været mere rammende..

    Nåh. Vi vandt. Dejligt. Håber vi kan gøre det samme søndag. Men der skal altså steppes en del op for at slå Randers

    Leave a comment:

Working...
X