Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægIkke så meget med spiller, men i følge Lasse Vøge på Twitter så forhandler OB med en ny storsponsor som er Lokal.
Mon ikke at kravet for at skrive under kunne være minimum 3 nye klassespillere i dette vindue eller drømmer jeg bare
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægKunne det være Albani tilbage i hanerne??
Det betyder jo at Carlsberg ikke mener vi er attraktive længere og vi så muligvis står til en dårligere kontrakt.
Hvis vi kan få en tilsvarende kontrakt fra Albani/Royal Unibrew så vil jeg også hellere have Albani på brystet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægIkke så meget med spiller, men i følge Lasse Vøge på Twitter så forhandler OB med en ny storsponsor som er Lokal.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSkal vi ikke lige se, hvor egnet han er? Det lyder da som et ret fornuftigt CV, men det gjorde Kaukos sådan set også - og han har jo ikke ligefrem sat ligaen i brand endnu.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDet lyder jo også som en forstærkning når man henter en u21 anføre fra PSG, eller en bomber fra Norge. men ikke alle falder til i sin nye klub.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægArh, sorry Nu skal jeg heller ikke være så liderlig efter at forsvare JH, at jeg glemmer nuancerne
Og en anfører fra en klub, der har ligget 3 og 4 i Skotland de sidste to år med ham på holdet; det lyder bestemt som en stærk signing.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSæternes var jo allerede godt inde i trediverne og vel den tungeste spiller i klubben nogensinde ... efter Henrik Toft, han slog ikke til fordi han ikke havde niveauet ... sådan så det i hvert fald ud fra min plads :).Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSæternes var skadet og rejste tilbage fordi sundhedsstaben i klubben ikke kunne hjælpe ham. Ikke længe efter han var kommet i mere kompetente hænder var han atter ude på banen og lavede mål.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er vel ikke så ringe endda....
Okore til lægecheck i Aab. Vores direkte konkurrenter opruster i disse dage må man igen sige..
Sæternes har altid lavet mange mål, at man hentede ham i sin tid kan jeg slet ikke klandre den sportslige ledelse for (såfremt man ikke var klar over hans røvballeskade), jeg troede selv det ville blive en stor succes, hans tidligere meritter taget i betragtning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg43 mål på 4 sæsoner efterfølgende for at være præcis.
MvH ChrisOB
Det kunne måske være konverteret til 6-7 pr. sæson i OB og meget lidt andet end mål ... manden var alt for tung.Last edited by Entusiastens; 06-07-2017, 09:59.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment